اطلاعیه تومن درباره قطع سرویسهای تسویه و پرداخت
به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت دانش بنیان «تومن» به جز اپلیکیشن پرداخت کرایه تاکسی خود که بیش از دو میلیون کاربر دارد، به شرکتهایی مانند اسنپ (برای تسویه حساب مالی بیش از یک میلیون راننده)، دیوار (روزانه بیش از یک میلیون نفر برای پرداخت امن از تومن استفاده میکنند)، دیجیکالا، آچاره و… خدمات مالی ارائه میدهد. همچنین بیش از ۱۰۰ کسبوکار بزرگ و مطرح دیگر از جمله گروه انتخاب، شرکتهای علیبابا و جاباما، رستورانهای زنجیرهای شیلا با بیش از ۵۰ شعبه در کشور، کارگزاریهای مطرح بورسی و… جزو خدماتگیرندگان شرکت «تومن» هستند.
اقدام ناگهانی مبنی بر مسدودی دسترسیهای «تومن» که برای دومین بار طی ۱۰ روز اخیر صورت گرفته، دست کم حدود ۵ میلیون نفر از عموم مردم را تحت تاثیر قرار داده است.
«تومن» مصمم است به عنوان عضوی از صنعت فینتک ایران و همچنین در جهت صیانت از حقوق شرکا و کاربران خود، موضوع را تا رسیدن به پاسخی شفاف پیگیری کند و در این مسیر همچون گذشته آماده همکاری و تعامل با بانک مرکزی، شاپرک، پلیس فتا و کلیه نهادهای ذیربط است.
روابط عمومی تومن