سایپا قیمت تازه‌ سهند را برای مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد!

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور 04 مهر 1403 ساعت 16:39

گروه خودروسازی سایپا در یک اطلاعیه جدید، قیمت سهند پارس خودرو در مهر ماه 1403 را با افزایش قابل توجه نسبت به قبل اعلام کرد.

خودرو سهند، یکی از جدیدترین محصولات داخلی شرکت پارس خودرو (زیر مجموعه سایپا) است که با دو تیپ S (نسخه استاندارد) و تیپ G (نسخه فول آپشن) تولید و به بازار عرضه می‌شود. طبق آخرین اخبار خودرو، پس از اعلام قیمت نهایی این سدان کامپکت در نیمه مرداد ۱۴۰۳، حال شاهد افزایش قیمت مجدد این خودرو توسط تولیدکننده هستیم. در ادامه به انتشار جزئیات قیمت جدید سهند S می‌پردازیم.

قیمت جدید سهند S گروه خودروسازی سایپا – مهر ۱۴۰۳

پارس خودرو به عنوان شرکت زیرمجموعه و تابعه سایپا، قیمت جدید سهند اس را ۴۶۷ میلیون و ۲۰۲ هزار تومان اعلام کرده است. این در حالیست که قیمت قبلی این سدان داخلی ۴۵۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان اعلام شده بود. بدین ترتیب این خودرو ۷ میلیون و ۷۸۷ هزار تومان افزایش قیمت را در کمتر از دوماه از زمان عرضه تجربه کرده است.

مشخصات فنی و امکانات سهند اس

در بخش فنی این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی M15 GSI با توان ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع این نیرو توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در طراحی این پیشرانه شاهد برخی به‌روزرسانی‌هایی چون سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها و استفاده از هدرز بوده‌ایم.

از امکانات این خودرو می‌توان کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، سیستم کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، نشانگر تعویض دنده (GSI)، فرمان هیدرولیک، آینه‌های جانبی برقی و سنسور دنده عقب را نام برد.

همچنین بخوانید: قیمت جدید کارخانه‌ ای محصولات ایران خودرو – مهر ماه ۱۴۰۳ قیمت کارخانه ای محصولات سایپا، زامیاد و پارس خودرو در مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام شد مقایسه رانا پلاس پانوراما با سهند پارس خودرو؛ کدام را بخریم؟

مطالب مفید