فراری پروسانگوئه لوکس به دستپخت جدید منصوری؛ همراه با تصاویر خیره‌کننده!

منصوری از نسخه ویژه پروسانگوئه، اولین شاسی بلند فراری، رونمایی کرد. این اس یو وی حالا به تجهیزات اسپرت مجهز شده و موتور آن ارتقا پیدا کرده است.

پروسانگوئه اولین شاسی بلند تاریخ فراری است که زبان طراحی این خودروساز ایتالیایی را در قالبی جدید بازسازی می‌کند. حالا فرض کنید خودرویی همین‌قدر خاص، از تیونینگ تیونر مشهور منصوری هم برخوردار شود. جدیدترین اخبار خودرو نشان می‌دهند که منصوری نسخه ویژه فراری پروسانگوئه با نام «پوگناتور» (Pugnator) را به نمایش گذاشت.

جزئیات فراری پروسانگوئه تیونینگ منصوری

همان‌طور که انتظار می‌رود، منصوری ابایی از شلوغ‌کاری در طراحی و تزئین خودروها ندارد و این را در پروسانگوئه تیونینگ این شرکت هم می‌توان به وضوح مشاهده کرد. در نمای جلو این خودرو چراغ‌های اضافی، اسپویلر جدید، ساید بلید و تریم جدید کاپوت به چشم می‌خورند. این اما پایان تدارکات منصوری برای نمای بیرونی این اس یو وی نیست و از جمله المان‌های دیگر می‌توان به دیفیوزر عقب خیلی بزرگ، قاب‌های جدید برای آینه‌های بغل، بال عقب و خروجی‌های اگزوز مورب اشاره کرد.

اچزای جدیدی که به بدنه فراری پروسانگوئه اضافه شده‌اند، دارای رنگی سفارشی با عنوان «ورمیلیون» (Vermillion) هستند. منصوری همچنین رینگ‌های فابریک این شاسی بلند ایتالیایی را با نمونه‌های جدید FC.5 تعویض کرده است. رینگ‌های جلو و عقب به ترتیب 22 و 23 اینچی هستند و از تایرهایی برخوردار شده‌اند که به ادعای منصوری، بدون ایجاد اختلال در راحتی سرنشینان دقت در فرمان‌پذیری طی رانندگی پرشتاب را افزایش می‌دهد.

منصوری از کابین این نسخه ویژه فراری پروسانگوئه هم چشم‌‌پوشی نکرده است. در کابین این نسخه ویژه از اولین شاسی بلند فراری تریم چرمی سفید و با المان‌های قرمز توجه را به خود جلب می‌کنند؛ ترکیبی که به رسم همیشه‌ی ساخته‌های منصوری، اغراق‌آمیز است.

فراری پروسانگوئه همین الان یکی از سریع ترین خودروهای شاسی بلند تاریخ است. این خودرو با اتکا به موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی خود می‌تواند 715 اسب بخار قدرت و 716 نیوتن متر گشتاور تولید کند. همچنین برای شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت به 3.3 ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن به 350 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مهندسان منصوری با اصلاح واحد کنترل موتور و نصب سیستم اگزوز اسپرت، خروجی این موتور را افزایش داده‌اند. این موتور حالا توانایی تولید 744 اسب بخار قدرت و 730 نیوتن متر گشتاور را دارد. البته منصوری شتاب صفرتاصد این موتور ارتقا یافته را مشخص نکرد.

قیمت فراری پروسانگوئه تیونینگ منصوری اعلام نشد، ولی باید اشاره کرد که این شاسی بلند با قیمت پایه حدود 394 هزار دلار عرضه می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:

مطالب مفید