«جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان: هر سال قوی‌تر از قبل با فیلم‌های بیشتر و بهتر – نگاهی به پیشرفت سینمای ایران و جهان»

سینماپرس: بازیگر سریال خاطره انگیز «قصه‌های مجید» گفت: من به اثرات مثبت جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان ایمان دارم و معتقدم هر سال باید قوی‌تر باشد و فیلم‌های بهتری و بیشتری برایش ساخته شود.

به گزارش سینماپرس، مهدی باقربیگی، بازیگر نقش مجید در سریال خاطره انگیز «قصه‌های مجید» که امسال با فیلم «هر چی تو بگی» در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا به اصفهان اظهارداشت: من از سال ۱۳۷۱ تا الان در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان به عنوان مهمان یا تماشاچی عادی یا مسئول حضور داشتم. من به این جشنواره اعتقاد دارم و معتقدم جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان هر سال باید قوی‌تر باشد و فیلم‌های بهتر و بیشتری برایش ساخته شود.

وی افزود: اگر من را دعوت نکنند خودم می‌آیم. مسئولان شهرداری من را دعوت نکردند، با این که من کارمند خودشان بودم. البته الان خدا را شکر دیگر کارمند شهرداری نیستم. آنها دعوت از من برایشان مهم نیست و اهداف دیگری دارند. من به عشق این بچه‌ها هر جوری شده یک حضوری داشتم و کمکی انجام دادم.

فیلم بهتر از چیزی که من فکر می‌کردم شده بود

باقربیگی درباره نحوه حضورش در فیلم «هر چی تو بگی» توضیح داد: حدود سی سال است که با آقای آتش زمزم دوست هستم. هر وقت بخواهد فیلم بسازد از من برای بازی دعوت می‌کند. من چون دیدم این فیلم درباره کودک و نوجوان است استقبال کردم. فیلم بهتر از چیزی که من فکر می‌کردم شده بود.

بودجه را به چهار جوان با استعداد فیلمساز بدهند

این بازیگر درباره کیفیت برگزاری این رویداد تاکید کرد: پیشنهاد من برای جشنواره کودک و نوجوان این است که برای این قشر سنی فیلم بسازند. بودجه‌هایی که برای اطراف و حواشی خرج می‌شود را جمع کنند و به چهار جوان با استعداد بدهند که فیلم بسازند. من اگر بخواهم از بین صد فیلم یا دو فیلم اثر مورد علاقه‌ام را انتخاب کنم، انتخاب اولی بهتر است.

باقربیگی با اشاره به خبری درباره بازسازی یکی از لوکیشن‌های سریال «قصه‌های مجید» گفت: مدرسه «قصه‌های مجید» قرار بود خراب شود. ما خواهش و پیگیری کردیم که تخریب نشود. مدرسه را ثبت میراث کردند. امیدوارم مدرسه بازسازی شود. ولی زمانش را نمی‌دانم.

مطالب مفید