شگفتانه‌ فروش خودرو برقی فاو بستیون NAT ایران‌خودرو – ویژه مهر ماه 1403

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور 07 مهر 1403 ساعت 15:16

شرکت ایران خودرو در بخشنامه‌ای جدید، شرایط فروش فوق‌العاده و پیش فروش ون برقی فاو بستیون NAT در مهر ماه ۱۴۰۳ را اطلاع رسانی کرد.

طبق اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو، شرایط انتخاب و واریز وجه برای متقاضیان خودرو برقی فاو بستیون نات از امروز مورخ ۷ مهرماه ۱۴۰۳ آغاز و تا ۱۲ مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش ون فاو بستیون NAT – مهر ۱۴۰۳

طبق بخشنامه ایران خودرو، متقاضیان واجد شرایط خرید خودرو بستیون نات که پیامک تخصیص دریافت نموده‌اند، می‌توانند این خودرو را با شرایط فروش فوق‌العاده و قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۱۹۷ میلیون و ۴۵ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری کنند. همچنین امکان خرید خودرو برقی لونا GRE به‌صورت جایگزین و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۴۵ هزار و ۶۰۰ تومان فراهم شده است. موعد تحویل خودروها در این طرح حداکثر ۹۰ روز اعلام شده است.

همچنین شرایط پیش فروش بستیون نات فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۵۹۸ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان، نسبت به خریداری این خودرو اقدام کنند. شایان ذکر است قیمت نهایی خودرو براساس قیمت روز تحویل مندرج در قرارداد محاسبه و از خریداران اخذ خواهد شد. موعد تحویل خودرو در این طرح بهمن ۱۴۰۳ خواهد بود.

معرفی مشخصات فنی و آپشن‌های FAW Bestune NAT

فاو بستیون نات نیز از یک موتور الکتریکی مستقر در محور جلو با توان ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور بهره برده است که در کنار پک باتری ۵۴.۴ کیلووات ساعتی قادر است با هر بار شارژ شدن تا ۴۲۵ کیلومتر مسیر را بدون توقف طی کنند. این خودرو با بهره گیری از فناوری فست شارژ در جایگاه مخصوص، ظرف مدت ۳۰ دقیقه، و توسط شارژرهای خانگی AC طی مدت ۸.۴ ساعت شارژ می‌شود. حداکثر سرعت مینی ون برقی ایران خودرو ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن هم ۱۰ ثانیه است.

از مجموع آپشن های FAW Bestune NAT نیز می‌توان به سامانه کنترل پایداری (ESC)، سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی و اتوهولد، تریم چرمی صندلی‌ها، گرم‌کن صندلی‌های جلو، کلاستر دیجیتال 8 اینچی راننده، چراغ های جلو مجهز به تکنولوژی LED، دو عدد کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین، سنسور نور، نمایشگر مالتی مدیا لمسی 10 اینچی همراه با دوربین عقب، آنتن کوسه ای، سامانه جلوگیری از واژگونی (ROM)، سامانه بازیابی انرژی ترمز و گرمای اضافی، رادار هشدار برخورد از جلو (FCS)، شارژر وایرلس تلفن همراه هوشمند، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS) و ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

مطالب مفید