راز زیبایی سینه: همه چیز درباره ماموپلاستی • تصویر زندگی

ماموپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی پرکاربرد است که برای برطرف کردن هرگونه نقصی در سینه مورداستفاده قرار می‌گیرد. این عمل زیبایی با پروتز سینه متفاوت است، چراکه پروتز تنها با هدف بزرگ‌کردن سایز و شکل دادن به سینه‎ ها انجام می‌شود، ولی شما در این جراحی سینه می‌توانید خیلی راحت حتی اقدام به کوچک‌کردن سایز سینه‌های خود کنید. این نوع جراحی برای تمامی افرادی که به هر شکلی از اندازه و شکل سینه‌های خود راضی نیستند می‌تواند بهترین گزینه باشد. برای این‌که بتوانید این عمل زیبایی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید نیازمند استفاده از خدمات بهترین کلینیک پروتز سینه خواهید بود که کلینیک دکتر نجف بیگی در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این عمل زیبایی برای سینه‌ها صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را درباره کاربردها و مزایای مهم این عمل در اختیار شما قرار دهیم.

ماموپلاستی در واقع شامل انواع جراحی‌های زیبایی روی سینه بانوان می‌شود و برخلاف اعتقاد بسیاری از افراد که گمان می‌کنند این عمل به معنای بزرگ‌کردن سینه‌ها است، به هیچ وجه این طور نیست و شما می‌توانید در این نوع جراحی‌ها، حتی سایز سینه خود را کوچک‌ کرده و فرم خاصی را به آنها بدهید. در واقع این نوع جراحی براساس نیاز مراجع صورت می‌گیرد. گاهی اوقات ممکن است مراجع تنها به دنبال خوش‌فرم‌تر شدن سینه‌های خود بوده و گاهی اوقات نیز ممکن است به دنبال افزایش سایز سینه باشد.

در هر صورت این عمل زیبایی برای سینه‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا به فرم ایده‌آل و مدنظر خود دست پیدا کنید. با استفاده از این عمل زیبایی، شما نه تنها می‌توانید تناسب اندام بهتری داشته باشید، بلکه با این کار می‌توانید اعتماد به نفس خود را نیز افزایش دهید. نکته بسیار مهمی که باید درباره این عمل بدانید این است که این عمل با پروتز سینه کاملا متفاوت است و علاوه بر این در بسیاری از کشورهای دنیا نیز به‌عنوان یک عمل زیبایی رایج در بین بانوان شناخته می‌شود.

آشنایی با مزایای ماموپلاستی

این نوع جراحی سینه می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد که از جمله این مزایا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با استفاده از این عمل زیبایی، می‌توانید در کمترین زمان ممکن اقدام به بزرگ‌تر کردن سایز سینه‌های خود کنید.اگر بعد از هرگونه عمل زیبایی دیگری، سینه‌های شما نیازمند ترمیم باشند، این عمل زیبایی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.با این عمل می‌توانید اقدام به کوچک‌تر کردن سایز سینه‌های خود کرده و آنها را خوش فرم‌تر کنید.این عمل مناسب برای تمامی زیباجویانی است که به هر دلیلی از شکل و اندازه سینه خود راضی نبوده و به دنبال ایجاد تغییراتی قابل توجه در آنها هستند.معمولا محدودیت سنی چندانی برای انجام این عمل زیبایی وجود ندارد و افرادی که بالای ۱۸ سال سن داشته باشند می‌توانند این عمل زیبایی را انجام دهند.هزینه انجام این عمل بسیار مناسب بوده و تقریبا پرداخت این هزینه برای تمامی افراد امکان‌پذیر است.

قبل از انجام ماموپلاستی چه مراقبت‌هایی را باید انجام دهیم؟

قبل از این‌که بخواهید عمل ماموپلاستی را انجام دهید نیازمند این خواهید بود که برخی از نکات مراقبتی را در این زمینه رعایت کنید که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهتر است حتما آزمایش‌هایی که توسط پزشک متخصص تجویز می‌شوند را انجام داده و نتایج آن را در اختیار پزشک قرار دهید.شرکت در یک جلسه ماموگرافی برای انجام این عمل زیبایی سینه ضروری خواهد بود.قبل از این‌که بخواهید این عمل زیبایی را انجام دهید باید برای مدت زمان حداقل دو هفته مصرف مواد مخدر مانند سیگار و نوشیدنی‌های الکلی را متوقف کنید.در صورتی که داروهای خاصی را مصرف می‌کنید بهتر است در جلسه مشاوره اطلاعات کاملی را درباره این داروها در اختیار پزشک متخصص قرار دهید.

مراقبت‌های لازم بعد از ماموپلاستی

بعد از این‌که عمل ماموپلاستی را انجام دادید نیز باید مراقبت‌های خاصی را انجام دهید که شامل موارد زیر می‌شوند:

سعی کنید تا دو الی سه هفته بعد از انجام این عمل از انجام فعالیت‌های سنگین مانند ورزش‌های سنگین خودداری کنید.در دوران نقاهت خود باید به پشت و به‌صورت طاق‌باز بخوابید.از وارد کردن هرگونه فشار یا ضربه به ناحیه سینه‌ها بعد از عمل خودداری کنید.تا چند روز بهتر است غذاهایی که نیاز به جویدن ندارند را میل کنید.داشتن یک رژیم غذایی استاندارد به شما کمک می‌کند تا بتوانید نتایج بهتری را از این عمل دریافت کنید.سعی کنید از لباس‌ زیرهای طبی استفاده کنید تا بتوانید انتظار نتایج بهتری از این عمل داشته باشید.

هزینه عمل ماموپلاستی چقدر است؟

یکی از نگرانی‌های بسیار مهم اکثر افراد برای انجام عمل ماموپلاستی مربوط به هزینه این عمل است. اگر شما هم نگرانی‌هایی درباره هزینه این عمل دارید باید بدانید که این هزینه به عوامل زیر بستگی خواهد داشت:

نوع تغییراتی که قصد دارید در ناحیه سینه‌های خود ایجاد کنید.میزان تخصص و تجربه پزشکی که برای انجام این عمل انتخاب کرده‌اید.نوع تجهیزات و لوازمی که برای انجام عمل شما مورداستفاده قرار می‌گیرند.

برای این‌که بتوانید اطلاعات دقیق‌تری را درباره این هزینه به دست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط کلینیک دکتر نجف بیگی نیز بهره‌مند شوید.

ماموپلاستی را در بهترین کلینیک جراحی سینه انجام دهید

برای انجام ماموپلاستی احتمالا شما هم به دنبال پیداکردن بهترین کلینیک پروتز سینه خواهید بود. کلینیک دکتر نجف بیگی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای انجام این کار وجود دارد. در این کلینیک، می‌توانید با مناسب‌ترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن اقدام به جراحی سینه‌های خود کنید. استفاده از خدمات این کلینیک می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین متدهای روز دنیا و باکیفیت‌ترین تجهیزات در زمینه جراحی سینه دسترسی داشته و بتوانید طبیعی‌ترین نتایج را از این عمل دریافت کنید.

علاوه بر این، باید دقت داشته باشید که ماموپلاستی در این کلینیک کمترین هزینه ممکن را نیز برای شما به همراه خواهد داشت که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به میزان زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

مطالب مفید