گام تازه بانک مهر ایران در نظام بانکی کشور با تمرکز بر بانکداری دیجیتال و عدالت مالی

به گزارش مردمک به نقل از تجارت نیوز

به گزارش تجارت نیوز، مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس 2025 گزارشی از دستاوردها و برنامه‌های این بانک ارائه دادند. به گفته مدیران، این بانک با دارا بودن بیش از ۵۳۰ شعبه و حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان منابع، جایگاه هشتم نظام بانکی از نظر مانده منابع را به خود اختصاص […]

به گزارش تجارت نیوز، مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس 2025 گزارشی از دستاوردها و برنامه‌های این بانک ارائه دادند. به گفته مدیران، این بانک با دارا بودن بیش از ۵۳۰ شعبه و حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان منابع، جایگاه هشتم نظام بانکی از نظر مانده منابع را به خود اختصاص داده است. نسبت کفایت سرمایه، کنترل مطالبات غیرجاری و رشد ۳۳ درصدی منابع از مهم‌ترین شاخص‌های مثبت عملکرد این بانک در سال جاری اعلام شد. همچنین تمرکز بر سه راهبرد اصلی شامل توسعه خطوط و تعامل با اصناف و شرکت‌ها، گسترش خدمات مالی و تعهدی، و توسعه بانکداری دیجیتال و پلتفرمی از اهداف کلیدی بانک در آینده عنوان شد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قصد دارد با پلتفرم هوشمند کیولند و بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی، تجربه‌ای نوین از بانکداری غیرحضوری و عدالت‌محور برای آحاد جامعه رقم بزند.

مطالب مفید