کمپانی ناتینگ از هدفون بی‌سیم جدیدش با ظاهری خیره‌کننده پرده‌برداری کرد

شرکت ناتینگ به‌صورت رسمی ایرباد ناتینگ ایر اوپن (Nothing Ear Open) را معرفی کرد؛ یک هدفون با طراحی نیمه‌شفاف و تکنولوژی‌های کاربردی.

ناتینگ، برند تازه‌تاسیسی که به گوشی های موبایل ناتینگ فون شناخته می‌شود، از ایرباد جدید خود با نام «ایر اوپن» (Ear Open) رونمایی کرد. همان‌طور که از نام این ایرباد بر می‌آید، از نوع گوش باز است و در واقع اولین ایرباد بی‌سیم گوش باز این شرکت به حساب می‌آید.

مشخصات ناتینگ ایر اوپن 

طراحی همیشه یکی از نقاط قوت محصولات ناتینگ بوده و ناتینگ ایر اوپن هم از این قاعده مستثنی نیست. این ایرباد روی گوش کاربر قرار می‌گیرد و در پیروی از سایر محصولات ناتینگ، طراحی نیمه‌شفاف دارد. البته این هدفون از قابلیت نویز کنسلینگ فعال برخوردار نیست؛ چراکه برای گروهی از کاربران طراحی شده است که برایشان آگاهی از محیط اطراف و راحتی در کاربری روزمره در اولویت قرار دارد.

اسپیکرهای این هدفون بیرون گوش کاربر جا می‌گیرند و با سه نقطه ارتباط، به راحتی روی گوش می‌نشینند. قلاب‌های این ایرباد هم جنس سیلیکونی دارند. وزن هر کدام از گوشی‌ها 8.1 گرم اعلام شده است و هم خود ایرباد و هم کیس آن گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک را دریافت کرده‌اند.

ناتینگ ایر اوپن به درایورهای تیتانیومی 14.2 میلی‌متری و دو میکروفون با تکنولوژی «کلیر ویس 3.0» (Clear Voice 3.0) مجهز است و از تکنولوژی جدید «ساند سیل سیستم» (Sound Seal System) بهره می‌برد. به‌لطف تکنولوژی مذکور، صدا از ایرباد کاربر به بیرون درز پیدا نمی‌کند که می‌تواند خیال کاربران را از بابت حریم خصوصی خود هنگام استفاده از آن راحت کند.

هدفون جدید ناتینگ از بلوتوث 5.3 و اتصال به دو دستگاه پشتیبانی می‌کند. همچنین گفتنی است که امکان کنترل آن با گرفتن دو انگشت برای پخش محتوا، تنظیم صدا و مدیریت تماس‌ها وجود دارد.

این ایرباد مثل بقیه ناتینگ بادها با برنامه‌ای اختصاصی با عنوان Nothing X کار می‌کند. این برنامه امکان شخصی‌سازی کنترل‌ها، به اشتراک گذاری پروفایل و آپدیت سفت‌افزار را فراهم می‌کند. از جمله قابلیت‌های دیگر این هدفون باید به پشتیبانی از Find My Network، حالت مخصوص برای گیمینگ و اتصال به چت جی‌پی‌تی اشاره کرد.

برآورد می‌شود که با باتری‌های 64 میلی‌آمپر ساعتی ناتینگ ایر اوپن بتوان 8 ساعت کار کرد. باتری 635 میلی­‌آمپر ساعتی داخل کیس آن هم طول عمرش را به 30 ساعت می‌رسد. این ایرباد با کابل تایپ سی شارژ می‌شود و شارژ آن به‌صورت بی‌سیم امکان‌پذیر نیست.

شرکت ناتینگ قرار است Ear Open را با قیمت 149 دلار یا 149 یورو از روز 1 اکتبر مصادف با 10 مهر عرضه کند. دست کم در مقطع کنونی، ایرباد فقط در رنگ سفید عرضه می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:

مطالب مفید