بهترین مدل‌های میز ناهارخوری کم‌جا و شیک؛ 15 طراحی زیبا و کاربردی برای فضاهای کوچک که نباید از دست بدهید

مدل میز نهارخوری کم جا و شیک؛ ۱۵ طراحی زیبا و کاربردی برای فضاهای کوچک

مدل میز نهارخوری کم جا و شیک این روزها حسابی توی خونه‌های دختران و بانوان ایرانی طرفدار پیدا کرده. مخصوصاً برای اونایی که تو آپارتمان‌های کوچیک زندگی می‌کنن یا کلاً دنبال چیزهای جمع‌وجور و کاربردی هستن. این مدل میزها نه تنها فضای کمی می‌گیرن، بلکه طراحی‌های شیک و مدرنی دارن که با هر دکوراسیونی جور درمیاد. حالا فکر کن یه گوشه از اتاق نشیمن، یا حتی توی بالکن یه میز نهارخوری کوچیک و شیک بذاری، چقدر جذاب می‌شه!

برای دختران و بانوانی که دوست دارن مهمونی‌های دوستانه یا حتی جشن‌های کوچیک خانوادگی داشته باشن، این میزها انتخاب عالی‌ای هستن. تصور کن یه میز نهارخوری کم جا و شیک داشته باشی که به راحتی تا بشه یا صندلی‌هاش توی خودش جمع بشن، وقتی هم که نیازشون داری، سریع باز بشن و آماده پذیرایی باشن. این میزها به خاطر جنس مقاومشون، سال‌ها برات کار می‌کنن، بدون اینکه نگران خراب شدن یا شکستن‌شون باشی.

جنس مدل میز نهارخوری کم جا و شیک معمولاً از چوب، فلز، یا حتی ترکیبی از این دوتاست. چوب‌های مقاوم مثل بلوط یا گردو، حس گرما و طبیعی بودن رو به خونه میارن و خیلی از بانوان این حس رو دوست دارن. از طرف دیگه، فلزات مثل استیل یا آلومینیوم، ظاهر مدرن‌تری دارن و برای خونه‌هایی با دکوراسیون مدرن و مینیمال مناسبه. بعضی از این میزها حتی صفحه‌های شیشه‌ای دارن که باعث می‌شه فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر بیاد.

نکته‌ی دیگه‌ای که دختران و بانوان ایرانی موقع خرید این مدل میزها در نظر می‌گیرن، رنگ و طرح اون‌هاست. رنگ‌های خنثی مثل سفید، خاکستری یا بژ، به راحتی با بقیه‌ی وسایل خونه ست می‌شن. اما اگه کسی دنبال یه چیزی خاص‌تر باشه، می‌تونه رنگ‌های تیره‌تر یا حتی طرح‌های چوبی رو انتخاب کنه که توجه رو به خودش جلب کنه. اینجوری میز نهارخوری تبدیل می‌شه به یه نقطه‌ی مرکزی توی دکوراسیون خونه.

برای اون دسته از بانوانی که بچه کوچیک دارن یا مدام مهمون دارن، دوام و مقاومت میزها هم خیلی مهمه. میزهای چوبی یا فلزی با روکش‌های مقاوم در برابر خط و خش، انتخاب مناسبی هستن. اینجوری نگرانی‌ای از بابت خراب شدن یا خراشیده شدن میز توی مهمونی‌های شلوغ وجود نداره. به علاوه، تمیز کردن این میزها هم خیلی آسونه و با یه دستمال نم‌دار می‌شه سریع تمیزشون کرد.

در نهایت، مدل میز نهارخوری کم جا و شیک برای دختران و بانوانی که دنبال ترکیبی از زیبایی و کاربردی بودن هستن، یه انتخاب بی‌نظیره. این میزها نه تنها به فضاهای کوچیک زندگی مدرن جواب می‌دن، بلکه با طراحی‌های شیک و رنگ‌های متنوع‌شون، به دکوراسیون خونه‌ها هم جذابیت خاصی می‌بخشن. برای هر سلیقه و نیازی، مدلی وجود داره که می‌تونه زندگی روزمره رو راحت‌تر و زیباتر کنه.

مطالب جذاب از سراسر وب

Loading more posts…

مطالب مفید