جذب دل همسرتان با این 18 روش معجزه‌آسا برای شاد کردن او!

برای یک زن متاهل، همیشه این سوال وجود دارد که چگونه شوهر خود را خوشحال کند؟ مشکلات زندگی مشترک زیاد است، علاوه بر این دغدغه‌های شخصی زنان و مردان، می‌تواند خسته کننده باشد، اما با داشتن یک شوهر راضی و خوشحال، همه چیز بسیار آسان‌تر می‌شود. در این مقاله از مجله اُکالا می‌خواهیم به ۲۵ راه بپردازیم که به وسیله آنها می‌توانید حال بد شوهرتان را خوب کنید. از آنجا که شما شوهرتان را بهتر می‌شناسید، چیزهای کوچک زیادی وجود دارد که می‌توانید برای خوشحال کردن او انجام دهید.

۱۸ راه برای خوشحال کردن شوهرتان

در ادامه با راه‌های خوشحال کردن شوهرتان آشنا شوید.

۱. خانه‌ای منحصر به فرد بسازید.

بسته به سلیقه و علایق همسرتان، سعی کنید فضای کامل و شخصی‌سازی‌شده را برای خود و همسرتان (و فرزندانتان) ایجاد کنید. به راه‌های مختلف فکر کنید تا مطمئن شوید مکانی که در آن زندگی می‌کنید احساس گرما و امنیت خانواده را در خود جاری می‌کند. غذاهای خانگی درست کنید، دوستان و خانواده را دعوت کنید، عکس‌هایتان را قاب کنید. امکانات بی‌حدوحصر است!

۲. به او فضا بدهید.

اگر از هر مردی بخواهید نظر صادقانه خود را در مورد نحوه رفتار زن با شوهرش بیان کند، مطمئناً خواهید شنید که او باید به او فضا بدهد. زنان تمایل دارند محکم به کسانی که دوستشان دارند بچسبند و هر فاصله‌ای را به عنوان نشانه‌ای از سردی عاطفی تفسیر می‌کنند. با این حال، برای مردان، این مورد نیست.

احترام‌گذاشتن به مردتان یعنی احترام به نیازهای او. فردیت و آرزوهای او. این به این معنی است که به او اجازه دهید به اندازه‌ای که نیاز دارد، وقت تنهایی یا وقت مردانه داشته باشد.

۳. خودتان را راضی نگه دارید.

یک توصیه غیرمنتظره در مورد اینکه چگونه شوهرتان را خوشحال کنید این است که از خودتان راضی باشید. ازدواج با بخشش و فداکاری معنا دارد؛ اما هیچ فایده‌ای ندارد که شما تمام روز را صرف تمیز کردن، آشپزی، تزئین، چیدمان هدیه کنید، اگر می‌خواهید در پایان همه چیز خسته و بیهوش شوید. شوهر شما به کسی نیاز دارد که شادی را با او تقسیم کند!

۴. شنونده خوبی باشید.

یکی از کارهای خوب برای شوهرتان این است که شنونده خوبی باشید. حواس‌پرتی‌های زیادی در زندگی وجود دارد، اما اگر با دقت به او گوش دهید و در گفتگو شرکت کنید، او را خوشحال می‌کند. به این ترتیب او نیز به شما گوش می‌دهد و این روند رابطه شما را سالم‌تر و شادتر می‌کند.

۵. یک عادت گفتاری زیبا درست کنید.

این ممکن است چیز زیادی به نظر نرسد، اما می‌تواند یکی از خاص‌ترین کارهایی باشد که باید برای همسرتان انجام دهید. چیزهای کوچک به طور قابل توجهی بر روابط تأثیر می‌گذارد، به‌خصوص اگر ساعات کاری زیاد، او را در تمام طول روز از خانه خارج کند. فقط گفتن صبح بخیر به شیوه‌های مهربانانه، خداحافظ، خوش آمد گویی یا شب‌به‌خیر باعث می‌شود فرد متوجه شود که چقدر خاص است.

