آشنایی با گیم پد جدید Nubia Red Magic؛ طراحی متفاوت، ویژگی‌های استثنایی!

رد مجیک به‌تازگی پیش از رونمایی رسمی فردا، از گیم‌پد جدید خود پرده‌برداری کرده است. این محصول در صفحه رسمی Weibo از تمامی زوایا به نمایش گذاشته شده و برخی از ویژگی‌های کلیدی آن نیز آشکار شده‌اند.

این گیم‌پد در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد و طراحی خاصی که شامل یک نوار شفاف در بخش بالایی دستگاه است، نظر کاربران را به خود جلب خواهد کرد. همچنین، به نظر می‌رسد این محصول به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نسخه پیشرفته مجهز شده و لوگوی Red Magic در رنگ‌های متنوعی می‌درخشد.

در بخش پشتی این تبلت، دوربینی با وضوح ۵۰ مگاپیکسل تعبیه شده است. در تصاویر منتشر شده، دوربین جلویی نیز دیده می‌شود، اما وضوح دقیق آن تا زمان رونمایی نهایی یک راز باقی خواهد ماند.

همچنین، در قسمت پایین تبلت پنج پین پوگو قرار دارد که نشان‌دهنده‌ی پشتیبانی از صفحه‌کلید و احتمالاً قلم نوری است. علاوه بر این، یک پورت USB-C بین دو اسپیکر گریل نیز به چشم می‌خورد.

تمامی جزئیات مربوط به نوبیا Red Magic Gaming Pad فردا، ۵ سپتامبر فاش خواهد شد. در حال حاضر، این محصول در چین عرضه می‌شود و برای اطلاع از زمان عرضه بین‌المللی آن باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

ما را دنبال کنید

مطالب مفید