آشنایی کامل با بهترین انواع ممبر تلگرام: راهنمای جامع مجله تصویر زندگی

موفقیت کانال و گروه‌های تلگرامی، به تعداد ممبر و فعالیت ممبرها در کانال شما وابسته است. برای اینکه بتوانید کسب و کار خود در کانال و گروه تلگرامی را رشد داده و موفق شوید، باید با انواع ممبرهای تلگرامی مانند: ممبر فیک، واقعی، پروکسی، اجباری و…. آشنا شوید. تبلیغات، خرید ممبر واقعی تلگرام و تولید محتوای جذاب، از جمله روش‌هایی هستند که تعداد ممبرهای گروه و کانال تلگرامی شما را افزایش می‌دهند. اگر می‌خواهید با انواع مختلف ممبر و همچنین بهترین نوع ممبر تلگرام آشنا شوید؛ تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

ممبر تلگرام چیست؟

به افرادی که در گروه و کانال‌های تلگرامی عضو می‌شوند، ممبر member  گفته می‌شود. یکی از فاکتورهای اساسی در رشد و پیشرفت کسب و کار شما در تلگرام، تعداد بالای ممبرهای رسانه  شماست. اعضای موجود در گروه و کانال‌های تلگرامی، می‌توانند با یکدیگر به تعامل پرداخته و مطالبی که توسط ادمین‌ها در کانال و گروه منتشر می‌شوند را مشاهده، و نظر خود را در قالب لایک و کامنت منتشر کنند. تعداد ممبر تلگرام برای کانال و گروه‌ها، در قسمت بالای صفحه زیر نام گروه قابل مشاهده است. اکنون که با مفهوم ممبر در اپلیکیشن تلگرام آشنا شدید، در ادامه توضیح می‌دهیم که چرا ممبر از اهمیت بالایی در تلگرام برخوردار است.

اهمیت ممبر در اپلیکیشن  تلگرام

کسب درآمد بیش‌تر

لازمه کسب درآمد در اپلیکیشن تلگرام، آن است که شما بتوانید خدمات و محصولات خود در تلگرام را به تعداد زیادی از افراد معرفی کرده و مشتری جذب کنید. همچنین، از طریق ویو بالایی که برای پست‌های خود در تلگرام می‌گیرید، تبلیغات پذیرفته و به درآمد بالایی برسید. انتخاب بهترین نوع ممبر تلگرام، باعث می‌شود که نرخ تعامل در گروه و کانال شما بالا رفته و درآمد شما افزایش پیدا کند.

دیده شدن کسب و کار

رونق کسب و کار و دیده شدن برند شما در تلگرام، ارتباط مستقیمی با تعداد ممبرها دارد. وقتی محتوای جذاب و محصولات مفیدی برای ارائه داشته باشید، اعضای کانال پست‌های شما را برای دوستان و سایر کاربران تلگرام ارسال می‌کنند و به صورت غیر مستقیم باعث تبلیغ برند شما می‌شوند. برای اینکه کسب و کار شما از تلگرام به خوبی دیده شود، لازم است با انواع ممبر تلگرام که در ادامه مقاله معرفی می‌کنیم به خوبی آشنا شوید.

افزایش اعتبار کانال و گروه

مسلماً هرچه تعداد اعضای کانال و گروه‌ه در تلگرام بالاتر باشد، اعتبار کانال و گروه نیز افزایش پیدا می‌کند. کاربران تلگرام به کانال‌هایی که تعداد ممبر بالایی دارند، بیشتر اعتماد کرده و تمایل بیشتری به عضو شدن و دنبال کردن محتوای کانال دارند. اکنون که با اهمیت ممبرهای تلگرامی آشنا شدید، در ادامه انواع این ممبرها را خدمتتان ذکر می‌کنیم.

انواع ممبر تلگرام

انواع مختلف ممبرهای تلگرامی که در ادامه معرفی می‌کنیم، ویژگی‌ها و عملکرد متفاوتی دارند. بنابراین برای موفقیت و رشد کسب و کار خود در تلگرام، باید با انواع این ممبرها آشنا شده و بهترین نوع ممبر تلگرام را انتخاب کنید.

