ایران خودرو دیزل فروش اقساطی کامیونت آرنا پلاس با شرایط ویژه را آغاز کرد!

ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی 01 مهر 1403 ساعت 10:20

ایران خودرو دیزل شرایط فروش اقساطی کامیونت آرنا پلاس را اعلام کرد. مشخصات فنی و جزئیات خرید اقساطی این خودرو تجاری سبک چیست؟

متقاضیان خرید کامیونت آرنا پلاس به صورت اقساطی، می‌توانند از امروز اول مهر ماه 1403 با مراجعه به وب سایت ایران خودرو، به دو روش نقد و اقساط، درخواست خود را ثبت کنند. سایت ایران خودرو از ساعت 10 امروز صبح باز می‌شود و قیمت کامیونت آرنا پلاس در این طرح قطعی است.

شرایط فروش اقساطی کامیونت آرنا پلاس

یکی از خودروهای تجاری سبک ایران خودرو دیزل، کامیونت باری آرنا پلاس بوده که مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو دیزل با حداکثر توان 154 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور است. این محصول دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و نیروی محرکه پیشرانه را از طریق یک گیربکس 1+6 دنده ZF به چرخ‌ها انتقال می‌دهد.

از کامیونت باری آرنا پلاس به طور معمول در حمل و نقل درون و برون شهری استفاده می‌شود و در گروه خودروهای تجاری سبک قرار می‌گیرد. مشخصات فنی مطلوب و عملکرد مناسب آرنا پلاس باعث محبوبیت آن شده است. از ساعت 10 امروز اول مهر ماه 1403 می‌توانید با مراجعه به وب سایت esale.ikd.ir تا اتمام ظرفیت، تقاضای خود را برای خرید نقدی یا اقساطی ثبت کنید.

جزئیات خرید نقد و اقساط

براساس اطلاعیه ایران خودرو دیزل یک دستگاه کامیونت آرنا پلاس مدل 1403 با قیمت نهایی یک میلیارد و 949 میلیون و 844 هزار تومان به فروش می‌رسد. (قیمت نهایی شامل هزینه‌های مالیات‌ها، عوارض قانونی، هزینه گواهی اسقاط و علی الحساب بیمه شخص ثالث و هزینه‌های شماره گذاری می‌شود.) دو روش نقدی و یک روش اقساطی برای این محصول وجود دارد که عبارتنداز:

برای خرید نقدی می‌توانید کل مبلغ نهایی محصول را در زمان ثبت نام واریز کرده و آرنا پلاس را در موعد مشخص شده تحویل بگیرید.راه دیگر برای خرید نقدی، پرداخت 549 میلیون و 844 هزار تومان هنگام ثبت نام واریز کرده و دو چک 700 میلیون تومانی برای 21 مهر و 12 آبان بدهید.در روش اقساطی هم با پرداخت 449 میلیون و 844 هزار تومان هنگام ثبت نام، یک چک برای 21 مهر ماه به مبلغ 550 میلیون تومان می‌دهید و 950 میلیون تومان تسهیلات دریافت خواهید کرد.

خرید اقساطی آرنا پلاس ایران خودرو دیزل به ترتیب با 12، 18 و 23 درصد کارمزد تسهیلات قابل خریداری است. سررسید اولین قسط دی ماه سال جاری خواهد بود و سود مشارکت و انصراف سالانه صفر درصد است. در روش خرید نقدی، موعد تحویل کامیونت هفته دوم آبان ماه اعلام شده و برای خریداران اقساطی هفته آخر آبان است.

ویدیو مرتبط

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

مطالب مفید