گوشی ZTE Blade A75 5G؛ وقتی که ارزان بودن، با ارزشمند بودن هم‌راه می‌شود!

گوشی ZTE Blade A75 5G به‌عنوان یک محصول اندرویدی ارزان قیمت، با امکاناتی جذاب مثل نمایشگر بزرگ ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از شبکه فایوجی معرفی شد.

ZTE به تازگی از گوشی هوشمند جدید خود با نام Blade A75 5G رونمایی کرده است. این گوشی را می‌توان نسخه اقتصادی‌تر و ساده‌سازی‌شده مدل پرچمدارتر nubia Focus دانست که اوایل امسال معرفی شده بود.

دوربین، مشخصات و امکانات ZTE Blade A75 5G

یکی از تفاوت‌های اصلی این دو گوشی با یکدیگر، دوربین آن‌هاست. در حالی که nubia Focus به یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده بود، نسخه ZTE از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. اگرچه این سنسور رزولوشن کمتری دارد، اما همچنان می‌تواند عکس‌های باکیفیتی را ثبت کند. دوربین سلفی نیز در مقایسه با مدل قبلی ارتقا یافته و به ۸ مگاپیکسل رسیده است.

از نظر طراحی، مدل زد تی ای بلید A75 5G ظاهر مشابهی با نوبیا فوکوس دارد و از یک نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD با نرخ رفرش 120 هرتز بهره می‌برد. با این حال، رزولوشن این نمایشگر به +HD محدود شده است. همچنین، با توجه به استفاده از فناوری نمایشگر LCD، حسگر اثر انگشت در کنار بدنه آن قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

گوشی جدید ZTE با نمایشگر سه‌بعدی، شما را به دنیای جدیدی خواهد برد

زیر قاب این گوشی، چیپست Unisoc T760 قرار دارد که عملکردی روان و نسبتا مناسبی را برای کارهای روزمره فراهم می‌کند. این چیپست با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی نیز می‌تواند انرژی مورد نیاز گوشی را برای یک روز کامل تأمین کند.

گوشی ZTE Blade A75 5G در حال حاضر در برخی از بازارها عرضه شده است و قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به نوبیا فوکوس دارد. با توجه به مشخصات فنی و قیمت مناسب، این گوشی می‌تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که به دنبال یک گوشی هوشمند 5G با قابلیت‌های مناسب و قیمتی مقرون به صرفه هستند.

در گجت نیوز بخوانید:

مطالب مفید