اپلیکیشن‌های برتر برنامه‌ریزی برای شروع پرقدرت ماه مهر

کمک گرفتن از اپلیکیشن‌های برنامه ریزی یک روش ساده برای نظم دادن به کارها و رسیدن به موفقیت است. حقیقت این است که امروزه اپلیکیشن‌های کاربردی زیادی برای برنامه ریزی امور درسی و زندگی طراحی شده‌اند. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با بهترین اپلیکیشن‌های برنامه ریزی با شروع مهر ماه آشنا شوید.

۱۱ مورد از بهترین اپلیکیشن‌های برنامه ریزی

نصب کردن یک اپلیکیشن مخصوص برنامه ریزی روی گوشی تلفن همراه یا لپ تاپ شخصی‌تان، به شما کمک می‌کند تا در طول روز، زمان را بهتر مدیریت و بتوانید به راحتی به همه امور مربوط به درس، کار، تفریح و زندگی‌تان رسیدگی کنید.

مهم نیست به دنبال یک اپلیکیشن‌های برنامه ریزی درسی هستید یا به دنبال یک برنامه مطمئن برای زمان بندی دقیق کارهایتان می‌گردید، به هر حال نصب کردن این اپلیکیشن‌ها به شما کمک می‌کند تا زندگی ساده‌تر و راحت‌تری را تجربه کنید.

در ادامه این بخش به بهترین اپلیکیشن‌های برنامه ریزی با شروع مهر ماه اشاره شده است.

۱- گوگل کلندر (Google calendar)

گوگل کلندر یک برنامه فوق العاده دقیق برای برنامه ریزی کار، درس و امور روزمره است که به شما کمک می‌کند تا تقویم دقیقی از همه کارهای خود در طول روز، هفته و ماه داشته باشید.

این برنامه هم روی گوشی و هم کامپیوتر نصب می‌شود و شما می‌توانید با وارد کردن تمام برنامه‌های خودتان در تقویم روزانه این برنامه، به خوبی کارهایتان را مدیریت کنید. کار کردن با این برنامه بسیار راحت است و برای راحتی می‌توانید از تقویم فارسی آن استفاده کنید.

برای راه اندازی این برنامه تنها نیاز به یک حساب گوگل دارید و بعد می‌توانید با ورود اطلاعات در برنامه مثل ۱/۲ میلیارد نفری که از آن استفاده می‌کنند، برنامه ریزی دقیق‌تری برای کارهایتان داشته باشید.

۲- نوشن (Notion)

نوشن یک برنامه مخصوص یادداشت برداری است که این قابلیت را به شما می‌دهد تا تمام برنامه‌ها، یادداشت‌ها و وظایف خود را در آن وارد و سازماندهی کنید.

این نرم افزار هم روی گوشی تلفن همراه و هم ویندوز نصب می‌شود و برای دانش آموزان، دانشجویان، بازاریابان و همچنین کارآفرینان بسیار مناسب است. این برنامه قابلیت‌های بسیاری برای سازماندهی و مدیریت داده‌ها دارد و می‌توانید علاوه بر یادداشت و جداول مربوط به آن از عکس، ویدیو و فایل نیز در یادداشت‌های خودتان استفاده کنید.

۳- تیک تیک (tick tick)

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های برنامه ریزی در دنیا تیک تیک است که می‌توانید آن را روی انواع گوشی و حتی اپل واچ نصب کنید. این برنامه هر روز برای انجام کارهایتان به شما یادآوری می‌کند و استفاده از آن برای همگان رایگان است.

این اپلیکیشن قدرتمند به شما کمک می‌کند تا کارها، قرارها و برنامه‌های خودتان را به خوبی مدیریت و ثبت کنید و به موقع آن‌ها را انجام دهید. این برنامه بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی درسی رایگان است که به شما کمک می‌کند با ورود اطلاعات و مشخص کردن زمان بندی دقیق، بهتر به امور درسی خودتان رسیدگی کنید.

بیشتر بخوانید: تکنیک‌های مدیریت مالی برای خانم‌های خانه‌دار

۴- گوگل شیت

اگر با گوگل شیت کار کرده باشید، متوجه می‌شوید که ظاهری شبیه به برنامه اکسل دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا لیست دقیق کارها، ساعت دقیق و همچنین تمامی برنامه ریزی‌های روزانه خود را در آن وارد کنید.

این برنامه ظاهر جذاب یا منحصر به فردی ندارد و برای همین برای افرادی که به برنامه ریزی‌های کلی و نوشتن برنامه کارها قبل از شروع هر ماه علاقه دارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. می‌توانید این برنامه را روی انواع گوشی و همچنین کامپیوتر شخصی‌تان نصب کنید.

