افشای جزئیات کامل گلکسی S24 FE؛ مشخصات فنی، تصاویر رسمی و قیمت!

در پی لیست شدن Galaxy S24 FE در وب‌سایت رسمی سامسونگ، همه اطلاعات گلکسی اس 24 اف ای شامل مشخصات فنی، تصاویر، قیمت و رنگ‌های این گوشی افشا شد.

در این چند وقت در بین اخبار گوشی های موبایل کم شایعه و گزارش درباره گلکسی S24 FE دیده نشد. حالا در حالی که با توجه به ویدیو جدید کانال یوتیوب شعبه ویتنام سامسونگ به نظر می‌رسد امروز بالاخره رسماً از گلکسی S24 FE رونمایی می‌شود، مشخصات فنی، تصاویر رسمی و سایر جزئیات این گوشی به بیرون درز پیدا کرد.

مشخصات فنی گلکسی S24 FE

به‌تازگی گلکسی اس 24 اف ای در وب‌سایت رسمی سامسونگ لیست و بعد از مدت کوتاهی، صفحه آن از دسترس خارج شد. به همین واسطه اما همه اطلاعات نسخه اقتصادی جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ فاش شده است.

این گوشی از یک نمایشگر سوپر امولد 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و روشنایی افزایش یافته برخوردار است که خواندن اطلاعات صفحه در محیط‌های پرنورِ بیرون را راحت‌تر می‌کند.

در مشخصات فنی گلکسی S24 FE همچنین آمده است که این گوشی توان پردازشی خود را از چیپست اگزینوس 2400e می‌گیرد؛ نسخه آندرکلاک‌شده چیپ اگزینوس 2400 که در نسخه‌های استاندارد و پلاس S24 به کار رفته است. این چیپ جدید حداکثر سرعت کلاک 3.1 گیگاهرتزی دارد.

سامسونگ برای این گوشی 8 گیگابایت رم و حافظه‌های داخلی 128 یا 256 گیگابایتی در نظر گرفته است. با وجود این، در بین اطلاعات لو رفته اثری از ظرفیت باتری آن نبود. انتظار می‌رود اس 24 اف ای به یک باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی مجهز باشد که می‌تواند با پخش ویدیو، تا 28 ساعت کار کند. البته تنظیمات باتری سامسونگ هم نقش مهمی در افزایش بازدهی آن دارند. احتمالاً این باتری از شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

نسخه اقتصادی گلکسی S24 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و دیافراگم f/1.8، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری در پنل پشتی بهره می‌برد. بالای نمایشگر این گوشی در یک پانچ‌هول هم سنسور سلفی 10 مگاپیکسلی جا گرفته است.

قیمت و رنگ‌های گلکسی اس 24 اف ای

مدل پایه 8 گیگابایتی/128 گیگابایتی گلکسی S24 FE با قیمت 649 دلاری عرضه می‌شود. گرافیت، طوسی، سبز نعنایی و آبی رنگ‌های این گوشی در بازار آمریکا هستند، ولی شنیده‌ها حکایت از این دارند که نسخه‌ای زردرنگ از آن هم در برخی از بازارها در دسترس قرار خواهد گرفت.

در گجت نیوز بخوانید:

مطالب مفید