شیائومی با این گوشی تاشو، سامسونگ را به چالش می‌طلبد!

ارسال شده توسط: شایان مددی 31 شهریور 1403 ساعت 09:11

عرضه موبایل تاشو شیائومی میکس فلیپ در بازار جهانی رسماً تایید شد. گوشی تاشو Xiaomi Mix Flip قرار است گلکسی زد فلیپ 6 را به چالش بکشد.

شیائومی اواسط تابستان گذشته از شیائومی میکس فلیپ، گوشی تاشو جدید خود، رسماً رونمایی کرد. با این حال، تاکنون عرضه آن برای بازار جهانی تایید نشده بود. حالا شیائومی اعلام کرده است که این گوشی در سایر نقاط دنیا هم عرضه می‌شود؛ این یعنی گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ رقیبی پرادعا را پیش رو خود خواهد داشت.

ورود شیائومی میکس فلیپ به میدان برای رقابت با زد فلیپ 6

«لی جون» (Lei Jun)، مدیرعامل شیائومی، در ایکس (توییتر سابق) خبر از عرضه جهانی میکس فلیپ در ماه سپتامبر بود. البته او تاریخ دقیقی را مشخص نکرد، ولی زمان زیادی تا انتهای ماه سپتامبر باقی نمانده است و باید ظرف 10 روز آینده منتظر عرضه این گوشی در کشورهای دیگر بود.

لی جون در حالی خبر عرضه جهانی شیائومی Mix Flip را اعلام کرد که چند روز قبل با برگزاری یک نظرسنجی در ایکس، از کاربران خواستار نظرشان درباره این موضوع شده بود. حدود 80 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی تقاضای عرضه این گوشی تاشو چینی در منطقه خود را داشتند.

هرچند هنوز قیمت رسمی شیائومی میکس فلیپ در بازار جهانی مشخص نیست، بنا به گفته یکی از مدیران منقطه‌ای این شرکت، با قیمت 1300 یورو در مرکز و شرق اروپا (برابر با حدود 1400 دلار) عرضه می‌شود. البته کماکان باید تا اعلام قیمت رسمی از سوی این شرکت چینی منتظر ماند.

شیائومی در کنار میکس فلیپ، گوشی میکس فولد 4 را هم به‌عنوان گوشی تاشو جدید دیگر خود معرفی کرد. با وجود این، تا به اینجا سخنی از عرضه این گوشی در بازار جهانی به میان نیامده است.

میکس فلیپ اولین گوشی تاشو شیائومی از نوع «کلمشل» (Clamshell) یا به‌اصطلاح صدفی به حساب می‌آید. این گوشی از نمایشگر امولد 6.8 اینچی، نمایشگر دوم 4 اینچی، چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 4780 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 67 واتی بهره می‌برد.

در گجت نیوز بخوانید: قابلیت جذاب هوش مصنوعی گلکسی S24، در گوشی‌های شیائومی 14T گلکسی A56 سامسونگ، یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۵ خواهد بود + جزئیات صاحبان این گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو دیگر منتظر آپدیت و پشتیبانی نباشند بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری و شارژدهی را بشناسید

مطالب مفید