5 سریال برتر کره‌ای که ستاره‌های محبوب کی‌پاپ در آن‌ها می‌درخشند

اگرچه برخی معتقدند که دنیای موسیقی و بازیگری دو حوزه کاملاً مجزا هستند، اما بعضی از ستاره‌های کی‌ پاپ با حضور موفق خود در سریال‌های کره‌ای، این باور را به چالش کشیده‌اند.

در این مقاله از مجله اکالا، به سراغ ۵ تا از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی ستاره‌های محبوب کی‌‌پاپ می‌رویم تا ببینیم چگونه این هنرمندان توانسته‌اند مرز بین موسیقی و بازیگری را در هم بشکنند.

۱. کی۲ (The K2)

سال تولید: ۲۰۱۶بازیگران: جی چانگ ووک، سونگ یون آه، ایم یون آهژانر: درام، عاشقانه، هیجان انگیزامتیاز (IMDB): ۷.۸تعداد قسمت‌ها: ۱۶ قسمت (۱ فصل)

خلاصه داستان

جه‌ ها (با بازی جی چانگ ووک)، مزدور سابقی است که پس از خدمت در عراق و متهم شدن به قتل، به ناچار به کره فرار می‌کند. در نهایت، او توسط یو جین (سونگ یون آه) برای محافظت از دخترخوانده‌اش، گو آنا، استخدام می‌شود. آنا (با بازی ایم یون آه) دختر نامشروع نامزد ریاست جمهوری، سو-جون، است و افشای هویتش می‌تواند به طور جدی به شانس پیروزی سو-جون در انتخابات آسیب بزند.

ایم یون آه، ستاره کی‌ پاپ و عضو گروه مشهور «Girls’ Generation»، در نقش اصلی زن سریال «The K2» بازی می‌کند، شخصیتی که در میان بازی‌های خطرناک سیاسی گرفتار شده است.

بیشتر بخوانید: سریال‌های کره‌ای که شخصیت‌‌های زن قدرتمندی دارند

۲. هوارانگ: جوانان جنگجوی شاعر (Hwarang: The Poet Warrior Youth)

سال تولید: ۲۰۱۶بازیگران: پارک سو جون، گو آرا، پارک هیونگ شیکژانر: اکشن، کمدی، درام، تاریخی، عاشقانهامتیاز (IMDB): ۸.۰تعداد قسمت‌ها: ۲۰ قسمت (۱ فصل)

خلاصه داستان

سریال «هوارانگ: جوانان جنگجوی شاعر» داستان گروهی از جوانان خوش‌چهره و با استعداد است که به عنوان جنگجویان نخبه در خدمت پادشاه شیلا، کوچک‌ترین از سه پادشاهی کره، فعالیت می‌کنند.

نایب‌السلطنه جی‌سو، مادر پادشاه، تصمیم می‌گیرد گروهی از این مردان جوان را برای تشکیل نیروی جنگجویان ویژه گرد هم آورد. در این میان، هیچ‌کدام از جنگجویان نمی‌دانند که پادشاه، با نام مستعار کیم جی دوی (پارک هیونگ شیک)، مخفیانه در بین آن‌ها زندگی می‌کند.

سریال «هوارانگ» با حضور جمعی از بازیگران محبوب کره‌ای، توجه بسیاری را جلب کرده است. یکی از بازیگران برجسته این سریال، وی (عضو گروه مشهور BTS) است که در نقش هان سونگ، یکی از اعضای جوان‌تر گروه «هوارانگ» ظاهر می‌شود. این سریال، اولین تجربه وی در دنیای بازیگری است و به محبوبیت بیشتر او افزوده است.

۳. تو زیبایی (You’re Beautiful)

سال تولید: ۲۰۰۹بازیگران: پارک شین هه، جانگ کیون سوک، جونگ یونگ هواژانر: کمدی، درام، موزیک، عاشقانهامتیاز (IMDB): ۷.۷تعداد قسمت‌ها: ۱۶ قسمت (۱ فصل)

خلاصه داستان

گوی می نیو (پارک شین هه) آرزوی راهبه شدن را در سر می‌پروراند. برادرش، گوی می نام، رویای تبدیل شدن به یک آیدل را دارد که با پذیرفته شدنش در گروه پسرانه A.N.Jell به حقیقت می‌پیوندد.

اما وقتی می نام مجبور می‌شود به آمریکا برگردد، از می نیو می‌خواهد تا موقتاً جای او را بگیرد؛ تنها مشکل این است که هیچ کس به جز مدیر برادرش از این موضوع که می نیو جایگزین برادرش شده است، آگاه نیست، بنابراین او باید هویت خود را از سایر اعضای گروه پنهان نگه دارد.

سریال کره‌ای «تو زیبایی» که حول محور زندگی ستاره‌های کی‌پاپ می‌چرخد، علاوه بر داستان جذاب خود، از حضور دو خواننده مشهور نیز بهره می‌برد. جونگ یونگ هوا، عضو گروه محبوب CNBlue، نقش شین وو، پسری خجالتی و مهربان را ایفا می‌کند که شیفته می نیو می‌شود.

