عکس لو رفته از گلکسی A16 5G، وعده‌ای برای یک گوشی اقتصادی خیره‌کننده!

ارسال شده توسط: شایان مددی 22 شهریور 1403 ساعت 15:32

اخیراً تصویری از گلکسی A16 5G به بیرون درز پیدا کرد. با توجه به این عکس، گلکسی ای 16 به‌عنوان یک گوشی اقتصادی طراحی زیبایی خواهد داشت.

شنیده‌های اخیر حکایت از این دارند که سامسونگ قصد دارد در ماه دسامبر (آذر تا دی) گلکسی A16 5G را معرفی و عرضه کند. در حالی که هنوز این غول فناوری کره‌ای به‌صورت رسمی از گلکسی A16 5G رونمایی کرده است، اخیراً تصویری از زوایای مختلف گوشی اقتصادی جدید آن به بیرون درز پیدا کرد.

افشای تصویری از گلکسی A16 5G

تصویر لو رفته از گلکسی ای 16 نشان می‌دهد که سامسونگ یک ناچ قطره‌ای برای آن در نظر گرفته است. همچنین همان‌طور که انتظار می‌رود، سه ماژول دوربین به‌صورت عمودی در یک راستا در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. در سمت چپ فریم این گوشی هم درگاه سیم کارت و در سمت راست آن دکمه تنظیم صدا و خاموش و روشن (که همچنین نقش حسگر اثر انگشت را دارد) تعبیه شده‌اند.

انتظار می‌رود گلکسی A16 5G به یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز باشد. در گیک بنچ هم دو چیپ برای این گوشی رویت شده است؛ یکی دیمنسیتی 6300 و دیگری اگزینوس 1330.

از آنجا که هنوز چند ماه تا عرضه این گوشی اقتصادی جدید سامسونگ باقی مانده است، باید ظرف هفته‌های آتی جزئیات بیشتری از آن افشا شود. پیش از این، سامسونگ به دنبال این است تا گلکسی S24 FE را عرضه کند. پیش‌بینی می‌شود این گوشی در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر (اوایل تا اواخر مهر) با امکاناتی مثل چیپست اگزینوس 2400 و نمایشگر امولد 6.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز معرفی شود.

سامسونگ پس از عرضه این گوشی‌های مقرون به صرفه‌تر، در اوایل سال آینده میلادی از جدیدترین پرچمدار سری S پرده خواهد برداشت. حتی در این مدت گزارش‌هایی درباره زمان عرضه سامسونگ S25 منتشر شده است.

در گجت نیوز بخوانید: با دوربین Galaxy S24 Ultra سامسونگ یک استودیوی عکاسی مجهز در جیب خود دارید گلکسی اس ۲۵ اولترا باریک ترین پرچمدار سامسونگ خواهد بود این شما و اولین عکس گوشی تاشو گلکسی زد فولد Special Edition سامسونگ رنگبندی گلکسی S24 FE را در تصاویر جدید سامسونگ ببینید

مطالب مفید