انتخاب برتر: بررسی و مقایسه ۵ کرم ضدآفتاب پرفروش ایرانی و خارجی – کدام یک را برگزینیم؟ • مجله تصویر زندگی

فرقی نمی‌کند که در چه فصل و آب‌وهوایی باشید؛ در هر صورت کرم ضد آفتاب باید محصولی همیشگی در کیف آرایشی شما باشد. این محصول از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد که لک‌های پوستی روی سطح آن ایجاد شوند. همچنین در برخی از این محصولات ترکیباتی وجود دارند که باعث تغذیه پوست می‌شوند؛ درنتیجه با استفاده مداوم از ضد آفتاب به خوبی می‌توانید اثراتی را که روی پوست دارد، ببینید.هرچند که سرماخوردگی بیشتر در فصول سرد رخ می‌دهد، اما استفاده از ضدآفتاب همچنان اهمیت زیادی دارد. در فصل پاییز و زمستان، حتی با وجود سرما و ابری بودن هوا، اشعه‌های مضر UV همچنان می‌توانند به پوست آسیب برسانند. همچنین، برف و یخ می‌توانند اشعه‌های UV را منعکس کنند و خطر آسیب به پوست را افزایش دهند، به ویژه در نواحی حساس مانند صورت.  در این مطلب می‌خواهیم به معرفی ۵ نمونه از ضد آفتاب‌های پرطرفدار ایرانی و خارجی در بازار بپردازیم و درنهایت ببینیم کدام‌یک برای استفاده روزمره انتخاب بهتری است.

۵ ضد آفتاب ایرانی و خارجی مناسب برای فصول گرم سال و مقایسه آن‌ها

برای انتخاب ضد آفتاب‌های مورد نظر در این لیست، به سراغ برندهایی رفتیم که تولیدات آن‌ها با فروش بالاتری روبه‌رو بوده‌اند. این محصولات هم خارجی و هم داخلی هستند و اگر قصد خرید ضد آفتاب مناسب بری استفاده روزمره را دارید، می‌توانید به انتخاب آن‌ها فکر کنید:

۱. فلوئید ضد آفتاب بدون رنگ ایرانی پرایم SPF50

اولین محصول در لیست ما از برند شناخته‌شده و ایرانی پرایم است. این کرم فلوئید، بافت بسیار سبکی دارد و همین ویژگی باعث شده است تا سریع جذب پوست شود. هرکسی با هر نوع پوستی می‌تواند فلوئید پرایم را انتخاب کند و در ساعاتی که مقابل نور خورشید قرار می‌گیرد، آن را به‌کار ببرد.

نکته قابل توجه درباره کرم ضد آفتاب پرایم، وجود ترکیباتی است که به مرور زمان باعث آبرسانی و مرطوب شدن پوست می‌شوند و از پیری زودرس آن جلوگیری می‌کنند. همچنین به دلیل نداشتن رنگ، هم آقایان وهم خانم‌ها می‌توانند از این کرم استفاده کنند.

۲. کرم ضد آفتاب ایزدین پرو مدل Fusion Water با SPF50

محصول بعدی، ساخت اسپانیاست و به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند. با استفاده از این محصول می‌توانید تا حد زیادی از شر جوش‌های روی پوست خود خلاص شوید و در عین‌حال از پیری زودرس آن نیز جلوگیری کنید.

در ترکیبات کرم فیوژن واتر، اسید هیالورونیک و ویتامین E را هم می‌بینیم. همچنین مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان و مواد مغذی در آن وجود دارند که اثرات مستقیم خود را روی پوست می‌گذارند.

۳. کرم ضد آفتاب بدون رنگ سینره مدل SPF50

محصول بعدی از برند ایرانی بسیار معروف و پرطرفدار سینره است. این ضد آفتاب مانند سپر دفاعی روی پوست شما قرار می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد که نور خورشید به آن آسیبی برساند. ترکیبات موجود در این کرم از پیری زودرس و ایجاد لکه‌های پوستی جلوگیری خواهند کرد.

این محصول تنها برای افرادی که دارای پوست چرب هستند، مناسب است. بافت آن به‌گونه‌ای است که پس از استفاده به‌طور کامل جذب می‌شود و ظاهری مات روی سطح پوست ایجاد می‌کند. بنابراین کسانی که پوست چرب دارند، می‌توانند از این کرم به‌عنوان زیرساز آرایشی نیز استفاده کنند.

۴. کرم ضد آفتاب بدون رنگ ایمجز SPF50 مدل PROTECTIVE

از میان ضد آفتاب‌های خارجی موجود در بازار، تولیدات ایمجز هم بسیار باکیفیت و پرطرفدار هستند. مدل پروتکتیو یکی از همین محصولات است که علاوه بر محافظت از پوست، آن را آبرسانی می‌کند تا رطوبت آن تامین شود.

کرم ضد آفتاب بدون رنگ ایمجز SPF50 مدل PROTECTIVE حاوی ترکیبات نرم‌کننده، ویتامینه، محافظت‌کننده و ضدپیری پوست است و در صورت استفاده مداوم، لکه‌های پوستی شما را هم از بین می‌برد. همچنین به دلیل مقاومت بالایی که در برابر عرق کردن دارد، دیرتر از سایر کرم‌های ضد آفتاب از روی پوست پاک می‌شود.

۵. کرم ضد آفتاب ژوت مدل oil free با Spf50

آخرین محصولی که می‌تواند در لیست ما قرار گیرد، کرم ضد آفتاب مدل oil free با Spf50 تولید برند ژوت است. ژوت تولیدکننده ایرانی محسوب می‌شود که محصولاتش به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. کرمی که اینجا می‌بینید، هم برای صورت و هم برای بدن مناسب است و به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند.

در میان ترکیبات این ضد آفتاب، آووکادو، ویتامینE، ویتامین B۵، بابونه و آلوئه‌ورا دیده می‌شوند و این ویژگی باعث شده است تا این محصول، کرم مغذی برای پوست به‌حساب آید.

کدام ضد آفتاب انتخاب بهتری است؟

در این مطلب ۵ مدل از بهترین ضد آفتاب‌های داخلی و خارجی را معرفی کردیم و دیدیم که در هرکدام از آن‌ها ترکیبات خاصی وجود دارند. اینکه محصول ایرانی انتخاب بهتری است یا مدل‌های خارجی مناسب‌تر هستند، کاملا انتخابی سلیقه‌ای است؛ زیرا امروزه محصولات ایرانی هم به اندازه نمونه‌های خارجی موفق هستند و می‌توانند به خوبی با آن‌ها رقابت کنند.

پیشنهادی که برای انتخاب ضد آفتاب مناسب برای شما داریم، این است که نیازهای پوست خود را بشناسید و ببینید چه ترکیباتی برایش مناسب‌تر است؛ سپس با تعیین بودجه مشخص، گزینه‌های پیش‌روی خود را محدود کنید و با مقایسه ضد آفتاب‌ها، محصول مناسب پوست خود را بخرید.

خرید انواع ضد آفتاب ایرانی و خارجی از دیجی کالا

دیجی کالا فروشگاه اینترنتی معتبری است که انواع مختلف ضد آفتاب با spf، ترکیبات و ویژگی‌های متفاوت را در خود جای داده است. شما با ورود به صفحه اختصاصی هر محصول و مطالعه ویژگی‌های آن می‌توانید کالای مورد نظر را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید. این مجموعه پس از آماده‌سازی محصول، ارسال آن را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. اگر شما هم از ضدآفتاب خاصی برای پوست خود استفاده می‌کنید، نام برند و مدل آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مفید