عوامل رشد نکردن بازار بیمه عمر و زندگی به روایت کارشناسان + ویدیو

کارشناس بازار سرمایه معتقد است: می‌توان به وسیله این ابزار، منابع را کانالیزه و به بازار سرمایه و اقتصاد وارد کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

علی تیموری، کارشناس بازار سرمایه، در میزگرد «بیمه‌های عمر و زندگی مبتنی بر کالا»، ضمن آسیب‌شناسی ساختار کلاسیک صنعت بیمه، عوامل رشد نکردن بازار بیمه عمر و زندگی را بررسی کرد.

او با اشاره به آماده بودن زیر ساخت‌های فنی، روند پیش روی ابزار بیمه‌های عمر و زندگی مبتنی بر کالا را روشن می داند و معتقد است: می‌توان به وسیله این ابزار، منابع را کانالیزه و به بازار سرمایه و اقتصاد وارد کرد.

تیموری بزرگ‌ترین ریسک ممکن در بازار بیمه‌های عمر و زندگی مبتنی بر کالا، تقابل‌هایی است که رگولاتورهای بخش‌های مختلف با یکدیگر خواهند داشت.

مطالب مفید