رندرهای جذاب و رنگارنگ جدید سامسونگ گلکسی A06 به صحنه آمدند!

انتشار رندرهای جدید سامسونگ گلکسی A06 و گزینه‌های رنگی آن

اخیراً تصاویری از سامسونگ گلکسی A06 منتشر شده که جزئیات بیشتری از طراحی و رنگ‌بندی این گوشی را فاش می‌کند. به نظر می‌رسد این گوشی دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در یک جزیره کلیدی است.

این گوشی که به عنوان جانشین گلکسی A05 معرفی می‌شود، اخیراً موضوع شایعات و اخبار متعددی بوده است. اطلاعاتی از محدوده قیمت و مشخصات کلیدی این گوشی در دسترس قرار گرفته و طراحی آن نیز به بیرون درز کرده است. اکنون، منبعی اطلاعات بیشتری در مورد رندرهای طراحی گلکسی A06 منتشر کرده که نشان‌دهنده شباهت‌هایی با اطلاعات قبلی است. آخرین رندرها همچنین دو گزینه رنگی را برای این گوشی نمایش می‌دهند.

طراحی سامسونگ گلکسی A06 و گزینه‌های رنگی

تصاویر جدید از ایوان بلاس (Evleaks@) در X نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی A06 دارای یک سیستم دوربین دوگانه پشتی به همراه یک فلش LED است. این دوربین‌ها به صورت عمودی در گوشه بالای چپ پنل پشتی قرار گرفته‌اند و طراحی کلی پنل پشتی با روکش نواری عمودی مشابه گلکسی A05 است.

در پنل جلویی، گلکسی A06 دارای یک صفحه نمایش تخت با حاشیه‌های باریک و یک چانه نسبتاً ضخیم‌تر است. انتظار می‌رود یک بریدگی قطره‌ای آب در بالای صفحه نمایش وجود داشته باشد که حسگر دوربین جلو را نگه دارد. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در جزیره کلیدی سامسونگ در لبه سمت راست قرار دارند، مشابه چیزی که در مدل‌های گلکسی A55 و گلکسی A35 دیده می‌شود. رندرهای جدید این گوشی را در دو رنگ مشکی و نقره‌ای نشان می‌دهند.

ویژگی‌ها و قیمت مورد انتظار سامسونگ گلکسی A06

بر اساس گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A06 با تراشه مدیاتک هلیو G85 و 6 گیگابایت رم عرضه شود. این گوشی احتمالا دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD خواهد بود و با رابط کاربری مبتنی بر اندروید 14 عرضه می‌شود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 15 واتی نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

یک گزارش قدیمی‌تر نیز نشان می‌دهد که قیمت سامسونگ گلکسی A06 ممکن است حدود یا کمتر از 200 یورو (تقریباً 18200 روپیه) باشد.

ما را دنبال کنید

مطالب مفید