عطرهای شگفت‌انگیز برای زمستان: انتخاب‌های خاص بانوان برای روزهای سرد

عطر می‌تواند یکی از فاکتورهای مهمی باشد که هر شخص را منحصر به فرد و متمایز می‌کند. انتخاب بوی عطر و سبک آن بهتر است متناسب با فصل باشد به طور مثال برای فصل‌های گرم عطرهای خنک و تابستانی و برای فصول سرد عطرهای گرم پیشنهاد می‌شود. در این مقاله از مجله اکالا قصد داریم شما را با بهترین عطرها برای فصول سرد مخصوص خانم‌ها آشنا کنیم.

عطرهای شگفت‌انگیز برای روزهای سرد

جالب است بدانید که عطرهایی مخصوص فصل‌های سرد طراحی شده‌اند. این عطرها می‌توانند به شما حس گرما و آرامش دهند و روحیه‌تان را به طرز شگفت‌انگیزی بالا ببرند. عطرها تاثیر بسیار زیادی در احساسات روحی و جسمی شما دارند.

عطرهای با بوی گرم، حس گرما و راحتی را در شما تقویت می‌کنند. برای روزهای سرد، بهتر است به دنبال عطرهایی با نت‌های گرم مثل چوب، ادویه و وانیل باشید که حس گرما و راحتی را منتقل کنند. عطرهای گرم معمولاً ماندگاری بیشتری دارند و در فصول سرد بهتر عمل می‌کنند.

در ادامه نام و ویژگی‌های چند عطر فوق‌العاده که مخصوصاً برای این روزهای سرد ساخته شده‌اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱- عطرهای با نت‌های چوبی

عطرهای چوبی یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین انواع عطرها هستند. این عطرها با رایحه‌های گرم و عمیقشان، حسی از استحکام و امنیت را در شما ایجاد می‌کنند.

Tom Ford Oud Wood: اگر به دنبال عطری هستید که با آن حس لوکس و خاص بودن را تجربه کنید، این عطر عالی است. ترکیبی از چوب عود و فلفل سیاه، ترکیب بسیار جذابی برای روزهای سرد است.Chanel Coco Noir: این عطر با ترکیبی از رایحه‌های چوبی و گل‌دار، دقیقاً همانی است که باری یک روز پاییزی و سرد نیاز دارید.

بیشتر بخوانید: به هیچ عنوان به این نقاط بدن عطر نزنید

۲- عطرهای ادویه‌ای

عطرهای ادویه‌ای با رایحه‌های تند و پرانرژی برای این روزهای سرد انتخاب عالی و بی‌نظیری هستند. این عطرها با نت‌هایی مثل دارچین و فلفل به شما یک حس انرژی و قدرت می‌دهند.

Dior Addict: این عطر با رایحه‌های گرم وانیل و ادویه‌ها، شما را در هر فصلی خاص و جذاب می‌کند. این عطر حس اعتماد به نفس را در شما تقویت می‌کند و مناسب شب‌های سرد و طولانی زمستانی است.Guerlain Shalimar: این عطر کلاسیک با ترکیبی از وانیل و ادویه‌ها، جز یکی از محبوب‌ترین انواع عطر است. اگر دنبال رایحه‌ای رمانتیک و دلنشین هستید، این انتخاب بی‌نظیر است.

۳- عطرهای گل‌دار

بر خلاف تصور عموم عطرهای گل‌دار تنها مناسب فصل بهار نیستند. برخی از رایحه‌های گل‌دار گرم، می‌توانند در فصل‌های سرد حس تازگی و شادابی را به شما هدیه کنند.

Chloé Eau de Parfum: اگر به دنبال عطری با رایحه‌ای ملایم و زنانه هستید، این عطر با رایحه‌های گل رز و مشک انتخاب بسیار خوبی است.Marc Jacobs Daisy: این عطر با رایحه‌های میوه‌ای و گل‌دار شما را به یاد روزهای گرم‌تر می‌اندازد. با نت‌هایی از توت‌فرنگی و برگ بنفشه، این عطر حس جوانی و شادابی را به شما می‌دهد.

بیشتر بخوانید: شخصیت‌ شناسی از روی عطر مورد علاقه

۴- عطرهای شیرین

در فصل‌های سرد، چیزی بهتر از یک عطر شیرین که شما را در یک هاله از رایحه‌های دلنشین بپیچد، وجود ندارد.

Yves Saint Laurent Black Opium: اگر به دنبال یک انرژی‌بخش فوری هستید، این عطر دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارید. نت‌های قهوه و وانیل ترکیبی جادویی را ایجاد می‌کنند که به شما احساس شادابی و سرزندگی می‌دهد.Lancome La Vie Est Belle: رایحه‌های وانیل و کارامل در این عطر حس گرمایی دلپذیر را ایجاد می‌کنند که شما را حتی در سردترین روزها گرم نگه می‌دارد.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در این مقاله از مجله سبک زندگی اکالا برایتان مفید واقع شده باشد و شما نیز طبق این اطلاعات بتوانید عطرهای مناسب سلیقه خود را در فصول سرد شناسایی و خریداری کنید.

اگر شما از رایحه و عطر خاصی برای زمستان استفاده می‌کنید که در لیست بالا به آن اشاره نشده، خوشحال می‌شویم که نام آن عطرها را در قسمت نظرات با ما و سایر دوستان علاقه‌مند به اشتراک گذارید.

من سمانه هستم، از بچگیم عاشق این بودم که توی تلویزیون آشپزی رو آموزش بدم.
هر روز پیش‌بند آشپزخونه مادرم رو میبستم و ساعت‌ها جلوی دوربین تخیلی ذهنم، آموزش آشپزی میدادم!
بزرگ‌تر که شدم به صورت تخصصی‌تر رویاهامو دنبال کردم و هر روز براشون بیشتر تلاش کردم تا  فهمیدم علاقه زیادی به دنیای شیرینی‌ها و شیرین کردن کام آدم‌ها دارم.
حالا خیلی  خوشحالم که این فرصت رو دارم تا با  تلفیق آشپزی کردن، نوشتن و عکاسی که الان  بخش بزرگی از دنیای من شده بتونم این حس خوب رو با شما به اشتراک بزارم.

مطالب مفید