ایده‌های جذاب بستن مو با مینی اسکارف؛ رفیق شفیق موهای کوتاه و بلند

مینی اسکارف‌ها یکی از اکسسوری‌های ترند امروزی هستند که با آن‌ها می‌توانید استایل‌های خود را جذاب و متفاوت‌تر کنید. مینی اسکارف روسری‌های کوچکی هستند که می‌توانید از آن‌ها به مدل‌های مختلفی استفاده کنید. در این مقاله از مجله اکالا، ۱۳ ایده‌ی جذاب برای بستن مو با مینی اسکارف را معرفی خواهیم کرد.

ایده‌های بستن مو با مینی اسکارف

در ادامه ۱۳ ایده جذاب و ترند برای بستن مو با مینی اسکارف را مشاهده خواهید کرد.

۱- مدل دم‌اسبی با مینی اسکارف

یکی از ساده‌ترین و شیک‌ترین روش‌ها برای استفاده از مینی اسکارف، بستن آن دور دم‌اسبی است. شما می‌توانید یک دم‌اسبی ساده ایجاد کنید و سپس مینی اسکارف را دور آن بپیچید. این مدل به‌خصوص برای روزهای گرم تابستان عالی است و به موهای شما ظاهری جذاب و متفاوت می‌بخشد.

۲- اسکارف و موی کوتاه

مینی اسکارف‌ها برای موهای کوتاه هم مناسب هستند. می‌توانید اسکارف را به صورت نوار یا هدبند روی موی کوتاه خود ببندید و استایلی شیک و جذاب ایجاد کنید.

۳- مدل نوار بافتی

این مدل به موهای شما حجم و زیبایی بیشتری می‌دهد و برای مراسم‌ها یا مجالس خاص بسیار مناسب است. برای ایجاد یک استایل خاص و متفاوت، می‌توانید اسکارف را به همراه بافت مو به صورت نوار ببافید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین انواع مدل‌های مو دم اسبی

۴- مدل دوتایی دم‌اسبی با اسکارف

اگر می‌خواهید استایلی دخترانه و جذاب داشته باشید، می‌توانید موهای خود را به دو دم‌اسبی تقسیم کرده و اسکارف را به دور هر کدام بپیچید. این مدل به خصوص برای روزهای تفریحی و کژوال مناسب است.

۵- اسکارف در بالای سر با موی فر

این مدل به موهای فر حالتی زیبا و جمع‌وجور می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا ظاهر مرتبی داشته باشید. اگر موهای فری دارید، می‌توانید از مینی اسکارف به عنوان یک اکسسوری در بالای سر استفاده کنید.

۶- بستن اسکارف دور بافت مو

یکی دیگر از روش‌های زیبا برای استفاده از مینی اسکارف، بستن آن دور بافت مو است. می‌توانید موهای خود را به حالت بافت ساده یا بافت فرانسوی ببافید و سپس اسکارف را در طول بافت خود بپیچید. این روش به موهای شما حالتی متفاوت و جذاب می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: ترندترین فیس فریم‌های مو

۷- بستن اسکارف به دور پیشانی

برای داشتن استایلی هیپی و آزاد، می‌توانید مینی اسکارف را به دور پیشانی خود ببندید. این مدل به خصوص برای فصل‌های گرم یا استایل‌های روزمره مناسب است.

۸- مدل گوجه‌ای با مینی اسکارف

مدل گوجه‌ای یکی از پرطرف‌دارترین استایل‌های موی زنانه است. با اضافه کردن یک مینی اسکارف به این مدل، می‌توانید ظاهر گوجه‌ای موهای خود را جذاب‌تر کنید. کافی است موهای خود را به شکل گوجه جمع کرده و مینی اسکارف را دور آن بپیچید.

۹- بستن اسکارف به صورت نوار دور شینیون

شینیون یکی از مدل‌های رسمی برای موها است که با اضافه کردن یک مینی اسکارف به آن، می‌توانید استایلی رسمی‌تر و شیک‌تر ایجاد کنید. کافی است اسکارف را دور شینیون خود بپیچید و استایلی ساده اما شیک به موهای خود بدهید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل‌های کوتاهی مو مصری ۲۰۲۴

۱۰- استفاده از اسکارف به عنوان اکسسوری کنار مو

در این مدل، می‌توانید مینی اسکارف را به صورت تزئینی کنار موهای خود قرار دهید. این روش به استایل شما جلوه‌ای ساده و زیبا می‌دهد و می‌توانید آن را در کنار استایل‌های روزانه یا رسمی استفاده کنید.

۱۱- بستن اسکارف به صورت زنجیری

برای این مدل، می‌توانید اسکارف را به صورت زنجیری دور موهای خود بپیچید. این روش به خصوص برای موهای بلند و ضخیم مناسب است و استایلی متفاوت و مدرن ایجاد می‌کند.

۱۲- گره اسکارف در انتهای دم‌اسبی

اگر دوست دارید استایلی متفاوت و ظریف به دم‌اسبی خود بدهید، می‌توانید مینی اسکارف را در انتهای دم‌اسبی گره بزنید. این مدل به خصوص برای موهای بلند مناسب است و استایل موهای شما را از سادگی در می‌آورد.

۱۳- بستن اسکارف به‌ صورت هدبند

استفاده از مینی اسکارف به‌ عنوان هدبند، یکی از کلاسیک‌ترین و ساده‌ترین روش‌ها برای بستن مو است. این مدل می‌تواند به استایل شما حالتی پرانرژی و کژوال بدهد و برای روزهایی که می‌خواهید موهای خود را از صورت دور نگه دارید، عالی است.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در این مقاله از مجله سبک زندگی اکالا برایتان مفید واقع شده باشد و شما نیز بتوانید از ایده ها بالا برای بستن مینی اسکار فتان کمک بگیرید تا استایلی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید.

من سمانه هستم، از بچگیم عاشق این بودم که توی تلویزیون آشپزی رو آموزش بدم.
هر روز پیش‌بند آشپزخونه مادرم رو میبستم و ساعت‌ها جلوی دوربین تخیلی ذهنم، آموزش آشپزی میدادم!
بزرگ‌تر که شدم به صورت تخصصی‌تر رویاهامو دنبال کردم و هر روز براشون بیشتر تلاش کردم تا  فهمیدم علاقه زیادی به دنیای شیرینی‌ها و شیرین کردن کام آدم‌ها دارم.
حالا خیلی  خوشحالم که این فرصت رو دارم تا با  تلفیق آشپزی کردن، نوشتن و عکاسی که الان  بخش بزرگی از دنیای من شده بتونم این حس خوب رو با شما به اشتراک بزارم.

مطالب مفید