کاهش 2000 تومانی قیمت سیمان امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۳ + جدول تخفیف‌ها

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت سیمان امروز یک‌شنبه 15 مهر 1403 مشخص شد. بر اساس داده‌های ارائه شده تا لحظه نگارش این خبر سیمان پاکتی تهران (تیپ 2) – عمده 2000 تومان ارزان شده و با نرخ 106 هزار تومان در کانال‌های معاملاتی خرید و فروش می‌شود.

قیمت سیمان در بازار 

سیمان پاکتی داراب (تیپ 2) عمده در کانال 82 هزار تومانی معامله می‌شود.

سیمان پاکتی فارس نو _ عمده هم در مبادی ورودی 89 هزار تومان قرار گرفت.

سیمان پاکتی تهران (تیپ 2) – عمده با 2000 تومان کاهش با قیمت 108 هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌‌رسد.

سیمان پاکتی سپاهان اصفهان – عمده نیز با بهای 93 هزار تومان خرید و فروش می‌‌شود.

در ادامه بهای انواع سیمان در جدول مشاهده می‌‌شود.

بازار یک پله سقوط کرد

آمارها نشان می‌دهد که بازار معاملات مصالح در روزهای چهارشنبه تا شنبه با تقاضای کمتری مواجه است. در حال حاضر نیز با گذر از روزهای رکودی، بازار به جریان افتاده و معاملات و تحرکات نسبت به روز پیشین افزایش داشته است.  

نرخ ارز و دلار به عنوان عنصر مهم و تأثیرگذار در تحرک بازار، امروز کاهش بیش از 1000 تومان را مشاهده کرده و تبعیت از آن نرخ برخی از محصولات داخلی نیز دستخوش تغییراتی شده است. بازار سیمان هم از این سیگنال در جهت افت قیمت خود بهره برده و تغییری در روند بازار امروز خود ایجاد کرده است، البته این تغییر چندان و چشمگیر نبوده و تنها در یک محصول نفوذ کرده است.

میزان تقاضا و تمایل پایین افراد در خرید محصولات و رکود ساختمان‌سازی در محصولات سبب شده تا بازار یک پله سقوط کرده و نسبت به روز پیشین با نرخ کم‌تری معامله شود. البته این میزان تقاضا در سال جاری، بازار را با افت 9 درصدی تولید مواجه کرده است و معاملات را در کشور با بحران جدی روبه‌رو کرده است.

پیش‌بینی می‌شود بازار در هفته جاری افت بها را در برخی از محصولات خود مشاهده کند.

برای مطالعه بیشتر صفحه بازار کالا را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

مطالب مفید