بیشتر بخوانید: ترفندهای فوق‌العاده برای اینکه شوهرتان همیشه از شما پیروی کند

۶. مرتب از او تعریف کنید.

مردان معمولاً در مقایسه با زنان مورد تحسین و تمجید قرار نمی‌گیرند، بنابراین وقتی شما از آنها تعریف می‌کنید، آنها این کار شما را به‌خاطر می‌آورند. حتی یک تعریف ساده از شخصیت یا رفتار او می‌تواند روحیه او را تغییر دهد.

۷. برای او لباس بپوشید.

مواقعی وجود دارد که یکنواختی رابطه شما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و شما توجه خود را به چیزهای دیگری غیر از خودتان معطوف می‌کنید. سعی کنید برای او لباس‌های زیبا بپوشید. برای هر دوی شما باطراوت خواهد بود. او خوشحال خواهد شد که شما برای خوشحال کردن او تلاش می‌کنید و ممکن است هر دوی شما راه خود را به عشقی که مدت‌هاست از دست داده‌اید پیدا کنید.

۸. روی اختلاف نظرها با هم کار کنید.

شاید هیچ زوجی وجود نداشته باشد که هرگز در تاریخ روابط با هم دعوا نکرده باشند. البته، هر زوجی دعوا دارند، اما اگر به یاد داشته باشید که شما و همسرتان در یک تیم هستید، مفید خواهد بود.

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای شوهرتان انجام دهید این است که مطمئن شوید وقتی هر دو با هم بحث می‌کنید، مشکلات را به عنوان «ما» حل می‌کنید، نه «من» و «شما».

۹. در یک روز بد کنار او باشید.

اگر به نیازهای عاطفی اساسی رسیدگی کنید، خوشحال نگه داشتن مردتان ساده می‌شود. اگر شوهرتان روز کاری بدی داشته است یا درگیری خانوادگی او را آزار می‌دهد، به جای اینکه فکر کنید آیا شوهرم خوشحال نیست، کنار او باشید و سعی کنید یک روز سخت را کمی بهتر کنید.

شما بهتر از هرکسی می‌توانید او را دلداری دهید. در میان گذاشتن مشکلات او هر دوی شما را به هم نزدیک‌تر می‌کند و در شاد کردن شوهرتان موفق خواهید بود.

بیشتر بخوانید: راهکارهای ساده برای رفیق شدن با همسر

۱۰. پختن غذای مورد علاقه او را یاد بگیرید.

تمام انتخاب‌های غذایی مورد علاقه او را پیدا کنید و یاد بگیرید که چگونه آنها را درست کنید. سپس، می‌توانید هر چند وقت یکبار یکی از آن انتخاب‌ها را بپزید تا او احساس شادی و خاص بودن کند.

یک زن نیازی به پختن غذا برای شوهرش ندارد، اما اگر شما غذای مورد علاقه او را در یک هفته یا بیشتر بپزید، مطمئناً شوهرتان را خوشحال می‌کند.

۱۱. با مهربانی صحبت کنید.

مهربانی یکی از عوامل ضروری در هر رابطه است. محبت‌آمیز صحبت کردن یکی از کارهای مهمی است که یک زن باید انجام دهد تا همسرش را خوشحال کند. لحن محبت‌آمیز می‌تواند در یک رابطه معجزه کند. اگر هنگام صحبت با شریک زندگی خود گرم و مودب باشید، او نیز متقابلاً همین کار را خواهد کرد.

۱۲. به او احترام بگذارید.

شما به‌خاطر ویژگی‌هایش با او ازدواج کرده‌اید و چیزهای زیادی در مورد او دوست دارید. او شایسته احترام شماست. احترام در یک رابطه قوی از اهمیت بالایی برخوردار است. احترام و حمایت متقابل باعث می‌شود یک شوهر شاد، و یک خانه شاد داشته باشید.

۱۳. صادق باشید.

