شهرک‌های جنوبی لبنان زیر آتش حمله هوایی اسرائیل: ۴ منطقه مورد هدف قرار گرفتند

به گزارش تجارت نیوز،

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی موج جدید حملات خود به لبنان را آغاز کردند.

شبکه خبری فلسطین الیوم چهارشنبه شب گزارش داد که چهار نقطه در جنوب لبنان هدف بمباران هوایی اشغالگران قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، شهرک‌های «سلعا»، «دیرکیفا»، «زبقین» و «شمع جنوبی» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

هنوز از جزئیات شهدا و مجروحان احتمالی این حملات گزارشی در دسترس نیست.

پیش از این نیز، «فراس الابیض» وزیر بهداشت لبنان در سخنانی آمار شهدا و زخمی‌های حملات روز جاری ارتش رژیم صهیونیستی به این کشور را اعلام کرد.

وزیر بهداشت لبنان بیان کرد که حملات روز جاری رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف این کشور، ۵۱ شهید را بر جای گذاشته است. همچنین بر اساس اعلام الابیض این حملات به زخمی‌شدن ۲۲۳ نفر دیگر نیز انجامیده است.

وزیر بهداشت لبنان از اختصاص شماره تلفنی ویژه برای تماس آوارگان و دیگر موارد اضطراری خبر داد و افزود: ما مراکز پزشکی را برای ارائه خدمات به آوارگانِ مناطق هدف قرارگرفته، آماده می‌کنیم.

علاوه بر این الابیض اعلام کرد: داروهای بیماری‌های مزمن و شیر خشک از طریق مراکز پزشکی و مراکز مراقبت سیار تامین می‌شود.

منبع :

مهر

به اشتراک گذاری

مطالب مفید

<p><strong>همه چیز درباره سریال طوبی: تعداد قسمت‌ها، زمان پخش و بازپخش + خلاصه داستان و فهرست بازیگران</strong></p>
<p>محترمانه پذیرای شما هستیم تا با جزئیات کامل و جذابیت‌های سریال پرطرفدار طوبی آشنا شوید! چه تعداد قسمت‌های هیجان‌انگیزی در انتظار شماست، چه ساعتی می‌توانید پای تلویزیون بنشینید و از آن لذت ببرید و اگر از دست دادید، تکرارش را چه زمانی ببینید؟ همچنین در کنار این‌ها، خلاصه‌ای از داستان جذاب و پرکشش سریال و تمام بازیگران برجسته‌ای که به ایفای نقش در این ماجراجویی پرداخته‌اند را برایتان آورده‌ایم. منتظر چه هستید؟ با ما همراه باشید!</p>

همه چیز درباره سریال طوبی: تعداد قسمت‌ها، زمان پخش و بازپخش + خلاصه داستان و فهرست بازیگران

محترمانه پذیرای شما هستیم تا با جزئیات کامل و جذابیت‌های سریال پرطرفدار طوبی آشنا شوید! چه تعداد قسمت‌های هیجان‌انگیزی در انتظار شماست، چه ساعتی می‌توانید پای تلویزیون بنشینید و از آن لذت ببرید و اگر از دست دادید، تکرارش را چه زمانی ببینید؟ همچنین در کنار این‌ها، خلاصه‌ای از داستان جذاب و پرکشش سریال و تمام بازیگران برجسته‌ای که به ایفای نقش در این ماجراجویی پرداخته‌اند را برایتان آورده‌ایم. منتظر چه هستید؟ با ما همراه باشید!