فرصتی طلایی برای حمله به ایران!

به گزارش سلام نو به نقل از فرهیختگان، جرد کوشنر که در دوران تصدی دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا به عنوان مشاور ارشد خدمت می کرد، در اظهاراتی وقیحانه گفت فرصت نابودی تأسیسات هسته‌ای ایران برای اسرائیل فراهم شد!

جرد کوشنر، مشاور و داماد ترامپ در صفحه خود نوشته: دلیل اینکه تأسیسات هسته‌ای ایران با وجود سیستم‌های دفاع هوایی ضعیف‌شان هنوز مورد حمله اسرائیل قرار نگرفته این است که حزب‌الله تفنگ پر شده‌اش را به سمت اسرائیل نشانه رفته بود. ایران ۴۰ سال گذشته‌اش را صرف ساختن این قابلیت به عنوان عامل بازدارنده خود کرده است.

هر کسی که خواستار آتش‌بس در مرز اسرائیل و لبنان است اشتباه می‌کند. هیچ بازگشتی برای اسرائیل وجود ندارد. اسرائیلی‌ها اکنون نمی‌توانند کار را به پایان نرسانند و زرادخانه حزب الله را که به سوی آن‌ها هدف گرفته شده، کاملاً از بین نبرند. اسرائیل هرگز فرصت دیگری [برای نابودی کامل حزب الله]نخواهد داشت.

با تأیید ترور نصرالله و حذف حداقل ۱۶ فرمانده ارشد تنها در ۹ روز، اولین روزی بود که به خاورمیانه بدون زرادخانه کامل ایران که هدفش اسرائیل بود فکر کردم. بنابراین دستیابی به دستاوردهای مثبت بیشتر [نابودی کامل حزب الله و همه امکاناتش]امکان پذیر است.

مسئله اصلی بین لبنان و اسرائیل، ایران است. در غیر این صورت از همکاری مشترک، منافع زیادی نصیب مردم اسرائیل و لبنان خواهد شد.

مطالب مفید