اعلام قیمت‌های کارخانه‌ای جدید محصولات مدیران خودرو در مهر 1403: تغییراتی در راه است!

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور 05 مهر 1403 ساعت 09:48

گروه مدیران خودرو در اطلاعیه ای جدید، قیمت جدید محصولات ام وی ام و فونیکس این شرکت ویژه مهر ماه ۱۴۰۳ را اطلاع رسانی کرد.

شرکت مدیران خودرو که با مونتاژ و عرضه سه برند ام وی ام، فونیکس و اکستریم از مجموعه گروه خودروسازی چری چین، توانسته به دومین خودروساز مونتاژی در کشورمان تبدیل شود، به تازگی لیست قیمت کارخانه محصولات MVM و Fownix این شرکت را با احتساب مالیات و کلیه هزینه های جانبی در مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام لیست قیمت جدید محصولات این شرکت همراه ما باشید.

لیست قیمت کارخانه ای محصولات مدیران خودرو – مهر ۱۴۰۳

در جدول زیر می‌توانید لیست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو را مشاهده کنید:

نام خودروقیمت در مهر ۱۴۰۳ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دستی۸۵۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانام وی ام ایکس ۳۳ کراس دستی۹۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانام وی ام ایکس 33 کراس CVT۱ میلیارد و ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانآریزو ۵ اسپرت۱ میلیارد و ۲۹۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانام وی ام ایکس ۵۵ پرو1 میلیارد و 471 میلیون و 400 هزار تومانآریزو ۶ پرو۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومانآریزو ۶ جی تی۱ میلیارد و ۶۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانتیگو ۷ پرو پریمیوم۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانآریزو 8 EX2 میلیارد و 189 میلیون و 600 هزار تومانفونیکس تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید۱ میلیارد و 976 میلیون و 900 هزار تومانفونیکس اف ایکس پریمیوم۱ میلیارد و ۹۶۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانتیگو 8 پرو مکس IE۲ میلیارد و ۸۰۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانتیگو 8 پرو e پلاس (هیبریدی)۲ میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

طبق لیست بالا، محصولات مدیران خودرو بدون تغییر قیمتی خاصی نسبت به ماه گذشته عرضه می‌شوند. خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ پرو با قیمت ۸۵۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ کراس در دو نسخه دستی و اتوماتیک بدون تغییر قیمت و به ترتیب با مبلغ ۹۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱ میلیارد و ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نمایندگی عرضه می‌شود.

قیمت خودرو آریزو ۵ اسپرت و سدان جدید آریزو ۶ جی تی نیز بدون افزایش اعلام شده است. جدیدترین خودرو مونتاژی و پرچمدار محصولات سدان این شرکت با نام آریزو 8 نیز با قیمت 2 میلیارد و 189 میلیون و 600 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

همچنین بخوانید: به دنبال رکود شدید در بازار خودرو، قیمت بازار ۳ محصول مدیران خودرو از کارخانه کمتر شد قیمت جدید کارخانه‌ ای محصولات ایران خودرو – مهر ماه ۱۴۰۳ قیمت کارخانه ای محصولات سایپا، زامیاد و پارس خودرو در مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام شد

مطالب مفید