از سوی دیگر، لی هونگ کی، خواننده گروه F.T. Island، نقش جرمی، شخصیتی شاداب و سبک‌بال را برعهده دارد که او نیز دل به می نیو می‌بندد. حضور این دو هنرمند محبوب، بر جذابیت سریال افزوده و به آن رنگ و بوی خاصی بخشیده است.

بیشتر بخوانید: پربیننده‌ترین سریال‌های کره‌ای که باید در لیست تماشای شما باشند!

۴. شاهزاده صد روزه من (۱۰۰ Days My Prince)

سال تولید: ۲۰۱۸بازیگران: دو کیونگ سو، نام جی هیون، جو سونگ هاژانر: اکشن، کمدی، تاریخی، عاشقانهامتیاز (IMDB): ۷.۸تعداد قسمت‌ها: ۱۶ قسمت (۱ فصل)

خلاصه داستان

پس از یک حادثه تلخ که لی یول (دو کیونگ سو) باور دارد عشق زندگی‌اش، یی سو (نام جی هیون)، را از دست داده است، او هدف یک یک سوء قصد قرار می‌گیرد.

پیش از این رویداد، لی یول در دوران چوسون، در پی کودتایی که توسط پدرش و یکی از دوستان نزدیکش طراحی شده بود، به ولیعهدی رسید. این کودتا به ترور پادشاه پیشین و قتل خانواده یی سو انجامید. با این حال، لی یول موفق می‌شود از سوءقصد جان سالم به در ببرد اما دوست صمیمی‌اش، دونگ جو، به جای او کشته می‌شود.

در جریان این فرار، لی یول بر اثر ضربه‌ای که به سرش وارد می‌شود، حافظه‌اش را از دست می‌دهد. در این شرایط، او با زنی به نام هونگ شیم (که در واقع همان یی سو است) آشنا شده و با او ازدواج می‌کند، بی‌آنکه هر دو از هویت واقعی یکدیگر آگاه باشند.

دو کیونگ سو (دی.او.) خواننده‌ گروه محبوب کی‌پاپ اکسو، در سریال‌های کره‌ای مختلفی مانند «My Annoying Brother» و «Unforgettable» بازی کرده است، اما بیشتر به خاطر نقش لی یول در سریال تاریخی «شاهزاده صد روزه من» شناخته می‌شود.

۵. وقتی تو خواب بودی (While You Were Sleeping)

سال تولید: ۲۰۱۷بازیگران: بائه سوزی، لی جونگ سوک، جونگ هه اینژانر: کمدی، درام، فانتزی، عاشقانه، هیجان انگیزامتیاز (IMDB): ۸.۳تعداد قسمت‌ها: ۳۲ قسمت (۱ فصل)

خلاصه داستان

هونگ جو (با بازی بائه سوزی)، یک خبرنگار است که توانایی دیدن آینده در خواب‌هایش را دارد. او به‌طور غیرمنتظره متوجه می‌شود که همسایه‌اش، همان مردی است که در رؤیاهایش می‌بیند. دادستان جونگ جه چان، مردی که در رؤیاهای هونگ جو ظاهر می‌شود، پس از ملاقات با او، خود نیز شروع به دیدن آینده می‌کند و اولین پیش‌بینی‌اش، مرگ هونگ جو است.

حالا این دو به همراه افسر پلیس هان وو تاک، باید با همکاری یکدیگر تلاش کنند تا از وقوع اتفاقات هولناک رؤیاهایشان جلوگیری کنند. این سریال با داستانی جذاب، صحنه‌های هیجان انگیز دیدنی و مثلث عشقی خود، بینندگان را تا آخر درگیر می‌کند. همچنین، شیمی بی‌نظیر بین بازیگران اصلی و موسیقی متن دلنشین، بر جذابیت آن افزوده است.

در حالی که خواب بودی» یکی از سریال‌های محبوب کره‌ای است که بائه سوزی، خواننده و بازیگر مشهور کره‌ای، نقش هونگ جو، یک روزنامه‌نگار جسور و پرشور را ایفا می‌کند. پیش از این، بائه سوزی با بازی در سریال‌های پرطرفداری مانند «عشق بی‌پروا»، «کتاب خانواده گو» و «رویای بلند» بازی کرده بود.

 

در این مقاله از مجله فرهنگ و هنر اکالا، به معرفی ۵ تا از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی ستاره‌های محبوب کی‌‌پاپ پرداختیم، اما بدون شک، سریال‌های درخشان دیگری نیز وجود دارند که از قلم افتاده‌اند. آیا شما می‌توانید چند مورد از این سریال‌های جذاب را به ما پیشنهاد دهید؟

منابع: Collider / IMDb

من سورین صیادی هستم و از بچگی تقریباً تمام وقت آزادم را صرف دیدن فیلم و سریال (و گاهاً انیمه) کردم! بیشتر به ژانرهای اکشن، جنایی و هیجان‌انگیز علاقه دارم، اما ژانرهای دیگر را هم دنبال می‌کنم.
خیلی خوشحالم که می‌توانم این لذت بزرگ از زندگی را با دیگران به اشتراک بگذارم و فیلم‌ و سریال‌های مورد علاقه‌ام را به شما معرفی کنم.

مطالب مفید