جوانسازی پیشانی با بوتاکس در کلینیک دکتر تفت – انتخاب اول شما در غرب تهران!

بوتاکس رایج ترین روش جوانسازی، مخصوصا در ناحیه پیشانی و خط اخم است که با کمترین عوارض و تاثیرگذاری زیاد، به افرادی که دارای خط اخم عمیق هستند یا پیشانی پر چین و چروک دارند پیشنهاد میشود.

تاثیر بوتاکس پیشانی بعد از گذشت ۳ الی ۴ روز پس از تزریق شروع شده و تا دو هفته بعد از آن تکمیل میشود و نتیجه نهایی قابل مشاهده است.

به طور کلی بوتاکس پیشانی با تاثیر بر روی عضلات، قدرت انقباض همان ناحیه را به مدت محدود ( بین ۳ الی ۴ ماه) از بین برده و در نهایت از ایجاد چروک جدید جلوگیری میکند.

آیا لیفت ابرو با بوتاکس پیشانی امکانپذیر است؟

لیفت ابرو با بوتاکس پیشانی به صلاحدید پزشک و سلیقه افراد قابل انجام است اما با تزریق طبیعی بوتاکس پیشانی، لیفت انجام نمیشود!

پس اگر به فکر بوتاکس در ناحیه پیشانی هستید؛ نگران غیر طبیعی شدن و تغییر آنچنانی در ظاهر خود نباشید.

انواع بوتاکس پیشانی

خیلی از برند های تایید شده از سازمان FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) مناسب برای تزریق در ناحیه پیشانی هستند اما در ایران، برندهای مصپورت و دیستون بهترین گزینه برای انتخاب شما خواهند بود.

بوتاکس مصپورت و دیستون هر دو مورد تایید بوده و از کیفیت خوبی برای تزریق در ناحیه پیشانی و از بین بردن چین و چروک های عمیق، برخوردارند.

مزایای بوتاکس پیشانی

علاوه بر جوانسازی که به آن اشاره کردیم جلوگیری از ایجاد چین و چروک جدید در ناحیه دور چشم و روی پیشانی، از مهم ترین فواید این روش درمانی و زیبایی است اما:

کم عوارض ترین روش زیبایی و جوانسازی

تاثیرگذاری در کمترین زمان

خطر خونریزی، عفونت و واکنش های آلرژیک پایین

دوره بهبودی کوتاه مدت

از دیگر فواید تزریق بوتاکس پیشانی هستند، که این روش جوانسازی را از محبوترین روش ها قرار داده اند.

کلینیک تخصصی دکتر تفت، بهترین کلینیک برای تزریق بوتاکس پیشانی در غرب تهران

شما پیش از آن که اقدام به تزریق بوتاکس در هر نقطه‌ای از صورت یا بدنتان کنید، باید حتماً با جست و جو در اینترنت و بررسی مراکز مختلف، بهترین مرکز تزریق بوتاکس را انتخاب کرده و پس از شرکت در جلسه مشاوره حضوری و دیدن نمونه کارها، این کار را بر عهده کلینیک مورد نظر خود بگذارید. ما در کلینیک زیبایی دکتر تفت با بهره‌گیری از بهترین متخصصان پوست، آماده ارائه خدمات جوانسازی صورت مثل تزریق بوتاکس هستیم. تزریق بوتاکس پیشانی توسط متخصص کلینیک ( دکتر زکیه تفت ) انجام میشود و با رعایت نکات بهداشتی و مشاوره دقیق قبل از انجام بوتاکس، بهترین نتیجه را خواهید دید!

چه کسانی “نباید” بوتاکس پیشانی انجام دهند؟

با اینکه تزریق بوتاکس عارضه ای ندارد، اما برای برخی از افراد پیشنهاد نمیشود. این افراد شامل:

خانم های باردار

مادران شیرده

افرادی با عارضه های پوستی مثل اگزما و…

افرادی که دارای بیماری های مربوط به عصب و عضله هستند

کسانی که در ناحیه پیشانی دارای جوش های چرکی یا عفونت های خاص هستند

این افراد هم عموما با اجازه پزشک و مشاوره با دکتر متخصص، میتوانند بوتاکس پیشانی انجام دهند.

ایا بوتاکس پیشانی عوارض دارد؟

این روش جوانسازی در موارد نادر، ممکن است دارای برخی عوارض جانبی باشد. اما اگر به پزشک متخصص مراجعه کنید این عوارض به حداقل رسیده و میتوانید بدون مشاهده عوارض جانبی از تاثیر بوتاکس، لذت ببرید.

برخی از عوارض عبارت اند از:

عموما مراجعینی که در کلینیک های معتبر و توسط پزشک متخصص بوتاکس انجام میدهند دچار این عوارض نمیشوند. همینطور انجام مراقبت های بعد از بوتاکس به صورت دقیق میتواند از بروز این عوارض جلوگیری کند.

باید اشاره کنیم که عوارض بوتاکس دائمی نیستند و بعد از گذشت ۴ الی ۶ هفته بعد از تزریق، بدون درمان خاصی از بین میرود. اگر درگیر عوارض بعد از تزریق بوتاکس پیشانی شدید با روش های ذکر شده به راحتی آنرا برطرف کنید:

گرما دادن به ناحیه تزریق شده با حوله

حمام آب گرم

سولار

استفاده از روش های درمانی مثل هایفوتراپی و RF فرکشنال

مراقبت های بعد از انجام بوتاکس پیشانی

انجام برخی مراقبت های اصولی بعد از انجام بوتاکس پیشانی، نه تنها میزان تاثیرگذاری بوتاکس را بیشتر میکند بلکه از بروز عوارض جانبی جلوگیری خواهد کرد. در ادامه به مهمترین مراقب ها بعد از انجام بوتاکس، میپردازیم:

تا ۵ ساعت بعد از انجام بوتاکس دراز نکشید و نخوابید

تا یک روز صورت را نشویید

تا ۳ روز ورزش و کارهای سنگین انجام ندهید

مطالب مفید