برترین سریال‌های پارک مین-یونگ، ستاره‌ی سریال محبوب “منشی کیم چشه؟”

پارک مین یونگ (Park Min-young) در طول دوران حرفه‌ای خود به عنوان یکی از چهره‌های برجسته در صنعت سریال‌های کره‌ای شناخته شده و در چندین سریال ماندگار نقش‌آفرینی کرده است. او با حضور در برخی از بهترین سریال‌های کره‌ای، جایگاه خود را در این عرصه تثبیت کرده است.

از تریلرهای پیچیده و تاریک گرفته تا کمدی‌های عاشقانه دلنشین، مسیر حرفه‌ای پارک مملو از تنوع است و این فرصت را برای او فراهم کرده تا ابعاد مختلف توانایی‌های بازیگری خود را به نمایش بگذارد. در این مقاله از مجله اکالا، به معرفی ۵ تا از بهترین سریال‌های پارک مین یونگ می‌پردازیم.

۱. منشی کیم چشه؟ (What’s Wrong with Secretary Kim)

سال تولید: ۲۰۱۸بازیگران: پارک مین یونگ، پارک سو جون، لی ته هوانژانر: کمدی، رازآلود، عاشقانهامتیاز (IMDB): ۸.۰تعداد قسمت‌ها: ۱۶ قسمت (۱ فصل)

خلاصه داستان

این سریال که اقتباسی از رمانی نوشته‌ جونگ کیونگ یون است؛ داستان زندگی لی یونگ جون، نایب رئیس خودشیفته یک شرکت بزرگ، و منشی بسیار توانای او، کیم می سو را دنبال می‌کند. پس از نه سال خدمت بی‌وقفه، کیم می سو تصمیم می‌گیرد تا از سمت خود استعفا دهد، این تصمیم باعث می‌شود لی یونگ جون به دنبال دلایل پشت تصمیم او بگردد و در عین حال بیشتر درباره گذشته‌های درهم‌تنیده آن‌ها کشف کند.

«منشی کیم چشه؟» به سرعت به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای تبدیل شد و در صدر لیست تماشای بسیاری از طرفداران قرار گرفت. تضاد بین شخصیت با اعتماد به نفس و شوخ‌طبع کیم می سو و رئیس مغرور و خودشیفته‌اش، لی یونگ جون، لحظات خنده‌داری را خلق می‌کند که بینندگان را سرگرم می‌کند.

واکنش‌های خنده‌دار می سو به رفتارهای غیرمنتظره‌ی یونگ جون، یکی از دلایل اصلی موفقیت این سریال است و بازی درخشان پارک مین یونگ در نقش کیم می سو، به خوبی نشان می‌دهد که چرا او به عنوان ملکه‌ کمدی‌های رمانتیک شناخته می‌شود. این سریال یکی از بهترین نمونه‌های توانایی او در خلق شخصیت‌های جذاب و خنده‌دار است.

بیشتر بخوانید: سریال‌های کره‌ای که انیمه‌های خیلی خوبی می‌شوند

۲. هیلر (Healer)

سال تولید: ۲۰۱۴بازیگران: جی چانگ ووک، پارک مین یونگ، تائه میژانر: اکشن، کمدی، جنایی، درام، عاشقانه، هیجان انگیزامتیاز (IMDB): ۸.۴تعداد قسمت‌ها: ۲۰ قسمت (۱ فصل)

خلاصه داستان

سی سال پیش، حادثه‌ای برای گروهی از دوستان رخ داد که یک ایستگاه پخش غیرقانونی را اداره می‌کردند. اکنون سه شخصیت اصلی (یک پیک به نام «هیلر»، یک خبرنگار از وب‌سایت خبری سطح دوم و یک روزنامه‌نگار مشهور) در پی کشف حقیقت آنچه در سال ۱۹۹۲ اتفاق افتاده، هستند.

هیچ‌یک از آثار قبلی پارک مین یونگ قابل مقایسه با «هیلر» نیست؛ شیمی بین پارک مین یونگ و جی چانگ ووک به حدی قوی و باورپذیر است که تماشاگر را به شدت درگیر داستان عاشقانه آن‌ها می‌کند. اشتیاق و تعهد این دو به نقش‌های خود در هر صحنه مشهود است و باعث می‌شود هر لحظه‌ی پیشرفت در رابطه عاشقانه‌شان هیجان‌انگیزتر از قبل باشد.

این سریال‌ اکشن رمانتیک به خاطر داستان پرکشش و بازی‌های برجسته بازیگران اصلی مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است و بدون شک یکی از بهترین آثار حرفه‌ای پارک مین یونگ است.

۳. با شوهرم ازدواج کن (Marry My Husband)

سال تولید: ۲۰۲۴بازیگران: پارک مین یونگ، نا این وو، لی یی کیونگژانر: کمدی، درام، فانتزی، عاشقانهامتیاز (IMDB): ۷.۹تعداد قسمت‌ها: ۱۶ قسمت (۱ فصل)

خلاصه داستان

کانگ جی‌ وون (پارک مین یونگ)، بیمار سرطانی در مراحل پایانی، پس از کشف رابطه پنهانی شوهرش با بهترین دوستش، به شکلی بی‌رحمانه توسط آن‌ها به قتل می‌رسد. اما به طرز معجزه‌آسایی، به ده سال قبل بازمی‌گردد و فرصتی دوباره برای زندگی و انتقام می‌یابد. این بار، او با یو جی هیوک، مدیر شرکتش، هم‌پیمان می‌شود تا با افشای خیانت‌ها و نابودی زندگی خائنین، سرنوشت خود را تغییر دهد.

