پشتیبانی بینظیر گرین: از خدمات پس از فروش جامع تا تأمین همه نیازهای مشتریان
به گزارش اقتصاد آنلاین، گرین به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تهویه مطبوع، در سالن ۳۵ با غرفهای چشمنواز و محصولات متنوع در این نمایشگاه حضور یافت. در طول برگزاری نمایشگاه، کارشناسان مجرب شرکت با استقبال بینظیر بازدیدکنندگان مواجه شدند و به سوالات فنی آنها پاسخ داده و مشاورههای تخصصی ارائه نمودند.
در این نمایشگاه، گرین با سبد کامل محصولات سرمایشی و گرمایشی خود مشتمل بر انواع کولرهای گازی دیواری فوق کم مصرف، کولر گازی ایستاده و کولر گازی پرتابل، VRF، داکت اسپلیت و فن کویل محصولات با بهرهگیری از آخرین فناوریها و استانداردهای روز دنیا و همچنین دستگاههای تصفیه هوا حضور بهم رسانید.
گرین در آوردگاه بزرگ صنعت کشور با ارائه خدمات پس از فروش گسترده و پشتیبانی فنی قوی، اطمینان خاطر مشتریان خود را جلب نمود.
به همین بهانه به گفتوگو با آقایان مهدی چلاجور؛ قائم مقام گرین و حسین ضرابی؛ سرپرست فروش پروژهای در ادامه خواهیم پرداخت:
در ابتدا مهدی چلاجور درباره تنوع محصولات گرین افزود: تنوع محصولات ما در زمینه دستگاههای سرمایشی بسیار بالاست و این مهم از برنامهها و اولویتهای اصلی سازمان ما میباشد. در نمایشگاه امسال، برای پنلهای گازی، با ارائه دهها مدل متنوع میتوان تفاوت را احساس کرد. ما محصولات را هر سال بهروزرسانی کرده و همواره محصولات جدیدتری به بازار ارائه میدهیم تا مشتری بتواند به بهترین شکل و بالاترین کیفیت از خدمات و محصولات ما استفاده کند. از جمله این محصولات میتوان به VRF نسل هفتم اشاره کرد که با ظرفیت Btu/h ۳۴۵.۰۰۰ و دو کمپرسور تمام اینورتر هیتاچی با گاز مبرد R۴۱۰ در بازار عرضه میشود.
در ادامه حسین ضرابی، در مورد گازهای مورد استفاده در کمپرسورها گفتند که دستگاههایی با گازهای بی کیفیت و متفرقه میتوانند اثرات بسیار مخربی را برای محیطزیست و لایه اوزون به همراه داشته باشند اما گرین، در محصولات خود از گازی استفاده میکند که دوستدار محیطزیست و حتی حافظ محیطزیست است و این امر، ارتباط بین گرین و طبیعت است. در خصوص مصرف انرژی نیز تمامی کولرهای گازی گرین با گرید انرژی A++ در اختیار عموم قرار میگیرد که مصرف برق را کاهش میدهد.
قائم مقام گرین در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است خط تولید و تاسیس کارخانه راه اندازی شود عنوان کرد: زمینی به مساحت ۶ هکتار خریداری شده و کار ساخت کارخانه رو به اتمام میباشد و در حال آمادهسازی خطوط تولید میباشیم.
ایشان در پاسخ به این سوال که وقتی مساحت ۶ هکتاری برای یک کارخانه خریداری میشود، یعنی خدمات و ضمانت خوبی دارد که توانسته مخاطب را جذب و تقاضا را افزایش دهد؛ حال خدمات پس از فروش محصولات گرین به چه صورت است؟ توضیح میدهد: بخش خدمات پس از فرو ش ما هر روز در حال گسترش است؛ درواقع اگر ما نتوانیم خدمات خوبی به مخاطب ارائه دهیم، کار دچار اخلال میشود و فروش کاهش پیدا میکند، درنتیجه دیگر نمیتوانیم کار کنیم و دوامی نخواهیم داشت. به همین منظور بخش خدمات پسازفروش گستردهای راهاندازی شده و نزدیک به دو هزار نفر در سراسر کشور مشغول نصب و خدماترسانی درخصوص محصولات گرین هستند. تعداد کثیری نیروی انسانی زبده در دفتر مرکزی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان میباشند.
سرپرست فروش پروژهای درباره ضمانت محصولات توضیح داد: دارای ده سال ضمانت کمپرسور و دو سال ضمانت بی قید و شرط برای سایر قطعات میباشد. به علاوه انبار قطعات یدکی گرین با مساحت بیش از هزار متر مربع پاسخگوی نیاز مشتریان میباشد.
وی در پایان افزود که نمایشگاه بهترین فرصت برای معرفی برند به مخاطبان جدید و گسترش شبکه ارتباطی است و برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه و ایجاد فرصتهای همکاری با سایر شرکتها از مهمترین مزایای حضور در نمایشگاهها بوده و این نشان از تعهد شرکت به کیفیت و نوآوری است که به تقویت جایگاه شرکت در بازار کمک میکند. گرین این رسالت را برخود محترم شمرده و سالانه در این گردهمایی بزرگ حضور بهم میرساند.
بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی تاسیسات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع با حضور هزاران شرکت داخلی و خارجی و صدها هزار نفر بازدیدکننده از ۱۳ تا ۱۶ مهر در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود.