آغاز عملیات آزادسازی اتوبوس‌های وارداتی در بندر شهید رجایی!

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز روند ترخیص و تحویل اتوبوس‌های شهری وارداتی پس از سه سال معطلی در بندر شهید رجایی با اقدام و پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز،

مجتبی قهرمانی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی گزارش‌های رسیده مبنی بر واردات ۴۳ دستگاه اتوبوس شهری و بیش از سه سال معطلی آن‌ها در بندر شهید رجایی بندرعباس، بیستم شهریور ماه امسال با صدور دستور ویژه قضایی از ادارات استاندارد، بنادر و دریانوردی، گمرکات و اموال تملیکی خواسته شد ضمن پیگیری سریع موضوع، برای تعیین تکلیف و ترخیص این اتوبوس‌ها با توجه به نیاز مبرم ناوگان حمل و نقل شهری اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این دستور به دادستان مرکز استان هرمزگان نیز مأموریت داده شد با ورود به موضوع و بررسی علل تأخیر به وجود آمده در ترخیص اتوبوس های وارداتی، ادارات متولی و صاحبان کالا را مکلف کند که به سرعت، فرآیند ترخیص این اتوبوس‌ها را انجام دهند.

قهرمانی یادآور شد: دادستان مرکز استان بر روند ترخیص این اتوبوس‌های وارداتی تا زمان تحویل آن‌ها به سفارش دهنده و صاحب کالا نظارت می‌کند و نظارت بر ساماندهی تمامی اموال متروکه موجود در بنادر و گمرکات استان مورد تاکید است.

منبع :

ایرنا

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

مطالب مفید