قیمت نهایی سوزوکی فرانکس برای ورود به بازار ایران اعلام شد!

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور 09 مهر 1403 ساعت 16:40

شرکت راسا موتور خاورمیانه به عنوان بزرگترین واردکننده محصولات Suzuki، قیمت قطعی و نهایی سوزوکی فرانکس برای بازار ایران را اعلام کرد.

راسا موتور خاورمیانه، یکی از فعال‌ترین شرکت‌های واردکننده خودرو به ایران است که با عرضه محصولات متنوع برند سوزوکی و جی ای سی در کشورمان شناخته می‌شود. این شرکت همزمان با آغاز تحویل ماشین های ثبت نام شده توسط متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت نهایی کراس اوور کامپکت سوزوکی فرانکس را اعلام کرده است. از شما دعوت می‌کنیم تا در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این خبر همراه ما باشید.

قیمت نهایی سوزوکی فرانکس وارداتی راسا موتور خاورمیانه – مهر ۱۴۰۳

در حالی که که شرکت راسا موتور خاورمیانه در آخرین دور فروش محصولات خود، کراس سوزوکی فرانکس را با قیمت علی الحساب ۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان عرضه کرده بود، حال قیمت نهایی این خودرو وارداتی را ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته است. قیمت اعلامی شامل تمام هزینه‌های جانبی نظیر عوارض گمرکی، مالیات، هزینه های شماره گذاری و… می‌باشد.

سوزوکی فرانکس (Suzuki Fronx)، یک کراس اوور کوچک شهری و یا هاچ بک کراس اقتصادی در سگمنت B محسوب می‌شود که بر اساس پلتفرم سوزوکی بالنو طراحی و در سال ۲۰۲۳ راهی وارد بازار های جهانی شده است. این محصول جذاب می‌تواند به رقیبی جدی برای سایر محصولات وارداتی و مونتاژی این سگمنت در رنج قیمت زیر 2 میلیارد تومان تبدیل شود.

ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۳۹۹۵ میلی‌متر، ۱۷۶۵ میلی‌متر و ۱۵۵۰ میلی‌متر است. همچنین فاصله محوری آن به ۲۵۲۰ میلی‌متر می‌رسد.

مشخصات فنی و امکانات Suzuki Fronx

این خودرو مید هایبرید از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به همراه یک موتور برقی بهره می‌برد. مجموع توان پیشرانه سوزوکی فرانکس ۱۰۱ اسب بخار و گشتاور نهایی آن ۱۳۷ نیوتن متر است که از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی آیسین، به چرخ های جلو منتقل می‌شود. پیشرانه برقی این خودرو دائما در مدار نیست و تنها در شرایط خاصی مانند شروع حرکت، حرکت در سربالایی و… به کمک پیشرانه بنزینی می‌آید.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو ۱۱.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۶۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. همچنین حجم باک سوخت فرانکس ۳۷ لیتر و مصرف سوخت آن ۵.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. گفتنی است سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو مک‌فرسون و در محور عقب تویست بیم است.

از مجموع آپشن‌های رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به نمایشگر لمسی ۹ اینچی مولتی مدیا، هدآپ دیسپلی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سنسور نور، فناوری LED چراغ‌ها، سامانه استارت-استاپ اتوماتیک، رینگ آلومینیومی 16 اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، دنده پشت فرمان، دریچه تهویه سرنشینان عقب، شارژر بی‌سیم تلفن همراه هوشمند، تریم داخلی چرم و پارچه، آینه الکتروکرومیک، شش کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل پایداری، کنترل شروع حرکت در سربالایی و… اشاره کرد.

همچنین بخوانید: تویوتا کرولا کراس هیبرید در بازار ایران قیمت خورد فیدلیتی پرستیژ پلاگین هیبرید (جتور شانهای L7) روانه بازار شد + قیمت قیمت کی ام سی A5، کراس اوور جدید کرمان موتور در بازار ایران مشخص شد

مطالب مفید