۵- اور نوت (Evernote)

در این اپلیکیشن می‌توانید علاوه بر برنامه ریزی دقیق برای درس، کار و امور مختلف زندگی، یادداشت‌هایی را نیز به صورت نوشتاری یا عکس و صوتی در برنامه ذخیره کنید. این برنامه برای یادآوری کارها و همچنین آرشیوبندی و نوت برداری طراحی شده است و امکانات متنوعی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

۶- چیپر (Chipper)

این اپلیکیشن رایگان با گوشی‌های اندروید سازگار است و یکی از بهترین اپلیکیشن‌های برنامه ریزی درسی برای دانش آموزان است. استفاده از این برنامه به شما کمک می‌کند تا بهتر برای رسیدگی به امور درسی خود برنامه ریزی کنید و زمان بندی دقیق‌تری داشته باشید.

۷- تودیت (Todait)

در لیست اپلیکیشن‌هایی که به شما در برنامه ریزی درسی کمک می‌کنند، این برنامه ویژگی‌های متمایزی دارد. استفاده از این برنامه زمان دقیق مطالعه را به شما نشان می‌دهد که سپس با جمع آوری اطلاعات دقیق از مدت زمان درس خواندن و رسیدگی به امور مختلف، یک نمودار از ساعات درس و انجام کارها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این برنامه بین دانش آموزان و دانشجویان محبوبیت زیادی دارد و به عنوان بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی درسی کنکور نیز شناخته می‌شود.

۸- آجندا (Agenda)

نصب این برنامه به شما کمک می‌کند تا برای کارهای خودتان برنامه ریزی دقیق‌تری داشته باشید. در این اپلیکیشن می‌توانید کلیه فعالیت‌ها را با کد و رنگ‌های متفاوت مشخص کنید و حتی نکات مهم دروس و جزوه‌ها را نیز در برنامه وارد کند. این برنامه با انواع گوشی‌های اندروید و آیفون سازگار است و می‌توانید به راحتی از آن برای برنامه ریزی درسی استفاده کنید.

۹- My study life

این برنامه قابلیت‌های جذاب و متفاوتی برای دانش آموزان و دانشجویان دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا زمان دقیق انجام تکالیف، ردیابی نمره، زمان برگزاری کلاس، زمان درس خواندن و همه اطلاعات درسی خود را به صورت کامل در برنامه وارد کنید. نصب این برنامه به شما کمک می‌کند تا کلیه وظایف و برنامه‌های خودتان را به طور کامل مدیریت کنید و بدون نگرانی کارها را پیش ببرید.

بیشتر بخوانید: راهکارهای طلایی برای مدیریت مخارج در خانه

۱۰- فورست (Forest)

این برنامه علاوه بر این که برای برنامه ریزی در امور درسی به شما کمک می‌کند، یک اپلیکیشن جذاب برای ایجاد انگیزه بیشتر برای درس خواندن است. برای شروع درس خواندن در برنامه یک درخت ظاهر می‌شود که هر بار بعد از ثبت مدت زمان درس خواندن و تکرار جلسات، درخت شما بیشتر رشد می‌کند و بزرگ‌تر می‌شود.

رفته رفته تعداد درخت‌های شما بیشتر می‌شود و در ادامه یک جنگل بزرگ خواهید داشت. نصب این برنامه به افزایش تمرکز و انگیزه دانش آموزان در زمان درس خواندن کمک زیادی می‌کند.

۱۱- ترلو (Trello)

اپلیکیشن ترلو یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های برنامه ریزی است که به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر برنامه ریزی انفرادی، یک برنامه تیمی با دوستان و همکاران خود داشته باشید.

این برنامه هم روی انواع تلفن همراه و هم کامپیوتر نصب می‌شود و برای مدیریت برنامه‌ها به صورت تیمی، مشخص کردن زمان بندی دقیق کارها و همچنین اشتراک گذاری مطالب و کارهای انجام شده با سایر دوستان مفید است.

در این مقاله از مجله دانستنی اکالا به بهترین اپلیکیشن‌های برنامه ریزی با شروع مهر ماه اشاره شد. استفاده از این برنامه‌ها به شما کمک می‌کند تا در مسیر یادگیری، کار و آموزش، ثابت قدم باشید و با سرعت بیشتری به سمت پیشرفت قدم بردارید. اگر تجربه استفاده از این برنامه‌ها را دارید، می‌توانید نظرات و تجربیات خودتان را با ما و دوستان علاقه‌مند به اشتراک بگذارید.

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

مطالب مفید