کولر گازی جدید شیائومی نیازی به سرویس و تمیزکاری ندارد

شیائومی کولر گازی جدید Mijia Natural Wind Pro را معرفی کرد. این کولر چینی مجهز به نظافت و نگهداری اتوماتیک و همچنین هوش مصنوعی است.

به گزارش گجت نیوز، شیائومی کولز یک Mijia Natural Wind Pro جدید را به مجموعه لوازم خانگی خود در بازار چین اضافه کرده است. از ویژگی های بارز این کولر چینی عدم نگهداری و نظافت است.

این کولر دارای جریان هوای قوی 830 متر مربع در ساعت است و می تواند به سرعت اتاق های 16 تا 20 متر مربع را خنک کند. همچنین مجهز به تکنولوژی جریان هوای برتر است که اثر تهویه مطبوع و تهویه مطبوع مرکزی را شبیه سازی می کند. به لطف این طراحی، هوا در تمام اتاق به گردش در می آید و فضای خنکی را بدون تماس مستقیم با افراد ایجاد می کند.

ضریب عملکرد سالانه (APF) کولر گازی جدید شیائومی 5.65 اعلام شده است که نشان دهنده مصرف انرژی بسیار کارآمد است. همچنین این کولر با استفاده از کمپرسور دو سیلندر و کندانسور دو ردیفه سرمایش و گرمایش را بهبود می بخشد و ناحیه تبادل حرارت و پایداری فرکانس پایین را به ترتیب 82 و 30 درصد افزایش می دهد. صدای آن تا 5 درصد از سطح نرمال خود کاهش می یابد.

کولر گازی جدید Mijia Natural Wind Pro به طور کامل از سیستم عامل HyperOS Connect شیائومی پشتیبانی می کند. به همین دلیل کاربر می تواند با استفاده از اپلیکیشن Mijia و همچنین دستیار صوتی XiaoAI این خنک کننده را کنترل کند. این خنک کننده حتی با وای فای 2.4 گیگاهرتزی نیز سازگار است، هرچند از شبکه های 5 گیگاهرتزی پشتیبانی نمی کند.

یکی از ویژگی های جذاب دیگر محصول جدید شیائومی، امکان نظافت خودکار از طریق ماژول های داخلی و خارجی است. یونیت خارجی این چیلر مبدل حرارتی را با آب تغلیظ شده تمیز می کند. همچنین از فیلتر آنتی باکتریال و فیلتر ضد کپک استفاده می کند و حتی کولر در صورت مسدود شدن مسیر فیلتر به کاربر یادآوری می کند.

شیائومی کولر گازی جدید Mijia Natural Wind Pro را در تاریخ 2 اکتبر (11 اکتبر) با قیمت اولیه 3499 یوان (498 دلار) عرضه خواهد کرد و پس از مدتی با قیمت 3999 یوان (569 دلار) در فروشگاه ها عرضه خواهد شد.

مطالب مفید