همستر کامبت کاربران را غافلگیر کرد: پاداش‌های ویژه برای همه!

ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی 01 مهر 1403 ساعت 01:26

پاداش کاربران همستر کامبت پس از اسنپ شات و پایان فصل نخست، در حالی مشخص شد که هنوز تعداد زیادی از بازیکنان از دریافت ایردراپ محروم شده‌اند.

سرانجام پس از ماه‌ها انتظار طولانی و طاقت فرسا، همستر کامبت تعداد توکن‌های کاربران را براساس درآمد ساعتی، تکمیل وظایف روزانه و چند مولفه دیگر مشخص کرد تا فصل نخست این بازی تلگرامی رسما به پایان برسد. هم اکنون کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش ایردراپ ربات تلگرامی، تعداد کل توکن‌های همستر خود را مشاهده کنند.

پاداش کاربران همستر کامبت مشخص شد

روز گذشته دیدیم که همستر کامبت پایان فصل اول این بازی و آغاز دومین فصل از آن را اعلام کرد. همزمان با اسنپ شات این بازی، باخبر شدیم که در یک اقدام سختگیرانه، بسیاری از بازیکنان که کلیدهای همستر را از طریق ربات تلگرامی و بدون هیچ گونه زحمتی کسب کرده بودند، متقلب شناخته شده و از دریافت ایردراپ نخستین فصل محروم شدند.

محرومیت تعداد زیادی از کاربران پرتلاش همستر کمبات و متقلب شناخته شدن آن‌ها اتفاق تلخی بود که عده زیادی را نسبت به آینده بازی‌های ایردراپی بدبین کرد. به هر حال از امروز مورخ 31 شهریور ماه، شاهد بودیم که حساب بعضی از بازیکنان که کلیدهای بازی را از ربات گرفته بودند، به حالت عادی برگشت.

راست یا دروغ، هم اکنون بعضی از بازیکنان که تمام کلیدها را با بازی کردن مینی‌گیم‌ها به دست آورده بودند، از دریافت پاداش خود محروم شده‌اند. به نظر می‌رسد که تیم توسعه دهنده همستر به صورت رندوم تعدادی از بازیکنان را از ایردراپ کنار گذاشته و حالا در صدد است که اوضاع را به حالت عادی بازگرداند.

بیشتر بخوانید:

همستر کامبت کاربران متقلب را نقره داغ کرد؛ تمام تلاش میلیون‌ها نفر یک شبه به باد رفت

کارنامه بازیکنان همستر منتشر شد

هم اکنون با مراجعه به قسمت Airdrop بازی، می‌توانید تعداد کل توکن‌های خود را مشاهده کنید. شایان ذکر است که عدد قبل از نقطه تمام توکن‌هایی است که دریافت کرده‌اید و اعداد بعد از نقطه بیشتر جنبه نمایشی دارند. مولفه‌هایی که در تعیین میزان ایردراپ تأثیرگذار بوده‌اند عبارتنداز:

درآمد ساعتی (پرافیت)انجام وظایف روزانه و تسک‌هادعوت از دوستاندستاوردهاکلیدهای بازی

با توجه به تعداد توکن‌هایی که به هر بازیکن تعلق گرفته، می‌توان گفت که بیشترین عامل تأثیرگذار سود ساعتی یا پرافیت بوده و پس از آن به ترتیب تعداد کلیدها و دعوت از دوستان نقش موثری داشته‌اند. اگر از تعداد توکن‌هایی که به شما تعلق گرفته راضی نیستید، می‌توانید با شروع فصل دوم و بازی کردن، شانس خود را برای ایردراپ بعدی همستر کامبت امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در مهر ۱۴۰۳

زوایای تاریک پروژه همستر کامبت

شاید تصور کنید که تمام تکه‌های پازل همستر کامبت کنار هم چیده شدند و بالاخره تعداد توکن‌های هر بازیکن مشخص شد، اما اگر دقیق‌تر نگاه کنیم، می‌بینیم که دو قطعه از این پازل، همچنان سر جای خودشان قرار نگرفته‌اند. مهم‌ترین تکه پازل این پروژه ایردراپی، حجم سرمایه‌ای است که باید هر چه سریع‌تر اعلام شود.

دومین تکه جامانده پازل، تکلیف کاربرانی است که بی‌دلیل یا با علت از دریافت ایردراپ فصل اول کنار گذاشته شده‌اند. کارت تقلب هنوز هم برای بسیاری از کاربران نشان داده می‌شود و علیرغم اینکه مشکل بعضی از کاربران حل شده، اما بسیاری در صف حل مشکل قرار دارند.

انتظار می‌رود که طی روزهای آینده و پیش از لیست شدن رسمی توکن HMSTR در صرافی‌های معتبر جهان، شاهد اعمال تغییراتی از سوی توسعه دهندگان پروژه باشیم. اگر دو مورد بالا حل شود، دیگر نقطه تاریکی در گذشته و آینده بزرگترین ایردراپ تاریخ دیده نخواهد شد. چه تعداد توکن به شما تعلق گرفته است؟

در گجت نیوز بخوانید: پیش‌بینی قیمت سولانا تا سال ۲۰۳۰ بازی تلگرامی صرافی بایننس از راه رسید؛ درباره مون بیکس (Moonbix) چه می‌دانیم؟ پیش‌بینی تحلیلگران از قیمت اتریوم؛ زمان صعود به قله ۳.۳۰۰ دلاری فرا رسیده؟ پیش‌بینی قیمت نات کوین؛ آیا طلسم کاهش قیمت می‌شکند؟

مطالب مفید