برترین خطوط هوایی برای تجربه‌ای به‌یادماندنی در سفر به کیش کدام‌اند؟ • مجله تصویر زندگی

جزیره زیبا و شگفت‌انگیز کیش مسافران بسیاری را از نقاط مختلف کشور به سمت خود جذب می‌کند. به همین جهت خرید بلیط هواپیما کیش با قیمت مناسب و انتخاب بهترین ایرلاین همواره موضوع پراهمیتی به شمار می‌رود. پس در این مطلب یک لیست از فعال‌ترین و بهترین ایرلاین‌ها برای سفر به کیش را گردآوری کرده‌ایم.

شرکت هواپیمایی ماهان ایر

شرکت هواپیمایی ماهان، یکی از بزرگترین خطوط هوایی را در کشور دارد و برنامه پرواز به مقاصد داخلی و خارجی بسیاری ارائه می‌دهد. این ایرلاین پروازهای خود از مبدا و به مقصد کیش را در کلاس‌های اکونومی و بیزنس عرضه می‌کند. در هر کلاس امکانات و خدمات متنوعی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. اما به طور کل کیفیت ارائه خدمات در هر دو کلاس بالا است و کادر پرواز به صورت کاملا حرفه‌ای به مسافران سرویس‌دهی می‌کنند. به همین جهت خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی کیش از این ایرلاین بسیار پرطرفدار است.

شرکت هواپیمایی ایران ایر

ایران ایر، قدیمی‌ترین شرکت هواپیمایی کشور در دو کلاس پروازی اکونومی و هما کلاس (بیزینس کلاس) به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. رفتار حرفه‌ای خدمه و سرویس‌دهی مناسب این ایرلاین موجب شده یکی از گزینه‌های اصلی مسافران در سفر به کیش باشد.

شرکت هواپیمایی کیش ایر

کیش ایر که دفتر مرکزی آن نیز در جزیره کیش قرار دارد با ارائه پروازهای امن توانسته در میان خوشنام‌ترین ایرلاین‌ها برای سفر به جزیره قرار بگیرد. علاوه بر این، رفتار حرفه‌ای کادر اجرایی و منوی غذایی متنوع آن بر محبوبیت این ایرلاین فعال افزوده است.

شرکت هواپیمایی وارش

وارش به عنوان یکی از ایرلاین‌های جوان کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و در همین زمان کوتاه توانسته اعتبار و محبوبیت ویژه‌ای پیدا کند. امنیت بالا در پرواز و ارائه قیمت مناسب موجب شده این هواپیمایی برای مسافرانی که به دنبال سفری اقتصادی هستند بسیار گزینه مناسبی شمار رود.

شرکت هواپیمایی زاگرس

زاگرس نیز به عنوان یکی از ایرلاین‌های جدید کشور نقش بسیار فعالی در پروازهای کیش دارد. ارائه کلاس‌های اکونومی و بیزینس با سطح کیفیت بالا، پروازهای امن و رفتار حرفه‌ای کارکنان زاگرس را در دسته گزینه‌های اصلی مسافران برای خرید بلیط هواپیما کیش قرار داده است.

عوامل موثر در انتخاب بهترین ایرلاین کیش

هنگام خرید بلیط هواپیما باید به عوامل مختلفی دقت داشته باشید تا بتوانید ایرلاینی متناسب با بودجه و شرایط خود را انتخاب کنید. از مهم‌ترین عوامل باید به قیمت بلیط، نوع هواپیما، زمان پرواز و تعداد توقف‌ها، سابقه شرکت هواپیمایی، نظرات مسافران قبلی، خدمات ارائه شده همچون کیفیت و تنوع وعده‌های غذایی، سیستم‌های سرگرمی، فضای پا، برخورد پرسنل و … اشاره کرد.

چگونه بلیط هواپیما کیش بخرید؟

اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما کیش هستید و می‌خواهید قیمت و اطلاعات پرواز بلیط تمامی ایرلاین‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و متناسب با شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌شود به سایت‌های معتبر فروش آنلاین بلیط سفر مراجعه کنید. برای نمونه در سایت قاصدک ۲۴، از باسابقه‌ترین سامانه‌های فروش آنلاین انواع بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس همچون بلیط اتوبوس رویال سفر می‌توانید با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ حرکت خود به لیست کامل بلیط‌ هواپیمایی‌های مختلف به همراه قیمت، ساعت حرکت، کلاس پروازی، نوع هواپیما، قوانین کنسلی و… دسترسی پیدا کنید و گزینه انتخابی خود را به صورت کاملا اینترنتی در عرض چند دقیقه بخرید.

مطالب مفید