بیت‌کوین در صدر دارایی‌های برتر مالی ۲۰۲۴: پیشی گرفتن طلای دیجیتال از طلا و نقره!

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جدیدترین گزارش گروه سرمایه‌گذاری نیویورک دیجیتال نشان می‌دهد که بیت کوین می‌تواند روند قیمت افزایشی را تا پایان سال پیش بگیرد.

به گزارش تجارت نیوز،

بر اساس جدیدترین گزارش گروه سرمایه‌گذاری نیویورک دیجیتال (NYDIG)، بیت کوین بهترین بازدهی را نسبت به طلا و نقره در سال 2024 میلادی داشته است. همچنین، انتظار می‌رود که در سه ماهه چهارم سال جاری، بیت کوین با وجود چالش‌های متعدد، روند رو به رشدی را طی کند. 

رشد بیت کوین در سال 2024

با وجود کاهش 30 درصدی قیمت بیت کوین در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، طلای دیجیتال موفق به حفظ جایگاه بالای 60 هزار دلاری خود شده است. در مقایسه با دیگر دارایی‌ها مانند فلزات گران‌بها و سهام، بیت کوین توانسته با افزایش 49.2 درصدی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، نسبت به نقره با 30.6 درصد و طلا با 26.5 درصد رشد، در جایگاه بهتری قرار بگیرد. 

یکی از رویدادهای مهم برای بیت کوین در سال جاری، تایید چندین صندوق ETF بیت کوین در ایالات متحده بود که سرمایه‌گذاری و تقاضای نهادی را افزایش داد. تایید این صندوق‌ها، سیگنالی برای رشد پذیرش این دارایی‌ها در سیستم مالی سنتی بود. همچنین، هالوینگ سال 2024 بیت کوین نیز تاثیر همیشگی خود را بر قیمت این رمز ارز داشت. در هالوینگ، پاداش بلاک‌های جدید برای ماینینگ کاهش می‌یابد و با کاهش عرضه بیت کوین، افزایش قیمت رخ می‌دهد. 

امید برای رشد قیمت بیت کوین تا پایان سال

بر اساس نظرات نویسندگان این گزارش، انتظارات مثبتی برای قیمت بیت کوین در سه ماهه چهارم سال جاری وجود دارد. با دید باز و استقبال هردو نامزد انتخاباتی ایالات متحده آمریکا از صنعت رمز ارز، برد هر یک از نامزدها می‌تواند باعث نفع سرمایه‌گذاران این بازار شود. همچنین، افزایش همبستگی 90 روزه بیت کوین با سهام‌های آمریکا، در سه ماهه سوم سال افزایش یافت و در انتهای این دوره با عدد 0.46 به پایان رسید. این همبستگی می‌تواند نشانه‌ای از رشد اهمیت بیت کوین در تنوع بخشی به پرتفوها باشد.

 

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. تجارت‌نیوز این گزارش را تنها به منظور تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه تهیه کرده و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

مطالب مفید