هشدار داغ از متخصص بازاریابی وب۳: سرمایه‌گذاران دنیای ارز دیجیتال، شمشیر دو لبه‌تان را با احتیاط بردارید!

آماندا کاسات (Amanda Cassatt)، بنیانگذار شرکت بازاریابی وب۳ سروتونین (Serotonin)، در کنفرانس توکن ۲۰۴۹ (Token2049) سنگاپور هشدار داد که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال نباید به بازاریابی اعتماد کامل داشته باشند و همیشه باید تحقیقات خود را انجام دهند. او تأکید کرد که بازاریابی می‌تواند ابزاری برای ترویج کلاهبرداری باشد و مردم باید بسیار محتاط باشند. کاسات توضیح داد که شرکت‌های روابط عمومی اکنون باید دقت بیشتری در کار با پروژه‌های مشروع ارز دیجیتال داشته باشند و اغلب از مدیران صندوق‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر نظر می‌خواهند. او همچنین درباره بازاریابی سلبریتی‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال صحبت کرد و گفت که تضاد بین شخصیت سلبریتی و محصول ارز دیجیتال باعث جلب توجه می‌شود. کاسات به عنوان مثال به توکن Mother ایگی آزالیا (Iggy Azalea) بر بستر سولانا اشاره کرد. او در پایان یادآور شد که سقوط یک پروژه ارز دیجیتال می‌تواند علاوه بر مدیران و کارکنان، شرکت‌های همکار مانند آژانس‌های بازاریابی را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

مطالب مفید