تغییر در صدر: تصویری از لوکس‌ترین سدان جهان که همه را شگفت‌زده کرد!

رولزرویس گوست ۲۰۲۵ با تغییرات و ظاهر نسبتاً جدید معرفی شد. فیس‌لیفت گوست همچنان با همان خطوط زیبای متعلق به اولین حضور آن در سال ۲۰۲۰، عرضه شده و طراحان رولزرویس تغییراتی را در نمای جلویی، به ویژه چراغ‌ها و جلوپنجره خودرو اعمال کرده‌اند. علاوه‌بر حضور یک جلوپنجره جدید، چراغ‌های جلو کمی باریک‌تر شده و دارای گرافیک LED متفاوتی هستند.

به گزارش خبرآنلاین، در پشت، چراغ‌های عقب جدید با دو نوار عمودی متمایز، از رولزرویس اسپکتر الهام گرفته‌اند. رینگ‌های ۲۲ اینچی در طرح‌های جدید نه پره موجود هستند و هیچ بهانه‌ای برای پیدا نکردن رنگی که دوست دارید وجود ندارد. علاوه بر ارائه بیش از ۴۴۰۰۰ رنگ مختلف از طریق سرویس سفارشی این شرکت، یک رنگ جدید به نام Mustique Blue به این طیف اضافه شده است.

اگر با فضای داخلی گوست آشنا باشید، همه چیز تقریباً یکسان به نظر می‌رسد. یک پنل شیشه‌ای کشیده، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی و کیلومترشمار را با یکدیگر ادغام می‌کند.

در مورد تکنولوژی و فناوری، گوست سری ۲ از مجموعه نرم‌افزاری Spirit استفاده می‌کند که به عنوان یک رابط دیجیتال عمل می‌کند. این سیستم همچنین Whispers که برنامه رولزرویس برای کنترل از راه دور است را فراهم می‌کند. با این برنامه، مالکان می‌توانند کار‌های اساسی مانند قفل کردن یا باز کردن درها، ارسال اطلاعات ناوبری یا ردیابی موقعیت خودرو را نیز انجام دهند.

یک ماده چوبی جدید به نام Grey Stained Ash و همچنین یک پارچه ویژه ساخته شده از بامبو به نام Duality Twill برای نمای داخلی اضافه شده است. به گفته این خودروساز، ساخت و توسعه این پارچه ویژه یک سال طول کشیده و ۲۰ ساعت به فرآیند ساخت خودرو اضافه می‌کند. این پارچه شامل حداقل ۱۷ کیلومتر نخ و ۲٫۲ میلیون دوخت است!

در زیر بدنه گوست، همه چیز برای سال ۲۰۲۵ یکسان است. موتور ۶.۷۵ لیتری V ۱۲ تویین توربوشارژر همچنان ۵۶۳ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و چرخ‌های عقب را از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک می‌چرخاند. کسانی که قدرت بیشتری می‌خواهند می‌توانند نسخه بلک بج را انتخاب کنند. نسخه بلک بج از کروم تیره و فیبر کربن استفاده گسترده‌ای می‌کند. پیشرانه V-۱۲ آن حدود ۵۹۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

رولزرویس هنوز قیمتی را برای گوست سری ۲ اعلام نکرده است.

مطالب مفید