خرید بهترین جت پرینتر در بازار با قیمت استثنائی

عنوان جت پرینتر به نوعی از چاپگرهای جوهر افشان اشاره دارد که کاربرد آنها در صنعت، ضرورتی انکار ناپذیر است. از این دستگاه ها عموما برای چاپ نمودن اطلاعاتی مهم از قبیل تاریخ انقضا، تاریخ تولید، بارکد و… بر روی بسته بندی کالاها استفاده می کنند.

جت پرینترها در اغلب صنایع کارایی دارند. خصوصا تولیداتی که مستقیما با سلامت انسان در ارتباط هستند و انتقال برخی اطلاعات را به مشتری، ضروری می دانند. به عنوان مثال می توانیم از مواردی نظیر محصولات آرایشی، محصولات دارویی، محصولات بهداشتی، اغلب خوراکی ها، صنایع خودروسازی و … اشاره کنیم.

همین ابتدای امر باید بگوییم که در بازار پر فروش جت پرینتر، بسیاری از عرضه کنندگان در حال ارائه ی خدمات به مشتری هستند و در این بین شرکت گشتا صنعت البرز، با برخورداری از سالها تجربه ی موفق در امر فروش انواع جت پرینتر دستی، جت پرینتر ثابت و تمامی لوازم جانبی این محصول، توانسته نامی نیک را از خود برجای بگذارد.

در ادامه ی مطلب، با معرفی انواع جت پرینترهای صنعتی خطوط تولید، همراه ما باشید.

معرفی بهترین جت پرینتر دستی در بازار

عنوان جت پرینتر دستی به نوعی دستگاه پرتابل اشاره دارد که با وجود برخورداری از ابعادی به نسبت کوچک و وزنی قابل حمل، بسیار کاربردی و پرطرفدار است.

از آنجایی که جت پرینتر دستی فاقد سنسور است، کار چاپ در آن به واسطه ی اپراتور و به گونه ای کاملا دستی انجام می پذیرد. به این صورت که اپراتور با فشردن اهرم مخصوص چاپ، تمامی اطلاعات لازم را بر روی بسته بندی محصول مورد نظر، درج می نماید.

نکته ای که بهتر است در مورد خرید جت پرینتر دستی مد نظر داشته باشید این است که از آن عموما برای چاپ روی محصولاتی استفاده می شود که سنگین و حجیم هستند. چرا که انتقال آنها بر روی نوار نقاله، کاری دشوار است.

در خصوص خرید جت پرینتر قدیمی تر نیز باید گفت که آنها با قرار دادن حروف و اعداد در بخشی مخصوص، فرآیند چاپ را پیاده سازی می کنند؛ نکته ای که درست برخلاف نسل جدید این محصول است. چراکه چاپگر های مدرن دستی، دارای صفحه ی سیستم ورودی هستند و کار چاپ را به راحتی هرچه تمام تر انجام می دهند.

شرکت گشتا صنعت البرز، با ارائه ی بهترین نمونه های جت پرینتر دستی در بازار، تاکنون توانسته طیف وسیعی از مراجعه کنندگان خود را به نتیجه ای دلخواه برساند.

چنانچه شما نیز بر اساس نوع تولید و یا تیراژ خود می خواهید خریدی امن را در خصوص جت پرینترهای دستی تجربه کنید، بهتر این است که به ما اعتماد نمایید و سفارش خود را با مشاوره ی کارشناسان گشتا صنعت البرز، ثبت مایید.

معرفی بهترین جت پرینتر ثابت بازار

جت پرینترهای ثابت، دستگاه هایی اتوماتیک هستند که به منظور چاپ اطلاعات بر روی محصول، در کارخانه جات بزرگ با تیراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

در این دست کارخانه ها عموما محصولات بر روی یک نوار نقاله حرکت می کنند و سپس مقابل جت پرینتر قرار می گیرند. از آنجایی این دستگاه ها دارای سنسور هستند، پس از تشخیص محصول، به شکلی کاملا اتوماتیک، فرآیند چاپ را پیاده سازی می کنند.

گشتا صنعت البرز با فروش انواع جت پرینترهای صنعتی ثابت، می تواند نیاز عموم کسب و کارهای تولیدی را برطرف سازد. چنانچه در این مسیر دارای سوال و یا ابهامی هستید، آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا با توجه به نیاز و بودجه ی خود، بهترین نمونه ی جت پرینتر را خریداری کنید.

چگونه هزینه های جانبی جت پرینتر را پایین بیاوریم؟

  • مصرف جوهر

جت پرینتر می تواند به بررسی میزان مصرف جوهر بپردازند. البته لازم به ذکر است که جوهر هایی با قابلیت خشک شدن بالا و روغنی، مخصوص محیط غبارآلود، برای دستگاه های چاپگر مفید تر هستند.

