سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و هنری کشور، شهادت مظلومانه سیدحسن نصرالله را تسلیت و تبریک گفتند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: در پی حملات هوایی نیروهای متجاوز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی از ضاحیه بیروت و شهادت سید حسن نصرالله ـ دبیرکل حزب الله لبنان ـ حمعی از مجموعه‌های فرهنگی کشور با صدور پیام‌هایی جداگانه، انزجار خود را از این جنایات اعلام کردند.

به گزارش سینماپرس، سازمان‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی و هنری کشور در پیام‌هایی جداگانه شهادت «سیدحسن نصر الله» دبیرکل حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفتند.

در این میان بنیاد سینمایی فارابی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت و اقدامات خصمانه و تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

بنیاد سینمایی فارابی ضمن اعلام انزجار از اقدامات خصمانه و تروریستی رژیم صهیونیستی شهادت مجاهد نستوه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را محضر رهبر معظم انقلاب، جبهه مقاومت و عموم مسلمانان جهان تسلیت می‌گوید.

همچنین موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی در پیامی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: «إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله، رهبر شجاع و مجاهد مقاومت را که در پی حمله وحشیانه رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت اتفاق افتاد را به ملت مقاوم لبنان و تمام مسلمانان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کند.»

همچنین مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در غزه، فلسطین و لبنان، شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت می‌گوید.

مطالب مفید