تا ساعاتی دیگر، انتقام پرصلابت حزب‌الله به وقوع خواهد پیوست.

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، امجد شهاب استاد علوم سیاسی دانشگاه قدس در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: حزب‌الله لبنان جنگ فرسایشی را با هدف تضعیف دشمن برای وارد کردن ضربان قوی نظامی در درازمدت در پیش گرفته است که منجر به فروپاشی راهبرد دشمن خواهد شد.

امجد شهاب استاد علوم سیاسی دانشگاه قدس گفت:هر کس معتقد است حزب الله تسلیم خواهد شد دچار توهم است، اکنون همه منتظر واکنش این جنبش هستند و ساعتهای آینده اخباری غافلگیر کننده درباره توانمندی آنها منتشر خواهد شد.

وی افزود: حزب الله توانایی شلیک هزار تا ۵ هزار موشک در روز را دارد اما سیاست مشغول کردن دشمن با ۱۰۰ تا ۳۰۰ موشک در روز را به عنوان جنگ فرسایشی اتخاذ کرده است.

امجد ادامه داد: با وجود موفقیت های تاکتیکی دشمن در سطوح شبکه های اجتماعی یا نفوذ امنیتی که منجر به ترور رهبران ارشد حزب الله شده است، زمام امور همچنان در دست این حزب است.

وی خاطرنشان کرد: حزب الله دو بار رژیم صهیونیستی را شکست داد، اولین بار در سال ۲۰۰۰ که دشمن مجبور به عقب نشینی از جنوب لبنان شد و در سال ۲۰۰۶ که ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرفتن آتش بس شد و در نهایت استعفا داد.

امجد شهاب گفت: جنگ لبنان با جنگ غزه فرق دارد زیرا حزب‌الله دارای عمق جغرافیایی بوده و دشمن قادر به قطع تدارکاتش نیست لذا وضع آن با غزه که ۱۸ سال است از زمین، دریا و هوای در محاصره قرار دارد، متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: هر شخصی که معتقد است حزب الله تسلیم خواهد شد دچار توهم شده و اکنون همه منتظر واکنش آن هستند و ساعتهای آینده اخباری غافلگیر کننده درباره توانمندی حزب الله منتشر خواهد شد که تاکنون از آن استفاده نکرده است.

مطالب مفید