آغاز پذیره‌نویسی صندوق املاک و مستغلات کارگزاری آگاه با نماد جذاب «کلید»

پذیره‌نویسی صندوق ETF املاک و مستغلات کارگزاری آگاه با نماد «کلید» امروز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ آغاز شد و تا ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

به گزارش تجارت نیوز،

صندوق املاک و مستغلات «کلید» آگاه مانند سایر صندوق‌های املاک که در سطح جهانی فعالیت می‌کنند، طراحی شده است. این صندوق از نوع ETF (قابل معامله در بورس) است و حداقل ۷۰ درصد از دارایی خود را به خرید، فروش و اجاره املاک اختصاص می‌دهد. مابقی دارایی صندوق املاک آگاه صرف سرمایه‌گذاری در سایر ابزارهای بازار مانند صندوق‌های درآمد ثابت، سپرده‌های بانکی، اوراق رهنی و… خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با حداقل سرمایه ۱۰۰ هزار تومان وارد سرمایه‌گذاری در بازار املاک شوند؛ لازم به ذکر است که سقفی برای سرمایه‌گذاری در این صندوق در نظر گرفته نشده است.

این املاک در دوره‌های زمانی مختلف ارزش‌گذاری می‌شوند و قیمت واحدهای صندوق هم با توجه به ارزش این املاک، و اجاره‌بهای‌شان افزایش پیدا می‌کند.  قدرت چانه‌زنی یکی از معیارهای مهم برای کسب سود در بازار مسکن است. دسترسی به یک منبع مالی بزرگ مانند دارایی صندوق املاک به مدیران این صندوق امکان می‌دهد تا بتوانند املاک گران‌قیمت را (که هر کسی توانایی مالی خرید آن‌ها را ندارد) با قیمت پایین‌تر (اما نقد) بخرند. در نتیجه این اتفاق، سود سرمایه‌گذاران افزایش پیدا می‌کند.

صندوق‌های املاک بسیاری از چالش‌های سرمایه‌گذاری و کسب سود از بازار مسکن را رفع کرده‌اند. با سرمایه‌گذاری در این صندوق می‌توان بدون نیاز به سرمایه اولیه کلان، به سرعت و به سادگی از پتانسیل‌های رشد بازار مسکن بهره‌مند شد.

مدیریت پرتفوی صندوق «کلید» به عهده تیم مدیریت دارایی آگاه است که در کارنامه خود تجربه مدیریت موفق بیش از ۱۸ صندوق سرمایه‌گذاری را دارد. سپردن دارایی به تیمی از تحلیل‌گران با تجربه و حرفه‌ای بازار سرمایه، خیال افراد را از سرنوشت سرمایه‌گذاری خود آسوده خواهد کرد. به علاوه تجربه بالای این تیم می‌تواند در مدیریت ریسک صندوق هم اثر چشمگیری داشته باشد.

 علاقه‌مندان می‌توانند با جستجوی نماد «کلید» در تمامی سامانه‌های معاملاتی، در پذیره‌نویسی صندوق املاک و مستغلات آگاه شرکت کنند. لازم به ذکر است شرکت در پذیره‌نویسی این صندوق در تمامی سامانه‌های معاملاتی شامل کارمزد نخواهد شد.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

مطالب مفید