  • هد جت پرینتر

جت پرینترها دارای این قابلیت هستند که به مدد هد مناسب، نیاز به استفاده ی مداوم از حلال نداشته باشند و همین امر می تواند تا حد قابل توجهی در هزینه های جانبی شما صرفه جویی کند. همچنین اگر اختلالی در عملکرد دستگاه مشاهده نمودید، می توانید برای  تعمیر و مشاوره، با متخصصین گشتا صنعت البرز تماس بگیرید.

مزایای خرید جت پرینتر

  • استفاده از حاقظه یی جانبی کم

به کمک جت پرینتر، می توانید به راحتی اقدام به نوشتن پیغام نمایید. این امکان به مدد نرم افزارهای انحصاری انجام می گیرند.

  • پشتیبانی از زبان فارسی

یکی دیگر از ویژگی های جت پرینتر این می باشد که قابلیت تجهیز با منوی فارسی را دارد و همین امر کار با دستگاه را، راحت تر می سازد. در حقیقت کاربران بدون نیاز به آموزشی خاص، می توانند از چاپگر خود استفاده نمایند.

  • راحتی در انتقال

برای جا به جایی راحت و انتقال دستگاه از یک خط به خط دیگر، این دستگاه با طراحی ویژه و قدرت مانور بالا، روانه ی بازار می شود.

  • امکان چاپ بر روی سطوح ناهموار

با کمک دستگاه های جت پرینتر، می توان به راحتی روی سطوح نا هموار نیز اقدام به چاپ نمود و در حقیقت باید اینگونه گفت که بسیاری از انواع جت پرینترها، می توانند اقدام به کدگذاری های گوناگون بر روی انواع سطوح ناصاف با اجناس مختلف نمایند.

کاربرد جت پرینتر در صنایع مختلف

  • صنایع پزشکی و دارویی

کاربرد جت پرینترها می تواند در خطوط تولید صنایع پزشکی، بهداشتی و دارویی که به طور مستقیم با سلامت اشخاص در ارتباط هستند کاربردی تر باشد. به این معنا که اطلاعات لازم از جمله تاریخ تولید و مصرف محصول را رو بسته بندی چاپ می کنند تا به همین ترتیب، دسترسی به آنها نیز آسان تر شود.

  • صنایع آرایشی و بهداشتی

عموم صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی که به تولید عطر، ادکلن، شامپو، رژلب، صابون، لوسیون، مواد شوینده و … می پردازند باید با کمک دستگاه جت پرینتر، اطلاعات مرتبط با محصولات را بر روی بسته بندی آنها درج نمایند.

این اطلاعات شامل تاریخ تولید، انقضا، سری ساخت و … می شود. مضاف بر اینها، جت پرینترها می توانند به کمک چاپ با جوهرهای نامرئی، اصالت و کیفیت محصولات را به مشتری اعلام کنند.

صنایع خودروسازی

جت پرینتر می تواند فرآیند چاپ بر روی صنایع خودروسازی نظیر لنت، فیلتر کابین خودرو، فیلتر روغن، فیلتر هوا  و باقی قطعات را انجام دهد. نظر بر اینکه بیشتر قطعات خودروسازی دارای رنگ تیره هستند، چاپ روی آنها به یک چالش بدل گشته است. اما دستگاه هایی که به تازگی عرضه گردیده اند امکان چاپ با رنگ سفید و یا باقی رنگ های جت پرینتر را فراهم کرده اند. در نتیجه اطلاعاتی از جمله لوگو، آرم شرکت، تاریخ تولید، سری ساخت و … با کیفیتی مقبول روی قطعات خودرو، چاپ می شود.

  • چاپ در صنایع غذایی و نوشیدنی

کاربرد جت پرینتر در صنایعی نظیر غذا و نوشیدنی بسیار ضروری است. تمامی محصولات غذایی و همچنین نوشیدنی هایی که در بازار یافت می شوند، دارای چاپ می باشند و مصرف کنندگان به وسیله آنها می توانند به اصالت و سلامت کالا پی ببرند.

یکی دیگر از کاربردهای جت پرینتر در صنایع مختلف این است که موارد مختلفی نظیر لوگو، آرم شرکت، تاریخ تولید، انقضا و … را بر روی محصول درج کند.

سخن پایانی

سعی ما بر این بود که در این مطلب شما را با انواع جت پرینتر و کاربری های آن آشنا کنیم. با استناد بر آنچه گفته شد، می توانید منبعد خرید خود را با آگاهی کامل پیش ببرید.

همچنین در نهایت باید گفت گشتا صنعت البرز، فعال در حوزه ی فروش انواع چاپگرها و جت پرینترهای صنعتی، تاکنون توانسته نیاز بسیاری از مشاغل تولیدی را در این حوزه برطرف سازد.

چنانچه در این خصوص سوالاتی ذهن شما را به خود مشغول ساخته و برای انتخاب مناسب ترین جت پرینتر در صنعت خود، دچار سردرگمی شده اید، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و بهترین راهنمایی های موجود را دریافت کنید.

تماس مستقیم با گشتا صنعت البرز   :  09126615825

مطالب مفید