این درام جذاب با روایتی هوشمندانه و بازی‌های درخشان، به یکی از موفق‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۴ تبدیل شده است. جی‌ وون، زنی که در ابتدا به عنوان یک قربانی آسیب‌پذیر معرفی می‌شود، در طول سریال تحولی شگفت‌انگیز را تجربه می‌کند و از یک پوسته خالی و بی‌جان، به زنی قوی، مصمم و انتقام‌جو تبدیل می‌شود.

بازی درخشان پارک مین‌ یونگ، عمق و پیچیدگی شخصیت جی‌ وون را به خوبی به تصویر کشیده و به مخاطب اجازه می‌دهد تا با او همدلی کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال‌های کره‌ای که بر اساس واقعیت ساخته شده‌اند

۴. زندگی خصوصی او (Her Private Life)

سال تولید: ۲۰۱۹بازیگران: آن بو هیون، پارک جین جو، پارک مین یونگژانر: کمدی، درام، عاشقانهامتیاز (IMDB): ۷.۷تعداد قسمت‌ها: ۱۶ قسمت (۱ فصل)

خلاصه داستان

پارک مین یونگ در سریال «زندگی خصوصی او» درخشید. این سریال کمدی رمانتیک نه تنها توانایی‌های کمدی فوق‌العاده این بازیگر را به نمایش می‌گذارد، بلکه داستانی جذاب و چندلایه را روایت می‌کند.

داستان سریال حول محور سونگ دوک می، زنی جوان و کاری است که در عین حال یک طرفدار پر و پا قرص K-پاپ است. این تضاد میان زندگی حرفه‌ای و علاقه شخصی او، موقعیت‌های کمدی و دراماتیک جالبی را ایجاد می‌کند

اگرچه «زندگی خصوصی او» لحظات کمدی بسیاری دارد، اما فراتر از یک کمدی سطحی است. این سریال با پرداختن به پیچیدگی‌های شخصیت‌ها و موضوعات جدی‌تر، عمق و معنا را به داستان می‌افزاید. برای مثال، روایت بلوغ دوک‌می و رایان گلد که در دهه سی زندگی خود به سر می‌برند و با چالش‌های خاص این دوران دست و پنجه نرم می‌کنند، به سریال نگاهی تازه و واقع‌گرایانه می‌دهد.

همچنین، اعتماد به نفس جسورانه دوک‌ می که توسط بازی درخشان پارک مین‌ یونگ به تصویر کشیده شده، یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های این سریال است.

۵. شکارچی شهر (City Hunter)

سال تولید: ۲۰۱۱بازیگران: لی مین هو، پارک مین یونگ، کیم سانگ جونگژانر: اکشن، عاشقانه، هیجان انگیزامتیاز (IMDB): ۸.۰تعداد قسمت‌ها: ۲۰ قسمت (۱ فصل)

خلاصه داستان

سریال کره‌ای «شکارچی شهر»، بر اساس مانگای ژاپنی به همین نام ساخته شده و داستان فارغ‌التحصیلی از MIT را روایت می‌کند که به دنبال انتقام از پنج سیاستمدار مسئول مرگ پدرش است. در این سریال، پارک مین یونگ نقش کیم نا-نا، یک محافظ شخصی را ایفا می‌کند که به طور ناخواسته عاشق لی یون سونگ، معروف به شکارچی شهر (با بازی لی مین هو) می‌شود.

«شکارچی شهر» نقطه عطف دیگری در مسیر حرفه‌ای پارک مین یونگ پس از موفقیت چشمگیرش در «رسوایی سونگ کیون کوان» به حساب می‌آید و به خوبی توانایی‌های او را به عنوان یک بازیگر برجسته در ژانری کاملاً متفاوت به نمایش می‌گذارد.

این سریال نشان می‌دهد که پارک نه تنها از پس چالش‌های بازیگری در سبک‌های مختلف برمی‌آید، بلکه با هر نقش جدید، محبوبیت و جایگاه خود را در میان مخاطبان مستحکم‌تر می‌کند. اگرچه شکارچی شهر به عنوان یک درام بی‌نقص نیست، اما بازی درخشان پارک مین-یونگ در آن بدون شک یکی از برجسته‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین نقش‌های او تا به امروز است.

 

در این مقاله از مجله فرهنگ و هنر اکالا، به معرفی ۵ تا از بهترین سریال‌های پارک مین یونگ پرداختیم، شما چه سریال دیگری را به این لیست اضافه می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منابع: MovieWeb / ScreenRant /IMDb

من سورین صیادی هستم و از بچگی تقریباً تمام وقت آزادم را صرف دیدن فیلم و سریال (و گاهاً انیمه) کردم! بیشتر به ژانرهای اکشن، جنایی و هیجان‌انگیز علاقه دارم، اما ژانرهای دیگر را هم دنبال می‌کنم.
خیلی خوشحالم که می‌توانم این لذت بزرگ از زندگی را با دیگران به اشتراک بگذارم و فیلم‌ و سریال‌های مورد علاقه‌ام را به شما معرفی کنم.

مطالب مفید