شیک‌ترین مدل‌های مانتو مشکی مجلسی برای مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص!

مانتو مشکی یکی از شیک‌ترین و کاربردی‌ترین مانتوهای زنانه است که معمولا از آن هم در مهمانی‌ها و هم مراسم ختم و جشن‌ها استفاده می‌شود. در این مقاله از بخش سبک زندگی در مجله اکالا می‌توانید با مانتوهای مشکی مجلسی کار شده برای مهمانی و مراسم آشنا شوید.

مدل‌های مانتو مشکی مجلسی کار شده

برای تولید مدل مانتوهای مشکی مجلسی کار شده از سنگ دوزی، گلدوزی و جواهر دوزی استفاده می‌شود. پوشیدن رنگ مشکی موجب می‌شود تا شما لاغرتر و خوش اندام‌تر به نظر برسید. برای دوخت مانتوهای مشکی مجلسی بیشتر از پارچه‌های کرپ، ساتن و گیپور استفاده می‌شود. هر چقدر از پارچه‌های مرغوب‌تر و باکیفیت‌تری برای تهیه مانتو مشکی استفاده شود، مانتو شما جلوه زیباتری خواهد داشت.

برای تزیین مانتو مشکی کار شده معمولا از گلدوزی، سنگ دوزی، جواهر دوزی و دوخت پارچه‌های کار شده استفاده می‌شود. سعی کنید مانتو مجلسی مشکی را با شال سنگ دوزی، کفش و کیف مجلسی با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی استفاده کنید.

در ادامه این بخش می‌توانید با بهترین مانتوهای مشکی مجلسی کار شده برای مهمانی و مراسم آشنا شوید.

۱- مدل مانتو مشکی کوتاه

اگر قد بلندی دارید یا به دنبال یک مدل مانتو مشکی مدرن و به روز هستید، بهتر است از مانتوهای مشکی مجلسی کار شده با قد کوتاه در کنار شلوار مشکی استفاده کنید. برای این که قد بلندتر و خوش اندام‌تر به نظر برسید، بهتر است این مانتوها را در کنار کفش پاشنه بلند بپوشید و حتما از شلوار مشکی در کنار آن استفاده کنید.

مانتو مشکی کار شده کوتاه هم برای مهمانی و جشن‌ها مناسب است و هم می‌توانید از آن برای مراسم ختم و سایر دورهمی‌ها استفاده کنید. در ادامه می‌توانید زیباترین مدل مانتوهای مشکی کار شده کوتاه را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: تابستانی شیک با این آیتم‌‌های ضروری در کمدتان

۲- مدل مانتو مشکی بلند

یکی دیگر از انواع مانتوهای مشکی مجلسی کار شده، مانتوهای بلند هستند که معمولا قد آن‌ها پایین‌تر از زانو یا تا ساق پا است. این نوع مانتو مشکی جلوه‌ای بسیار مجلسی دارد و موجب می‌شود تا بلند قدتر و خوش اندام‌تر به نظر برسید.

این مانتوها در جنس‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و هر چقدر جنس پارچه‌ای که برای مانتو مشکی مجلسی استفاده می‌شود، لوکس‌تر و شکیل‌تر باشد، مانتو شما جلوه زیباتری پیدا می‌کند. در ادامه این بخش می‌توانید انواع مدل مانتوهای مشکی کار شده برای مهمانی و مراسم بلند را مشاهده کنید.

۳- مدل مانتو مشکی برای مراسم ختم

برای مراسم ختم می‌توانید هم از مانتو بلند و هم کوتاه استفاده کنید. نکته مهمی که باید مورد مانتوهای مشکی کار شده برای مراسم ختم بدانید این است که این مانتوها جلوه ساده‌تری نسبت به مانتوهای مجلسی کار شده دیگر دارند.

معمولا برای تهیه این مانتوها از منجوق و گلدوزی‌های رنگ تیره استفاده می‌شود و در کنار این که شیک به نظر می‌رسند، بسیار سنگین و زیبا هستند.

بیشتر بخوانید: ترفندهای ساده برای از بین بردن چروک لباس بدون اتو

مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ یا جنس‌هایی که افتاده‌تر هستند، برای مراسم ختم گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شوند. در زمان خرید مدل مانتو مشکی کار شده حتما یک شلوار مشکی پارچه‌ای نیز انتخاب کنید و مطمئن شوید که مانتوی مورد نظرتان با شلوار پارچه‌ای مناسب است.

در ادامه این بخش می‌توانید انواع مدل مانتوهای مشکی مجلسی کار شده برای مراسم ختم را مشاهده کنید.

در این مقاله جدیدترین مدل مانتوهای سیاه زنانه مجلسی را مشاهده کردید. هماهنگ بودن رنگ و طرح این مانتوها با سایر لباس‌ها و همچنین کیف و کفش شما نیز روی جلوه و ظاهر این مانتوها تاثیر زیادی دارد.

مژده شرف عاشوری

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

مطالب مفید