صداقت و وفاداری دو رکن مهم یک رابطه خوب هستند. پس همیشه وقتی با او صحبت می‌کنید صادق باشید یا اگر چیزی را در مورد او دوست ندارید، در مورد آن با او صحبت کنید.

وقتی حرفی صادقانه می‌زنید، او را تحقیر نکنید و فریاد نزنید، زیرا ممکن است بحث به مشاجره تبدیل شود و شوهر خوشبخت شما را بدخلق کند. در عوض، آرامش خود را حفظ کنید و افکار و احساسات خود را به اشتراک بگذارید.

۱۴. همه چیز را رها کنید.

همه چیز ارزش نگه داشتن در قلب شما را ندارد. گاهی اوقات افراد مرتکب اشتباهاتی می‌شوند؛ مانند فراموش کردن تولد یا دیر حاضر شدن در یک قرار، اما اگر او کاری به بزرگی خیانت به شما انجام نداده است، آن را رها کنید.

اگر می‌گویید او را بخشیده‌اید، باید ببخشید و ادامه دهید. تا زمانی که خوشحال نباشید، در راضی نگه داشتن مرد خود خوب عمل نخواهید کرد.

۱۵. سعی نکنید او را تغییر دهید.

به یاد داشته باشید، شما عاشق همان شخص شده‌اید، و اگر چند چیز در مورد او دوست ندارید، اشکالی ندارد. می‌توانید او را به چالش بکشید تا نسخه بهتری باشد، اما تلاش برای پاک کردن بخشی از شخصیت او، روحیه او را پایین می‌آورد.

بیشتر بخوانید: چگونه یک زن جذاب برای همسرمان باشیم؟

۱۶. با دوستانش دوست باشید.

اگر او را وادار می‌کنید بین شما و دوستش یکی را انتخاب کند، احتمالاً باعث رنجش او شده‌اید. اگر می‌خواهید او را خوشحال کنید، سعی کنید با دوستانش دوست باشید. شما باید از رقابت با آنها دست بردارید و درک کنید که آنها بخشی از زندگی شما خواهند بود.

۱۷. خواسته‌ها و نیازهای خود را بیان کنید.

باید درک کنید که هیچ‌کس ذهن خوان نیست؛ بنابراین، اگر انتظاراتی دارید، باید آنها را به زبان بیاورید. او نمی‌تواند فقط حدس بزند که شما چه می‌خواهید. اگر بتوانید مستقیماً ارتباط برقرار کنید مفید خواهد بود. مردان همیشه در مورد آنچه یک زن می‌خواهد گیج هستند. اگر می‌توانستی هر بار جوابش را بدهی، او یک شوهر خوشبخت می‌شد.

۱۸. به پدر و مادرش محبت کند.

هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانید شریک زندگی‌تان و خانواده‌تان به‌خوبی با هم کنار می‌آیند. این از بسیاری از درگیری‌ها جلوگیری می‌کند و تعادل رابطه را دست‌نخورده نگه می‌دارد. اگر مدام با پدر و مادرش دعوا کنید یا از آنها شکایت کنید، او ناراحت می‌شود و این بر روابط شما تأثیر می‌گذارد.

همه گزینه‌های پیشنهادی که در این مقاله از مجله سبک زندگی اُکالا خواندید، کارهای ساده‌ای هستند که می‌توانید برای خوشحال کردن همسرتان انجام دهید. شما می‌خواهید کاری انجام دهید که او را خوشحال کنید، زیرا او را دوست دارید، به او اهمیت می‌دهید، و لبخند بر روی صورت او باعث شادی شما می‌شود.

پس اگر چیزی را امتحان کردید و نتوانستید همسرتان را خوشحال کنید، ناامید نشوید. هنوز راه‌های زیادی دارید. شما چگونه همسرتان را خوشحال می‌کنید؟ فکر می‌کنید چه راه‌های دیگری برای تغییر حال همسر از بد به خوب وجود دارد؟ نظر و تجربه شما برای ما و سایر خوانندگان ارزشمند است، پس منتظر خواندن آنها هستیم.

مطالب مفید