درمان سریع استرس با نمک

در دنیای پر سرعت امروز، ما به راه حل های سریع برای تسکین استرس و درد نیاز داریم. کاری که باید انجام دهیم این است که سعی کنیم در کمتر از پنج دقیقه راه هایی برای تسکین درد و استرس خود پیدا کنیم که شامل موارد زیر می شود.

ریختن نمک روی زبان

به گزارش برنا، اگر می خواهید سطح استرس خود را کاهش دهید; فراموش نکنید که نمک را روی زبان خود بریزید که احساسات مثبت را در شما بیدار می کند و شما را از استرس دور می کند. البته این می تواند باعث تشنگی شما شود که باعث می شود سریع آب بنوشید که برای سلامتی شما مفید است.

استفاده از یخ

یخ یکی از قدیمی ترین و موثرترین راه حل ها برای از بین بردن درد در بدن است که برای آسیب ها، التهاب ها و تورم ها بسیار مناسب است. برای تسکین درد کافی است یک کیسه یخ روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید.

ماساژ ابرو میانی

فشار و ماساژ معمولا راه حلی عالی برای کاهش درد و استرس است و یکی از بهترین نواحی برای این کار وسط ابروها است. در واقع فشار یا ماساژ در این ناحیه استرس و اضطراب را در سراسر بدن از بین می برد.

ماساژ گوش

نقطه فشار دیگری که می تواند با استرس مبارزه کند. گوش است در واقع به آن درب آرامش نیز می گویند زیرا ماساژ این ناحیه و اعمال فشار ملایم استرس شما را کاهش می دهد.

خوردن جودوسر

جو یک غذای سالم برای گنجاندن در رژیم غذایی است و فواید بی شماری دارد. حاوی منیزیم و پتاسیم است و فشار خون را کاهش می دهد، سطح سروتونین که هورمون شادی و آرامش است را افزایش می دهد.

آب زنجبیل برای گوش درد

اگر درد خیلی شدید دارید می توانید از روغن یا آب زنجبیل استفاده کنید که حرارت آن باعث کاهش درد می شود. کافی است کمی از این مخلوط را روی پوسته بیرونی گوش خود بمالید که خاصیت ضد التهابی نیز دارد و درد را تسکین می دهد.

نوشیدن آب پرتقال

همانطور که می دانید؛ ویتامین C فواید بی شماری برای بدن دارد که یکی از آنها کاهش استرس است. در واقع استرس زیاد به معنای کمبود ویتامین C است. بنابراین مصرف این ویتامین راهی عالی برای کاهش اضطراب است.

آدامس جویدن

جویدن آدامس فواید زیادی برای آرامش، کاهش استرس و افزایش هوشیاری دارد.

مطالب مفید