۲۱ مدل شیک و کلاسیک از جدیدترین بافت‌های پاییزه زنانه

با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا، هیچ لباسی نمی‌تواند به اندازه بلوز بافت از شما در برابر سرما و باد خنک پاییزی محافظت کند. بافت‌های پاییزه معمولا ضخامت متوسط و تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توانید از آن‌ها در کنار انواع شلوار تنگ و گشاد استفاده کنید. در این مقاله از بخش سبک زندگی در مجله اکالا می‌توانید ۲۱ مدل از جدیدترین انواع بافت پاییزه زنانه شیک و کلاسیک را مشاهده کنید.

انواع بافت پاییزه زنونه شیک و کلاسیک

لباس‌های بافت در پاییز و زمستان محبوبیت زیادی دارند و معمولا در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. به طور معمول برای تولید لباس‌های بافت از الیاف طبیعی مثل پشم، کتان و کشمیر استفاده می‌شود و از همین رو با پوشیدن این لباس‌ها احساس گرمای فوق العاده دلچسبی را تجربه می‌کنید.

این روزها لباس‌های بافت مدل‌های مختلفی دارند و از همین رو شما با هر سن و سلیقه‌ای می‌توانید از این لباس‌ها برای روزهای سرد پاییزی استفاده کنید.  در ادامه این بخش می‌توانید با انواع مدل‌های بافت پاییزه زنانه شیک و کلاسیک را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: رنگ مو‌های ترند ۲۰۲۴؛ جذاب‌تر از همیشه با رنگ‌های پاییزی

بیشتر بخوانید: خانم‌ها این لباس‌ها را نپوشید! از مد افتادند

نکاتی که باید در زمان خرید بافت پاییزه زنانه شیک و کلاسیک بدانید

در زمان خرید لباس بافت زنانه سعی کنید به سراغ لباس‌هایی بروید که نرم‌تر و لطیف‌تر به نظر می‌رسند. استفاده از لباس‌های بافتنی زمخت ممکن است موجب بروز حساسیت پوستی و خارش شود.به خاطر داشته باشید که در زمان خرید انواع مدل بافت زنانه پاییزه، لباس‌هایی را انتخاب کنید که در الیاف آن‌ها از مواد مصنوعی و پلاستیکی استفاده نشده باشد تا در تبادل هوا در بافت‌های لباس به خوبی انجام شود و پس از پوشیدن آن دچار تعریق نشوید.این روزها اکثر لباس‌های بافتنی مدل‌های گشاد و به اصلاح اورسایز دارند و از همین رو اگر دوست دارید استایل شما به روز و شیک به نظر برسد، بهتر است از لباس‌های بافت گشاد استفاده کنید.برای پوشیدن بلوزهای بافتنی کوتاه باید از شلوارهای گشاد که فاق بلندی دارند استفاده کنید. این سبک لباس پوشیدن پاهای شما را بلندتر نشان می‌دهد و موجب خوش اندام‌تر شدن شما می‌شود.برای این که استایل شما با بلوز بافت شیک‌تر به نظر برسد، می‌توانید زیر این لباس‌ها از تونیک‌های سفید ساده استفاده کنید.مدل بافت زنانه پاییزه با یقه‌های ایستاده یا یقه اسکی بهترین گزینه برای استایل‌های شیک و امروزی هستند که بهتر است این لباس‌ها را با شلوار راسته یا تنگ ست کنید.اگر هوا چندان سرد به نظر نمی‌رسد، می‌توانید از جلیقه‌های بافتنی و بلوز بافت‌های بدون آستین همراه با پیراهن‌های جلو دکمه دار یا به اصلاح مردانه برای زیر این لباس‌ها استفاده کنید.بلوزهای بافت کار شده با منجوق و مروارید بهترین گزینه برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها در فصل پاییز هستند. این لباس‌ها استایل شما را زیباتر نشان می‌دهند و در عین حال برای هوای پاییزی بسیار گرم و مناسب هستند.

 

در این مقاله انواع مدل‌های بافت پاییزه زنانه شیک و کلاسیک را با هم مشاهده کردیم. به خاطر داشته باشید که ست کردن لباس‌ها با هم و استفاده از شلوار مناسب در کنار یک لباس بافت جذاب می‌تواند جلوه زیباتری به استایل شما ببخشد.

مژده شرف عاشوری

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

مطالب مفید