در آستانه ورود آیفون 16 به بازار، سامسونگ با کاهش قیمت گلکسی S24 غافلگیر کرد!

ارسال شده توسط: شایان مددی 12 شهریور 1403 ساعت 22:00

در حالی که چند روز دیگر آیفون 16 معرفی می‌شود، سامسونگ در تلاش برای جذب مشتریان رقیب قیمت گلکسی اس 24 را به میزان چشمگیری کاهش داده است.

اپل به‌تازگی با ارسال دعوتنامه‌ای به رسانه‌های فعال در زمینه اخبار تکنولوژی از برگزاری مراسم رونمایی آیفون 16 در 9 سپتامبر مصادف با 19 شهریور خبر داد. حالا همه دنبال‌کنندگان اخبار گوشی های موبایل انتظار معرفی جدیدترین پرچمدار کوپرتینویی‌ها را می‌کشند. سامسونگ که پیش از رونمایی گوگل پیکسل 9 هم تخفیفی را برای خرید گلکسی اس 24 اولترا در نظر گرفته بود، حالا چند هفته قبل از معرفی آیفون 16 قیمت گلکسی اس 24 را به میزان چشمگیری کاهش داده است.

کاهش قیمت گلکسی اس 24 قبل از معرفی آیفون 16

سامسونگ به‌تازگی برای مدتی محدود قیمت گلکسی S24 را با کاهش 20 درصدی به 1219 دلار رساند. این شرکت معمولاً چنین تخفیف‌هایی را در دوره جمعه سیاه اعمال می‌کند، ولی به نظر می‌رسد حالا عزمی راسخ برای جذب مشتری در بین هیاهوی معرفی آیفون 16 دارد. چنین اقداماتی شاید طرفداران پروپاقرص رقیب را تحت تاثیر قرار ندهند، اما می‌توانند کاربرانی را که به دنبال خرید یک گوشی پرچمدار هم‌رده هستند به سمت جدیدترین پرچمدار عرضه شده از سامسونگ جذب کنند.

سامسونگ حتی تخفیف‌های قابل توجهی را پیش رو کسانی قرار می‌دهد که قصد خرید گوشی از این شرکت از طریق طرح تعویض را دارند. سامسونگ در ازای گلکسی S22 اولترا و گلکسی S21 اولترا به ترتیب 650 و 600 دلار تخفیف قائل می‌شود. کاربران آیفون 14 پرو مکس و آیفون 13 پرو مکس هم می‌توانند به ترتیب با تخفیف 500 و 400 دلاری از سامسونگ گوشی جدید بخرند؛ اقدام دیگری که می‌تواند کاربران آیفون‌های جدید را به خرید محصولات سامسونگ ترغیب کند.

هرچند هنوز به‌صورت رسمی زمان عرضه سامسونگ S25 مشخص نیست، سامسونگ هم پس از اپل در ژانویه یا فوریه سال 2025 از گوشی پرچمدار بعدی خود پرده‌برداری خواهد کرد. به نظر می‌رسد این گوشی جدید با دوربین، چیپست و باتری ارتقا یافته و همچنین با تمرکز روی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به بازار خواهد آمد.

در گجت نیوز بخوانید: واکنش سامسونگ به مشکل پوسته شدن رنگ گوشی‌ های گلکسی خداحافظی با اگزینوس؛ سری گلکسی S25 سامسونگ به چیپست اسنپدراگون مجهز می‌شود کنده شدن پوست گلکسی زد فولد ۶ هنگام شارژ؛ دردسر جدید سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اف ای به‌زودی رسماً معرفی می‌شود

مطالب مفید