ممبر فیک

اگر کانال و گروه تلگرامی خود را تازه تاسیس کرده‌اید، و می‌خواهید برای افزایش اعتبار کانال، ممبر انتخاب کنید؛ ممبر فیک می‌تواند گزینه مناسبی باشد. ممبرهای فیک در حقیقت وجود خارجی ندارند، هیچگونه فعالیتی مانند کامنت، سین زدن و لایک کردن در گروه و کانال شما انجام نمی‌دهند. این ممبرها صرفاً تعداد اعضای کانال را بالا نشان می‌دهند. ممبر فیک، از گروه و کانال شما خارج نمی‌شود و تعداد این ممبر‌ها ریزش ندارد.

ممبر واقعی

اگر صرفاً به دنبال زیادتر دیده شدن اعضای کانال نیستید و می‌خواهید علاوه بر بالا بردن تعداد اعضای کانال و گروه، ممبرهای شما فعالیت و تعامل داشته، پست‌های شما را ببینند، به اشتراک بگذارند و تمامی فعالیت‌های یک عضو واقعی در گروه را داشته باشند؛ بهترین نوع ممبر تلگرام، ممبر واقعی است که در ادامه انواع مختلف آن را معرفی می‌کنیم.

ممبر اد اجباری

برخی از افراد از نسخه‌های غیر رسمی اپلیکیشن تلگرام استفاده می‌کنند. کاربران این نسخه‌های غیر رسمی، به صورت اجباری و بدون اختیار در کانال‌ها و گروه‌های مختلف تلگرامی عضویت داده می‌شوند. به این نوع عضو، ممبر اد اجباری گفته می‌شود. چون عضویت این ممبر اجباری است، اگر محتوای کانال را نپسندد؛ می‌تواند گروه و کانال شما را ترک کند و میزان ریزش این ممبر بالاست. چنانچه از محتوای کانال خوشش بیاید، می‌تواند مانند یک ممبر واقعی کانال شما را دنبال کرده و نرخ تعامل را بالا ببرد.

ممبر اد اجباری قفلی

یکی دیگر از انواع ممبر تلگرام، ممبر اد اجباری قفلی است. به افرادی که از نسخه‌های غیر رسمی تلگرام استفاده می‌کنند، به صورت اجباری در کانال‌های مختلف عضویت داده شده واجازه ندارند کانال را ترک کنند؛ ممبر اد اجباری قفلی گفته می‌شود. این ممبر هیچگونه ریزشی ندارد. چرا که افراد نمی‌توانند از گروه خارج شوند.

ممبر هیدن، نوع دیگری از ممبر اجباری است. ممبرهای هیدن، در کانال گروه شما عضویت داده می‌شوند بدون آنکه از آن مطلع شوند. در حقیقت، کانال و محتوای کانال برای آن‌ها نمایش داده نمی‌شود و هیچ فعالیتی در کانال نداشته و صرفاً تعداد اعضا را بالا نشان می‌دهند. ممبر هیدن، بهترین نوع ممبر تلگرام برای افرادی است که به دنبال ممبر بدون ریزش می‌گردند و می‌خواهند صرفاً تعداد اعضای کانال و گروه بالا باشد.

اگر برای وصل شدن به اپلیکیشن تلگرام از پروکسی استفاده می‌کنید، حتما متوجه شده‌اید که در بالای صفحه، یه کانال اسپانسر پروکسی نمایش داده می‌شود. اگر می‌خواهید ممبر‌های تلگرام واقعی جذب کنید که با محتوای کانال و گروه شما ارتباط گرفته و فعالیت داشته باشند؛ بهترین نوع ممبر تلگرام، ممبر پروکسی است. شما با تهیه ممبر پروکسی، کانال و گروه خود را از طریق بخش اسپانسری پروکسی، برای سایر کاربران به نمایش می‌گذارید. کاربران پس از دیدن کانال شما در قسمت تبلیغات پروکسی، عضو شده و فعالیت می‌کنند.

