اسم رمز گوشی جدید گوگل لو رفت

ظاهرا گوگل در حال برنامه ریزی برای سری پیکسل 10 است.

به گزارش دیجیاتو به نقل از Android Headlines، سری پیکسل 10 برای اولین بار شاهد پیکسل 10 معمولی با کد «فرانکل» بود. Pixel 10 Pro و Pixel 10 Pro XL به ترتیب با کد «Blazer» و «Mustang» شناخته می شوند. این 2 گوشی ظاهراً هم اندازه مدل های نسل فعلی هستند.

در نهایت، Pixel 10 Pro Fold با اسم رمز «Rango» وجود خواهد داشت. این گوشی باید در پاییز در کنار سایر محصولات سری پیکسل 10 عرضه شود همانطور که انتظار می رفت، تنها دستگاه پیکسلی که پیش از پاییز 2025 عرضه می شود، گوگل پیکسل 9a است.

موفقیت سری پیکسل 9 از نظر فروش هنوز مشخص نیست، اما ظاهرا گوگل در حال برنامه ریزی برای عرضه سری بعدی است که خبر خوبی برای طرفداران پیکسل است.

اسم رمز احتمالی Pixel 9a

قبلا چندین بار فاش شده بود که پیکسل 9a از نام رمز Tegu استفاده خواهد کرد. ما انتظار داریم که Pixel 9a در ماه مه و در حوالی رویداد Google I/O معرفی شود، زمانی که معمولاً سری Pixel a وارد بازار می‌شود.

اپل قبلاً سعی کرده است گوشی های پرچمدار خود را در اندازه های کوچکتر مانند گوگل عرضه کند. در همین راستا آیفون 12 مینی عرضه شد اما عمر باتری این گوشی کوتاه بود و نتوانست به خوبی پرچمدار عمل کند; به همین دلیل، اپل مجبور شد پس از عرضه آیفون 13 مینی در سال 2021، تولید گوشی های کامپکت را متوقف کند.

پیش از این، سونی یک گوشی پرچمدار کوچک به نام “Compact” را نیز عرضه کرده بود. در حالی که سونی دیگر از نام “کامپکت” استفاده نمی کند، سری گوشی های کوچک سونی اکسپریا 5 وجود دارد، اما این یک گوشی رده بالا یا پرچمدار نیست و نسبتاً گران است. همچنین در بسیاری از نقاط جهان در دسترس نیست.

مطالب مفید