بازگشت خیره‌کننده کیلین مورفی؛ تامی شلبی بار دیگر در فیلم «پیکی بلایندرز» حضور پرشکوه خود را اعلام می‌کند

بانی‌فیلم: اگر طرفدار فیلم‌های جنایی و گنکستری با کلی لات‌ولوت هستید، نباید تناشای فیلم سینمایی «پیکی بلایندر» را از دست بدهید.
نتفلیکس تیزر اولیه «پیکی بلایندرز» فیلم آینده تام هارپر را ارائه داد.
کیلین مورفی در نقش تامی شلبی رئیس گنگسترها بازگشته است. به گزارش بانی‌فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، شرکت نتفلیکس اعلام کرد که فیلم «پیکی بلایندرز» به کارگردانی تام هارپر به‌طور رسمی در حال تولید است. این فیلم دنباله‌ای بر سریالی شش فصلی است که با استقبال منتقدان روبرو شد.

بازیگران اصلی آن کیلین مورفی، پل اندرسون، هلن مک‌کروری، تام هاردی و جو کول بازیگران اصلی آن هستند.
تا کنون حضور بری کوگان بازیگر فیلم «سالترن» و ربکا فرگوسن بازیگر فیلم «دون» برای این فیلم تأیید شده‌ است.
در اعلامیه نتفیلیکس آمده: «به دستور پیکی بلایندرز، تامی شلبی بازگشته است. کیلین مورفی و استیون نایت در صحنه فیلمبرداری دوباره با هم ملاقات کردند و تولید رسمی این فیلم آغاز شده است.»
مورفی و نایت برای این پست با هم عکس گرفته‌اند.
این سریال نخستین بار در سال ۲۰۱۳ در شبکه بی‌بی‌سی دو پخش شد، نتفلیکس بعداً حقوق پخش آن را در ایالات متحده خریداری کرد.
نایت در مورد داستان فیلم بسیار محتاط بود. او در انجمن تلویزیون سلطنتی در لندن خطاب به حضار گفت: «داستان فیلم، در خلال جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و واقعاً داستان خوبی است.»
وقتی خبر تولید فیلم «پیکی بلایندرز» منتشر شد، کیلین مورفی در بیانیه‌ای گفت: «این یکی برای طرفداران است.»
سریال «پیکی بلایندر» با پخش فصل ششم در سال ۲۰۲۲ به پایان رسید، درست قبل از اینکه مورفی در فیلم «اوپنهایمر» کریستوفر نولان بازی کند و برنده جایزه اسکار شود.
آخرین پروژه با بازی کیلین مورفی، فیلم «چیزهای کوچک مثل این‌ها»ست که وحشت‌های کارگاه‌های سوءاستفاده‌گر کلیسا در ایرلند از مادران بیوه شده را به تصویر می‌کشد،،
برای اکران فیلم سینمایی «پیکی بلایندر» تاریخ ۱ نوامبر برای سینماهای بریتانیا و هشتم نوامبر برای نمایش در سینماهای امریکا برنامه‌ریزی شده است.

مطالب مفید