ممبر پوش نوتیفیکیشن

یک سری نوتیفیکیشن برای تبلیغ کانال گروه شما، توسط سرورها به دستگاه‌های اندرویدی ارسال می‌شود. کاربرانی که به این روش به گروه‌ها اضافه می‌شوند را ممبر پوش نوتیفیکیشن می‌گویند. از بین انواع ممبر تلگرام، ممبر پوش نوتیفیکیشن کاربران فعال و علاقه‌مند را به کانال و گروه شما اضافه می‌کند و ریزش پایینی دارد. عدم ترک گروه و کانال توسط این ممبرهای واقعی، به جذابیت و مفید بودن محتوای کانال بستگی دارد.

ممبر گروه به گروه

یکی از روش‌هایی که برای جذب مخاطب واقعی و هدفمند به کانال و گروه تلگرامی می‌توانید انجام دهید، انتخاب ممبر گروه به گروه است. در این حالت، اعضای گروهی که محتوای مشابهی با گروه شما تولید می‌کند، به گروه شما انتقال داده می‌شود. در این روش، شما مطمئن هستید افرادی که به محتوای گروه شما علاقمند هستند، عضو شده و فعالیت خواهند داشت.

با انتخاب ممبر پاپ آپ، توضیحات جذاب و مفیدی از محتوای کانال شما به صورت پاپ آپ، به سایر گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی فرستاده می‌شود و دو گزینه عضویت و عدم عضویت برای آن‌ها نمایش داده می‌شود و کاربران را برای عضویت دعوت می‌کند.

برای جذب ممبر آپلودر به کانال و گروه خود، می‌توانید اسپانسر ربات‌های مختلف در تلگرام شوید. وقتی کاربران می‌خواهند از امکانات این ربات‌ها استفاده کنند، ربات، آن‌ها را ملزم می‌کند تا در کانال‌های اسپانسر شما جوین شوند تا بتوانند از خدمات ربات استفاده کنند. در نتیجه، ممبر تلگرام واقعی از طریق ربات آپلودر در کانال شما عضو می‌شود.

برای جذب ممبر از روش تبلیغاتی، یک پست جذاب از کانال شما به همراه بنر آماده می‌شود و به صورت همزمان در کانال‌های مختلف نمایش داده می‌شود. کاربران پس از مشاهده بنر تبلیغاتی، وارد کانال شما می‌شوند و در صورت تمایل در آن عضو می‌شوند. این کاربران کاملاً واقعی بوده و در صورت جوین شدن، می‌توانند به افزایش نرخ تعامل و دیده شدن کانال شما کمک کنند.

بهترین ممبر تلگرام چیست؟

بهترین نوع ممبر تلگرام، ممبری است که به صورت اختیاری وارد کانال شده است و باعث رشد، موفقیت و دیده شدن کانال و گروه شما در تلگرام می‌شود. وقتی کاربر از محتوای کانال و گروه شما خوشش آمده و بدون اجبار در کانال عضو می‌شود، از آن خارج نشده و تعداد اعضای کانال شما ریزش پیدا نمی‌کند. انواع مختلف ممبر‌های واقعی با عضویت اختیاری را معرفی کردیم که می‌توانید برای افزایش بازدید، تعامل و رونق کسب و کار خود در تلگرام از آن‌ها استفاده کنید.

روش‌های عضوگیری در تلگرام

ارسال لینک در سایر شبکه‌های اجتماعی

می‌توانید لینک کانال و گروه خود در تلگرام را در سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و با تبلیغ کانال خود، ممبر جذب کنید.

تولید محتوای جذاب

نکته کلیدی موفقیت شما در تلگرام این است که محتوای جذاب، نگهدارنده و مفید برای کاربران تولید کنید تا از کانال و گروه شما خارج نشوند.

خرید ممبر از مراکز معتبر

شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌، انواع مختلف ممبرهای تلگرامی را از سایت‌‌های معتبر تهیه کرده و از مزایای این ممبرها در کانال و گروه خود بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

موفقیت کانال و گروه شما در تلگرام، به تعامل و تعداد ممبرهای آن وابسته است. بهترین نوع ممبر تلگرام، انتخاب ممبرهای واقعی است که به صورت اختیاری در کانال شما عضو شده و با فعالیت خود، نرخ تعامل را بالا می‌برند. در این مقاله به معرفی کامل انواع مختلف ممبرهای واقعی تلگرام پرداختیم.

مطالب مفید