قیمت هیجان‌انگیز تور پاییزی بندرعباس 1403

به گزارش تجارت نیوز،

استان هرمزگان به خاطر موقعیت و جایگاهی که در حاشیه خلیج فارس دارد گزینه‌ای جذاب برای گردشگری است. بندرعباس به عنوان مرکز استان هرمزگان و همچنین بزرگ‌ترین بندر ایران رتبه خوبی در گردشگری به این استان دارد.

عمارت کلاه‌فرنگی، معبد هندوها، قلعه فین، حمام گپ، حمام گله‌داری، موزه مردم‌شناسی از مناطق گردشگری تاریخی و آبشار تزرج، غار نمکی خرسین، چشمه آب‌گرم گنو، چشمه سبزپوشان، پارک جنگلی و پارک ساحلی بندرعباس از جاذبه‌های طبیعی این شهر است.

برای دسترسی به این بندر هم از طریق هوایی و هم از طریق زمینی با قطار و اتوبوس و وسیله نقلیه شخصی می‌توان سفر کرد. همچنین برای اقامت در هتل و همچنین در ویلا می‌توان اسکان داشت.

قیمت تور بندرعباس

قیمت تور از تهران به مقصد بندرعباس برای سه شب اقامت در هتل دو ستاره همراه با وعده صبحانه و سفر با هواپیما برای هر نفر شروع قیمتی با مبلغ هفت میلیون و 200 هزار تومان  دارد و تا 12 میلیون و 500 هزار تومان، برای هتل پنج ستاره با وعده صبحانه و حمل‌ونقل با هواپیما به فروش می‌رسد.

اجاره ویلا برای سه شب اقامت قیمتی بین 3 میلیون و 500 هزار تومان تا 9 میلیون و 600 هزار تومان دارد.

قیمت هتل هم با شروع قیمت از دو میلیون و 500 هزار تومان برای یک نفر در هتل دو ستاره، تا 7 میلیون تومان در هتل 5 ستاره به فروش می‌رسد.

 همچنین قیمت بلیط قطار از تهران به بندرعباس بین 403 هزار تومان تا 846 هزار تومان قیمت دارد.

برای اطلاع روزانه از قیمت بلیط هواپیما به صفحه قیمت بلیط هواپیما تهران بندرعباس مراجعه کنید.

به اشتراک گذاری

مطالب مفید